Szerző Téma: Szerviz  (Megtekintve 2306912 alkalommal)

0 Felhasználó és 6 vendég van a témában

Kisfiatal

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3068
  • E12 1.6

gomzol

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1590
Re: Szerviz
« Válasz #3691 Dátum: 2010.07.01 23:45:40 »
Hány km van a kocsidba?

110 ezer

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re: Szerviz
« Válasz #3692 Dátum: 2010.07.02 10:45:27 »
Kuplung szerkezet csere volt már téma itt a szervi topicban?
Csak, mert én megcsináltattam, és nagyon pozitív tapasztalatom van, amit szívesen megosztok veletek:

Előzmény, amiért a csere mellett döntöttem: Kőkemény volt a pedál, amikor kinyomtam, valamint dinamikusabb elindulás alkalmával, vagy kisebb kuplung-csúsztatás alatt rángatva indult el az autó. Baromira zavart. Szervizesemmel egyeztettem, kértem, hogy nézzen utána, milyen gyártmányt válasszak.

Lehetőségek: A szervízen keresztül "jóárasítva" tudott volna szerezni gyári szettet darabonként összeállítva(nem szettben) 75.000+Áfa. Lehetett volna még LUK szettet br60.000 körül. Aztán irány Békéscsaba Oláh Autósbolt, ahol Sahs szett volt kb 50.000-ért, LUK 40.000-ért, AISIN ASKO (!figyelem!) 25.000-ért.
Tudni kell, hogy alvázszám szerint pontosan rákeresve a szervízben, 2 beszállító van ehhez a Corollához: LUK és az AISIN ASKO.
Konklúzió: Én az utóbbi mellett döntöttem, fogcsikorgatva bár (a túl alacsony ár miatt), de látva a végeredményt, maximálisan jól döntöttem. Igényes, teljesen passzolt is a szerelésnél, és egy álom használni. Mintha felmelegített vajat taposnék. Tudom ajánlani, ha valaki előtte áll.
Ja, és komplett munkadíjnak 15.000-t kért a srác. Összesen 40.000-ért komplett kuplungszett csere munkadíjjal igen-igen baráti...  :)




4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Szerviz
« Válasz #3693 Dátum: 2010.07.02 10:53:37 »
Váó, ez tök jó. Neked is le kellett venni a váltót a cseréhez? Akkor már cseréltél váltóolajat is? Mennyi idő volt? Ez teljes kuplung szett vagy csak tárcsacsere?

Az én kuplungom már nagyon fent fog.  :ph34r:
         

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re: Szerviz
« Válasz #3694 Dátum: 2010.07.02 11:07:37 »
A szakim a következőt mondta: igen, szinte mindent le kell venni  a cseréhez, talán még a blokkot is külön alá kell támasztanai bakokkal, amíg a művelet zajlik. Időben nekem úgy nézett ki, hogy péntek este 18:00 körül vittem, szombat kora délután készen hozta. Kb 4-5 órás folyamatos munka, bár sajnos a váltó olaj nem lett lecserélve, mert gáz, vagy nem gáz, egy fillérrel sem volt rá több lóvém akkor. A váltó olajat, ha jól emlékszem le kellett engedni, de nem volt annyira gázos, hogy haladéktalanul cserélni kelljen. Én is szerettem volna, ha egyúttal az is megvan, de megnyugtatott, hogy azt utólag is minden további nélkül meg lehet tenni, így az marad a következő szervizre.
Természetesen szettben lett cserélve, (gondolom, az ár 25.000 tévesztett meg, de még egyszer: a kuplung szett!!!ről van szó). Valamire való szerelő külön nem is vállal cserét, mert aztán, ha az új alkatrészt 2-3 hétre rá kinyírja-elnyírja a kopottabb régi másik, akkor mehet a vita, hogy ba**ta el, meg az új szerelésnél megint ki kell fizetni a munkadíjat, vagy micsoda... ez nem éri meg a szerelőnek, teljesen érthető módon. Innen üzenem, szigorúan csak együtt, a teljes szettet cseréjétek, ha már hozzá kell nyúlni!!! :excl:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re: Szerviz
« Válasz #3695 Dátum: 2010.07.02 17:29:09 »
Konkrétabban nem néztem, de biztos vagyok benne, hogy létezik hozzá való, max drágábban, ismerős már vett 1,6 VVT-i-hez valahol 50 alatt.

De Te vagy a szaki, keress Te valami olcsóbbat, mint amit a kenyéradód kínál!  :D

Szaki még csak-csak, de alkatrészkereskedő végképp nem :D
Xanyi

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re: Szerviz
« Válasz #3696 Dátum: 2010.07.02 17:30:06 »
http://www.autoalkatresz.hu/auto-kipufogo_katalizator_turbo/katalizatorok/toyota_corolla_katalizator-179609

De ez nem jó az E12-höz, csak a barna.czukor féle Corollához. Az E12-é a leömlőben van, azért drágább!
Xanyi

Kisfiatal

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3068
  • E12 1.6
Re: Szerviz
« Válasz #3697 Dátum: 2010.07.02 18:10:28 »
http://www.autoalkatresz.hu/auto-kipufogo_katalizator_turbo/katalizatorok/toyota_corolla_katalizator-179609

De ez nem jó az E12-höz, csak a barna.czukor féle Corollához. Az E12-é a leömlőben van, azért drágább!

Hát akkor át kell alakítani :) A lényeg, hogy maga a katalizátortest elférjen, a csöveket át lehet variálni.

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re: Szerviz
« Válasz #3698 Dátum: 2010.07.02 21:35:49 »
http://www.autoalkatresz.hu/auto-kipufogo_katalizator_turbo/katalizatorok/toyota_corolla_katalizator-179609

De ez nem jó az E12-höz, csak a barna.czukor féle Corollához. Az E12-é a leömlőben van, azért drágább!

Hát akkor át kell alakítani :) A lényeg, hogy maga a katalizátortest elférjen, a csöveket át lehet variálni.

Oké  ;)
Xanyi

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re: Szerviz
« Válasz #3699 Dátum: 2010.07.03 11:49:39 »
A gumiabroncsom szériahibás most már biztos!
A Szalvanonál azt mondták haladéktalan csere, ilyet még nem láttak, Toyotánál is azt mondták csere.

A dolog árny oldala, kifutott a mintázat, a gumi ment volna még 30-at. Most felkerült a pótkerék, aztán ha defektem van, akkor két gumit vehetek rögtön, mivel nem beszerezhető a mintázat.
2006 44. heti volt.

Na kíváncsi vagyok mi lesz a vége a Michelinél illetve a THM-nél.

Számomra a tanulság sose veszek többet Michelint!

Konrád

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9395
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re: Szerviz
« Válasz #3700 Dátum: 2010.07.03 12:23:18 »
Számomra a tanulság sose veszek többet Michelint!
Ezt nem értem (más márkánál nem fordulhat ilyen elő?) :whistling:

barna.czukor

  • Vendég
Re: Szerviz
« Válasz #3701 Dátum: 2010.07.03 13:50:40 »
Megjegyzem, hogy a THM és a TMH között eléggé nagy a különbség...  ;)

TZoli

  • Vendég
Re: Szerviz
« Válasz #3702 Dátum: 2010.07.03 15:28:05 »
A gumiabroncsom szériahibás most már biztos!
A Szalvanonál azt mondták haladéktalan csere, ilyet még nem láttak, Toyotánál is azt mondták csere.

A dolog árny oldala, kifutott a mintázat, a gumi ment volna még 30-at. Most felkerült a pótkerék, aztán ha defektem van, akkor két gumit vehetek rögtön, mivel nem beszerezhető a mintázat.
2006 44. heti volt.

Na kíváncsi vagyok mi lesz a vége a Michelinél illetve a THM-nél.

Számomra a tanulság sose veszek többet Michelint!



Energy XV vagy XH?  XH-m van egy vadonatúj, pár éve a polcon figyel.

gomzol

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1590
Re: Szerviz
« Válasz #3703 Dátum: 2010.07.03 22:17:49 »
Hát akkor át kell alakítani :) A lényeg, hogy maga a katalizátortest elférjen, a csöveket át lehet variálni.
Oké  ;)

Ez tényleg járható út, vagy csak poén?  :wacko:

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re: Szerviz
« Válasz #3704 Dátum: 2010.07.03 22:18:57 »
2,2 Bar-ra állítottam a keréknyomást mind a 4 keréken. Az jó nekem?
2,3-2-4 körül voltak, de most beállítottam.
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...