Ma fölvittem a nagy BP-re két fényszórót és két elsõ lengõkart, felújíttatni.
A fényszóró elég vaskos érvágás lesz: kb. 15 ezer/darab :shock: ... Cserébe gyakorlatilag két vadonat új pilácsot kapok vissza. Ha így nézzük, és hozzávesszük azt is, hogy újat kapni jó ideje nem lehet, már elfogadhatóbb a dolog.
A lengõkaroknak (schillerasznak köszi a koprodukcióért elõre is ) 5 ezer lesz darabja (ennyiért kicserélik bennük a két darab szilentet), ehhez jön darabonként 4 ezer a gömbfej felújításáért.
Mibõl áll egy ilyen fényszóró felújítás? Gondolom valahogy felújítják a foncsorozását. Ez eddig oké. De esztétikailag attól még az a lámpa fakó és besárgult marad. Vagy ezzel is tud valamit kezdeni a szaki? Mert ha igen, akkor végülis megéri a 15 ezret.
Amúgy nem jártál utána hogy mennyibe kerül ha rendelsz márkaszervízbe vadiúj fényszórókat? Ott még biztos lehet kapni, bár nem kizárt hogy sokkal drágábban, de egy próbát megért volna.
A lengõkar felújításáért korrekt az ár. Ehhez a két szakihoz tudsz adni kontaktot? Még jól jöhet :kacsint:
Fényszóró: nincs fakóság és besárgulás most sem. Ennél a típusnál ilyesmi nem fordul elõ; lévén a fényszóró üvege itt még valóban üveg (nem plexi), ez tehát ugyanolyan, mint anno mikor kijött a gyárból (kivéve hogy az egyiken van egy kis kagylós törés, de szaki ezt is megjavítja). Ezen kívül van a világosszürke mûanyag ház, amivel nem fog történni semmi, de nincs is szükség rá hogy történjen; továbbá a tükör, ami fém (ez volt megvakulva-bemattulva, ezért van szükség a felújításra); errõl a szaki savval lemarat mindent, aztán fémgõzöléses technológiával (voltam a mûhelyben, elég komoly gépei vannak) újrafoncsorozza a tükröt. Ezt követõen újra összeszereli-tömíti-ragasztja az egészet. Ezzel kvázi egy új fényszóró jön létre.
Újat már nem lehet ebbõl kapni.
Lengõkaros kontaktot schillerasz tudja, ezt tõle kérdezd
... fényszórósat elküldöm priviben.