Avensisért én sokallom az árat, nincs benne kirívóan kevés km, 1.8-as lévén pedig a felszereltsége is max csak egy Sol lehet - vagy a kifutó széria esetében Sol Plus - szóval ha valóban T25-ös, és nem T27-es már, akkor kicsit el van tévedve az eladó.
Probléma lehet a katalizátor, a szervószivattyú is bemondhatja az unalmast, elkophatnak az önindító keféi, amitől az autó meg se nyikkan és mozdíthatatlan lesz (nekem emiatt az eddigi első és egyetlen trélerezést magával vonva) a hátsó lámpa be tud ázni (víz kerülhet a búrába) - és persze a 220-230e km (és kérdéses, hogy tényleg márkaszervizbe hordták-e a garanciaidő lejárta után is, vagy milyen bejegyzések szerepelnek benne) sem mindegy, hogy milyen feltételekkel (pl ovijárat, rövid ingázások, stb), és persze milyen sofőr mellett (van, aki 30e km alatt elkoptatja a fékbetéteket, 100e km-en belül a kuplungot, stb, stb). Ahogy írtad, 13 éves autókról beszélünk, szóval nagyon meg kell nézni, a kevés km sem feltétlen jelenti a jobb állapotot, sőt...
Volt pár visszahívás rájuk, légzsák patronra is, ezt ajánlatos lekérdezni, hogy átesett-e rajta.
Én anno az E15-ös Corollát próbáltam, nagyon kellemes volt vezetni, és egy jól felszerelt példány - Sol - volt olyan kényelmes, jól felszerelt, mint az akkori T25-ös Avensis Sol kivitele (talán az elektromos tükörbehajtást nem tudta, és mintha az Auris esetében járt volna csak a 2 zónás klíma, a Corolla maradt 1 zónás), meg esetleg térdlégzsák nem járt hozzá, de ebben már nem vagyok biztos.