Kuplung szerkezet csere volt már téma itt a szervi topicban?
Csak, mert én megcsináltattam, és nagyon pozitív tapasztalatom van, amit szívesen megosztok veletek:
Előzmény, amiért a csere mellett döntöttem: Kőkemény volt a pedál, amikor kinyomtam, valamint dinamikusabb elindulás alkalmával, vagy kisebb kuplung-csúsztatás alatt rángatva indult el az autó. Baromira zavart. Szervizesemmel egyeztettem, kértem, hogy nézzen utána, milyen gyártmányt válasszak.
Lehetőségek: A szervízen keresztül "jóárasítva" tudott volna szerezni gyári szettet darabonként összeállítva(nem szettben) 75.000+Áfa. Lehetett volna még LUK szettet br60.000 körül. Aztán irány Békéscsaba Oláh Autósbolt, ahol Sahs szett volt kb 50.000-ért, LUK 40.000-ért, AISIN ASKO (!figyelem!) 25.000-ért.
Tudni kell, hogy alvázszám szerint pontosan rákeresve a szervízben, 2 beszállító van ehhez a Corollához: LUK és az AISIN ASKO.
Konklúzió: Én az utóbbi mellett döntöttem, fogcsikorgatva bár (a túl alacsony ár miatt), de látva a végeredményt, maximálisan jól döntöttem. Igényes, teljesen passzolt is a szerelésnél, és egy álom használni. Mintha felmelegített vajat taposnék. Tudom ajánlani, ha valaki előtte áll.
Ja, és komplett munkadíjnak 15.000-t kért a srác. Összesen 40.000-ért komplett kuplungszett csere munkadíjjal igen-igen baráti...