Szerző Téma: Beszélgessünk  (Megtekintve 1136258 alkalommal)

0 Felhasználó és 7 vendég van a témában

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Beszélgessünk
« Válasz #2655 Dátum: 2008.03.31 19:34:24 »
Idézetet írta: "schillerasz"
ezt vajon mennyiért lehetett volna elhozni, Palaczk nem ugrasz rá, legjobb ajánlatod, ha az egyetlen, lehet, h ingyen elvállalod, h a nevedre iratod :ordog:


Néztem már... Aránylag jól is néz ki, bár pár hete még nem volt benne ez a határidõs szöveg ;) ... De nem akarok/tudok én most másik nagy kocsit venni. Ha én veszek autót belátható idõn belül, az valami jóval fiatalabb és jóval kisebb lesz (az oktatásra, ugye) :|
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12158
Beszélgessünk
« Válasz #2656 Dátum: 2008.04.01 13:31:44 »
több kcosi van itten. volt a múltkor egy falusi birka aki 5 kilót kért egy kb 150et éro camryért. :nagymosoly:   az hülye..
de ez a 93as már elgondolkodtato ha mondjuk 450ért elhozod. de hol a sérülése?
emléxem tavaly egy srác odaadta volna a megkimélt ilyen camryját 350-400ért. 95ös volt
csak megijedtem a 200+ órától meg a nagy motortól...
benzines volt. milyen jó lenne most..klima, minden.  10bõl járt vele.
akkor még a dizel corollám volt és aszittem a dizelé a jövö. hát nem.
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Beszélgessünk
« Válasz #2657 Dátum: 2008.04.01 17:36:38 »
Idézetet írta: "murray"
több kcosi van itten. volt a múltkor egy falusi birka aki 5 kilót kért egy kb 150et éro camryért. :nagymosoly:   az hülye..
de ez a 93as már elgondolkodtato ha mondjuk 450ért elhozod. de hol a sérülése?
emléxem tavaly egy srác odaadta volna a megkimélt ilyen camryját 350-400ért. 95ös volt
csak megijedtem a 200+ órától meg a nagy motortól...
benzines volt. milyen jó lenne most..klima, minden.  10bõl járt vele.
akkor még a dizel corollám volt és aszittem a dizelé a jövö. hát nem.


Ezeknek a nagy motoroknak semmi a 200-valahány ezer km. Ezeket az amiknak tervezték, nyomaték alulról, alacsony átlagos fordulatszám, kellemesen túlméretezett alkatrészek, viszonylag alacsony fajlagos teljesítmény (ez sem tesz rosszat az élettartamnak), és a motor méretéhez/erejéhez képest teljesen baráti fogyasztás.

Lehet hogy elgondolkodnék ezen a pécsin, de nekem most tényleg nem illene bele a hosszabb távú terveimbe egy ilyen autó.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

golya32

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 294
Hi
« Válasz #2658 Dátum: 2008.04.07 11:38:24 »
Én ezt találtam, tetszik csak egy kicsit törött.
http://www.hasznaltauto.hu/1920107_toyota_camry_1994

Viszont ez nagyon szép, kicsit olcsobban esetleg megvenném:hmm:
http://www.hasznaltauto.hu/1951295_toyota_camry_1994

Enyém már végre jó, viszont most meg a kuplung sz@rakodik nagyont fent fog, de még nem csúszik, szerelõm azt mondja hagyjuk addig amig nem kezd el csúszni, engem idegesít.
Szerintettek érdemes vele foglalkozni, vagy hagyjam az egészet?
Mennyibe szokott nektek a kuplung csere fájni?? Most levagyok gatyásodva a szervó miatt..

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Hi
« Válasz #2659 Dátum: 2008.04.07 14:59:49 »
Idézetet írta: "golya32"
Én ezt találtam, tetszik csak egy kicsit törött.
http://www.hasznaltauto.hu/1920107_toyota_camry_1994

Viszont ez nagyon szép, kicsit olcsobban esetleg megvenném:hmm:
http://www.hasznaltauto.hu/1951295_toyota_camry_1994

Enyém már végre jó, viszont most meg a kuplung sz@rakodik nagyont fent fog, de még nem csúszik, szerelõm azt mondja hagyjuk addig amig nem kezd el csúszni, engem idegesít.
Szerintettek érdemes vele foglalkozni, vagy hagyjam az egészet?
Mennyibe szokott nektek a kuplung csere fájni?? Most levagyok gatyásodva a szervó miatt..


A töröttre azért szerintem elég szépen kellene költeni. A kétajtós meg tényleg csak alkatrésznek jó (kérdés, hogy az elemeinek mekkora hányada lenne felhasználható az európai négyajtóshoz), és ehhez képest marha sokat kér érte. Talán a felére mondanám azt, hogy OK.

Kuplung: elkezd majd csúszni egy idõ után, és tényleg elég majd akkor foglalkozni vele. A várható költség attól függ, hogy mit kell majd cserélni. Szerencsés esetben csak a tárcsát, legrosszabb esetben a kinyomócsapágyat és a szerkezetet is. De mondjuk ezt az én ezerévesemben sem kellett. A legolcsóbb alternatíva (én ezt választottam): a tárcsa felújítása. Nekem így valami tizenezerbõl kijött az egész mûvelet, munkadíjjal együtt. Azóta közel 30 ezret mentem az autóval, és tökéletesen mûkszik a felújított tárcsa.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

golya32

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 294
Re: Hi
« Válasz #2660 Dátum: 2008.04.07 19:59:36 »
Idézet
A töröttre azért szerintem elég szépen kellene költeni. A kétajtós meg tényleg csak alkatrésznek jó (kérdés, hogy az elemeinek mekkora hányada lenne felhasználható az európai négyajtóshoz), és ehhez képest marha sokat kér érte. Talán a felére mondanám azt, hogy OK.

Kuplung: elkezd majd csúszni egy idõ után, és tényleg elég majd akkor foglalkozni vele. A várható költség attól függ, hogy mit kell majd cserélni. Szerencsés esetben csak a tárcsát, legrosszabb esetben a kinyomócsapágyat és a szerkezetet is. De mondjuk ezt az én ezerévesemben sem kellett. A legolcsóbb alternatíva (én ezt választottam): a tárcsa felújítása. Nekem így valami tizenezerbõl kijött az egész mûvelet, munkadíjjal együtt. Azóta közel 30 ezret mentem az autóval, és tökéletesen mûkszik a felújított tárcsa.


Köszi a választ akkor megnyugodtam, ma mentem vele egy kört (200km) nagyon jól megy az biztos :nagymosoly:
Azért kiváncsi lennék mennyibe kerülne az üzembe (forgalomba) helyezése a 2 ajtósnak. :hmm:

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Hi
« Válasz #2661 Dátum: 2008.04.07 20:07:40 »
Idézetet írta: "golya32"
Azért kiváncsi lennék mennyibe kerülne az üzembe (forgalomba) helyezése a 2 ajtósnak. :hmm:


Föltéve, hogy megvannak hozzá a megfelelõ papírok, csak a regadó lenne kb. 900 ezer - mármint ha az autó környezetvédelmi besorolása 4-es (Euro 2 vagy annak megfelelõ). Ha 4-esnél gyengébb (és 94-es kocsinál van rá esély, hogy az), akkor csak a regadó kb. 1 millió 340 ezer - amennyiben egyáltalán forgalomba helyezhetõ egy nem EU-ból származó, 4-esnél rosszabb körny.véd. besorolású autó (amiben nem vagyok biztos). Ehhez jön még a vám (lévén nem az EU-ból származik az autó), meg asszem még ÁFA is, plusz a szokásos forgalomba helyezési költségek. Ez messze-messze túl van azon a határon, hogy akár egy típus-fanatikusnak is megérje :szemforgat:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

golya32

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 294
Re: Hi
« Válasz #2662 Dátum: 2008.04.08 08:45:39 »
Idézet
Föltéve, hogy megvannak hozzá a megfelelõ papírok, csak a regadó lenne kb. 900 ezer - mármint ha az autó környezetvédelmi besorolása 4-es (Euro 2 vagy annak megfelelõ). Ha 4-esnél gyengébb (és 94-es kocsinál van rá esély, hogy az), akkor csak a regadó kb. 1 millió 340 ezer - amennyiben egyáltalán forgalomba helyezhetõ egy nem EU-ból származó, 4-esnél rosszabb körny.véd. besorolású autó (amiben nem vagyok biztos). Ehhez jön még a vám (lévén nem az EU-ból származik az autó), meg asszem még ÁFA is, plusz a szokásos forgalomba helyezési költségek. Ez messze-messze túl van azon a határon, hogy akár egy típus-fanatikusnak is megérje :szemforgat:


Hi köszi a gyors választ, így nem éri meg :szomoru:
Nekem nagyon bejött a két ajtós változat, ilyet még nem is láttam a környéken..

Megszerkesztettem, hogy rendesen jelenjen meg az idézet. Légyszi törekedj az idézet korrekt megjelenítésére (ne töröld ki elõle a "
Idézet
" összetevõt), köszi :) ! Palaczk[/color]

sztpuhi

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 40
Beszélgessünk
« Válasz #2663 Dátum: 2008.04.08 16:01:38 »
Sziasztok!

Kormány beállítással kapcsolatban lenne egy kérdésem. Az elõzõ tulaj lecserélte a Carinájában a kormányt egy kevésbé kopoot, az õ állítása szerint Camry kormányra. Sajnos nem sikerült teljesen középre állítani, kicsit balra tekert kormánynál fut egyenesen az autó. Hogyan lehetne ezt kiigazítani? No meg egy ellenõrzés sem ártana a kormányon, ha már meg lett bontva. A kormány 4küllõs (bár ez lehet evidens is) SRS AIRBAG feliratú(ez csak az évjárat/típus miatt).Hogyan fogjak hozzá? Hogy tudom leszerelni a lufi burkolatát. Sajnos nem nagyon adta magát, és nem akartam, feszegetni, nehogy bemutatkozzon az AIRBAG felirat! Segítségeteket elõre is köszi!
1995/5 Carina Wagon E XLi 1.6 16v,2003/4 Ford Mondeo Turnier 1.8 16v Ambiente, 2004/12 Ferrari (gyerekülés)

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Hi
« Válasz #2664 Dátum: 2008.04.08 21:54:19 »
Idézetet írta: "golya32"
Nekem nagyon bejött a két ajtós változat, ilyet még nem is láttam a környéken...


Ez nem csoda, mert a kétajtóst csak a tengerentúlon forgalmazták. És tudtommal ott is csak ebbõl a V10-es generációból. (Késõbb megjelent a Camry Solara nevû kupé, de annak már önálló, eltérõ formájú karosszériája volt.)
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Beszélgessünk
« Válasz #2665 Dátum: 2008.04.08 21:57:02 »
Idézetet írta: "sztpuhi"
Sziasztok!

Kormány beállítással kapcsolatban lenne egy kérdésem. Az elõzõ tulaj lecserélte a Carinájában a kormányt egy kevésbé kopoot, az õ állítása szerint Camry kormányra. Sajnos nem sikerült teljesen középre állítani, kicsit balra tekert kormánynál fut egyenesen az autó. Hogyan lehetne ezt kiigazítani? No meg egy ellenõrzés sem ártana a kormányon, ha már meg lett bontva. A kormány 4küllõs (bár ez lehet evidens is) SRS AIRBAG feliratú(ez csak az évjárat/típus miatt).Hogyan fogjak hozzá? Hogy tudom leszerelni a lufi burkolatát. Sajnos nem nagyon adta magát, és nem akartam, feszegetni, nehogy bemutatkozzon az AIRBAG felirat! Segítségeteket elõre is köszi!


Nemtom hogyan kell leszerelni, még sosem szedtem le légzsákos kormányt. Mindenesetre ha ez megvan (a Carina fórumban valszeg meg tudják írni a szakik hogy hogyan kell csinálni), akkor onnantól fogva egyszerû a dolog: le kell húzni a kormánykereket a kormányoszlopról, elfordítani a megfelelõ állásba, és visszadugni, majd újra rögzíteni.

Mondjuk, az azért érdekes kérdés, hogy csak egyszerûen bele lett rakva az autódba egy légzsákos kormány - vagy valóban mûködne is a légzsák adott esetben?
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Beszélgessünk
« Válasz #2666 Dátum: 2008.04.08 22:36:21 »
Ma fölvittem a nagy BP-re két fényszórót és két elsõ lengõkart, felújíttatni.

A fényszóró elég vaskos érvágás lesz: kb. 15 ezer/darab :shock: ... Cserébe gyakorlatilag két vadonat új pilácsot kapok vissza. Ha így nézzük, és hozzávesszük azt is, hogy újat kapni jó ideje nem lehet, már elfogadhatóbb a dolog.

A lengõkaroknak (schillerasznak köszi a koprodukcióért elõre is :) ) 5 ezer lesz darabja (ennyiért kicserélik bennük a két darab szilentet), ehhez jön darabonként 4 ezer a gömbfej felújításáért.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Beszélgessünk
« Válasz #2667 Dátum: 2008.04.08 22:58:51 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Ma fölvittem a nagy BP-re két fényszórót és két elsõ lengõkart, felújíttatni.

A fényszóró elég vaskos érvágás lesz: kb. 15 ezer/darab :shock: ... Cserébe gyakorlatilag két vadonat új pilácsot kapok vissza. Ha így nézzük, és hozzávesszük azt is, hogy újat kapni jó ideje nem lehet, már elfogadhatóbb a dolog.

A lengõkaroknak (schillerasznak köszi a koprodukcióért elõre is :) ) 5 ezer lesz darabja (ennyiért kicserélik bennük a két darab szilentet), ehhez jön darabonként 4 ezer a gömbfej felújításáért.


Mibõl áll egy ilyen fényszóró felújítás? Gondolom valahogy felújítják a foncsorozását. Ez eddig oké. De esztétikailag attól még az a lámpa fakó és besárgult marad. Vagy ezzel is tud valamit kezdeni a szaki? Mert ha igen, akkor végülis megéri a 15 ezret.
Amúgy nem jártál utána hogy mennyibe kerül ha rendelsz márkaszervízbe vadiúj fényszórókat? Ott még biztos lehet kapni, bár nem kizárt hogy sokkal drágábban, de egy próbát megért volna.

A lengõkar felújításáért korrekt az ár. Ehhez a két szakihoz tudsz adni kontaktot? Még jól jöhet  :kacsint:
Xanyi

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Beszélgessünk
« Válasz #2668 Dátum: 2008.04.08 23:09:31 »
Idézetet írta: "Xanyi"
Idézetet írta: "Palaczk"
Ma fölvittem a nagy BP-re két fényszórót és két elsõ lengõkart, felújíttatni.

A fényszóró elég vaskos érvágás lesz: kb. 15 ezer/darab :shock: ... Cserébe gyakorlatilag két vadonat új pilácsot kapok vissza. Ha így nézzük, és hozzávesszük azt is, hogy újat kapni jó ideje nem lehet, már elfogadhatóbb a dolog.

A lengõkaroknak (schillerasznak köszi a koprodukcióért elõre is :) ) 5 ezer lesz darabja (ennyiért kicserélik bennük a két darab szilentet), ehhez jön darabonként 4 ezer a gömbfej felújításáért.


Mibõl áll egy ilyen fényszóró felújítás? Gondolom valahogy felújítják a foncsorozását. Ez eddig oké. De esztétikailag attól még az a lámpa fakó és besárgult marad. Vagy ezzel is tud valamit kezdeni a szaki? Mert ha igen, akkor végülis megéri a 15 ezret.
Amúgy nem jártál utána hogy mennyibe kerül ha rendelsz márkaszervízbe vadiúj fényszórókat? Ott még biztos lehet kapni, bár nem kizárt hogy sokkal drágábban, de egy próbát megért volna.

A lengõkar felújításáért korrekt az ár. Ehhez a két szakihoz tudsz adni kontaktot? Még jól jöhet  :kacsint:


Fényszóró: nincs fakóság és besárgulás most sem. Ennél a típusnál ilyesmi nem fordul elõ; lévén a fényszóró üvege itt még valóban üveg (nem plexi), ez tehát ugyanolyan, mint anno mikor kijött a gyárból (kivéve hogy az egyiken van egy kis kagylós törés, de szaki ezt is megjavítja). Ezen kívül van a világosszürke mûanyag ház, amivel nem fog történni semmi, de nincs is szükség rá hogy történjen; továbbá a tükör, ami fém (ez volt megvakulva-bemattulva, ezért van szükség a felújításra); errõl a szaki savval lemarat mindent, aztán fémgõzöléses technológiával (voltam a mûhelyben, elég komoly gépei vannak) újrafoncsorozza a tükröt. Ezt követõen újra összeszereli-tömíti-ragasztja az egészet. Ezzel kvázi egy új fényszóró jön létre.

Újat már nem lehet ebbõl kapni.

Lengõkaros kontaktot schillerasz tudja, ezt tõle kérdezd  :) ... fényszórósat elküldöm priviben.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

schillerasz

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2408
    • http://schillerasz.fw.hu
Beszélgessünk
« Válasz #2669 Dátum: 2008.04.09 11:31:14 »
Idézetet írta: "Xanyi"
Idézetet írta: "Palaczk"
Ma fölvittem a nagy BP-re két fényszórót és két elsõ lengõkart, felújíttatni.

A fényszóró elég vaskos érvágás lesz: kb. 15 ezer/darab :shock: ... Cserébe gyakorlatilag két vadonat új pilácsot kapok vissza. Ha így nézzük, és hozzávesszük azt is, hogy újat kapni jó ideje nem lehet, már elfogadhatóbb a dolog.

A lengõkaroknak (schillerasznak köszi a koprodukcióért elõre is :) ) 5 ezer lesz darabja (ennyiért kicserélik bennük a két darab szilentet), ehhez jön darabonként 4 ezer a gömbfej felújításáért.


Mibõl áll egy ilyen fényszóró felújítás? Gondolom valahogy felújítják a foncsorozását. Ez eddig oké. De esztétikailag attól még az a lámpa fakó és besárgult marad. Vagy ezzel is tud valamit kezdeni a szaki? Mert ha igen, akkor végülis megéri a 15 ezret.
Amúgy nem jártál utána hogy mennyibe kerül ha rendelsz márkaszervízbe vadiúj fényszórókat? Ott még biztos lehet kapni, bár nem kizárt hogy sokkal drágábban, de egy próbát megért volna.

A lengõkar felújításáért korrekt az ár. Ehhez a két szakihoz tudsz adni kontaktot? Még jól jöhet  :kacsint:

SilentBlock Bt. Budapest, XIX Pákozd u. 12-14 Tel.: +36 1 282-4700
schillerasz ('85-ös Camry 2.0 GLi super; 2001-es Avensis 1,6 vvti Linea Terra)