Jelentem ma megvettem az RX 400h-t.
Eddig ugy néz ki, hogy jó vásárt sikerült csinálni, egyfelől mert sikerült elhozni 2,65 ért.
másfelől mert tényleg nagyon szép állapotban van.
A külsőn alig van karcolódás, egy helyen van, az egyik ajtón egy helyen festéklepattogzás, de az egész egy 1 Ft os területen, 2-3 db pár milliméteres pötty. Valószínű valami odaverődött.
Minden elem eredeti, ugye az ajtók külső és belső oldalán is ott van a gyári matrica.
A belső is nagyon jó, nincs lelakva, egyedül a vezető oldali karfa van kicsit kirepedezve.
A hátsó üléssort lehet nem is használták soha, ott tényleg minden nagyon szép.
Fogyasztás: Budapest 16. kerületből dugó-n keresztül "lapos gumival*) Kecskemétig a régi 5 ös úton, szabályos tempóval,
7,6 liter átlagot sikerült elérni !!!
igaz most még kocsikáztunk itt Kecskeméten, és most felment 7,9 re.
Őszintén ennél sokkal de sokkal rosszabbra számítottam.
(lapos gumi: Budapest határánál negáltam egy MOL kútnál, de nem bírtam odaállni a levegős kúthoz mert valaki épp azt nézte ki parkoló helynek. Igy ott csak az egyik hátsó kereket tudtam felfújni.
Aztán útközben még két kútnál tettem sikertelen kísérletet, végül már itt Kecskeméten sikerült csak pumpálni. 1,8-2 bar nyomás volt a kerekekben)
Hibák: Ott a helyszínen nem vettem észre semmi hibát, de mire hazaértem kettő hibát felfedeztem.
1: tolatókameránál a kamera képre azt írja ki, hogy "system not ready" (vagy valami hasonló), kamerakép van, viszont ezeket a színes vonalakat nem rakja rá a képre. Ez gondolom inkább csak szoftveres hiba, vagy valami beállítás gond. Mondjuk ha a felírat nem lenne ott nem is tűnt volna fel.
2: A kanyarkövető fényszóró menet közben villog az AFS OFF felírat. (mindegy hogy kapcsolom a kapcsolót) Mondjuk az az érdekes, hogy ha újraindítom a rendszert akkor egy jó darabig nem villog.
Mondjuk ezt már néztem a neten, és sok helyen azt írják, hogy a leggyakoribb hibaok, hogy a hátsó hídnál lévő fényszóró magasság szabályzó felfogatása eltörik. (holnap megnézem)