Szerintem is jó üzletpolitika volt pl az alap Suzukik. Azért is fogyott jól.
És akinek kevés pénze van annak miért ne felelne meg ma is egy lecsupaszitott Suzuki? Mondjuk ami most 3 Millió, lehetne 2 Millió körül.
Ez megint olyan mint amit írtak, hogy az amerikaiak nem igényesek azért kell olcsó auto nekik
Van az a pénz, amiért sokan nem igényesek nálunk sem
A szemétség abból állt, hogy ezeket a lecsupaszított spagetti vastagságú kormánnyal és mindenféle - tényleg hasznos - biztonsági felszerelés nélkül (nem, nem az ESP-re gondolok, hanem a légzsákok és az ajtók oldalmerevítőinek hiányára), 155-ös virsliken kiengedett, 0%-os indulóval 10 évre Japán yenre hitelezett, a végén közel 8Millióba kerülő undorító és megalázó pénzügyi kondíció mellett értékesítették és lökték ezzel mély adósságcsapdába az ügyfelek nagy részét. Ja, hogy ezek az ügyfelek miért vettek autót, ha nem volt pénzük?
Ez más kérdés, a kereskedések azonban ezt súlyosbították az említett konstrukcióval. És mindemellett egy elavult - bár műszakilag megbízható - papírskatulyába "zárta" a vevőket. EZÉRT fogyott jól.
Ha megnéznénk, hogy a pár évvel ezelőtt Suzuki állomány mekkora része kelt el kp.-ra, szerintem 5-10%-nál nem lenne magasabb a kapott eredmény. A többi hitelből van mind. Ilyen közelítésből nézve, viszont, azok a hiteles autók mind a mai napig nem keltek még el, hiszen, nincsenek kifizetve, legalábbis a tulajok még törlesztik, már, ha egyáltalán tudják... közben, meg lehet, hogy az autó már meg sincs nekik.