Köszönöm. És akkor ez a motor mennyiben különbözhet fogyasztásra az 1,6ostól? Ill egyéb költségek, amik a nagyobbmotorral szerelt változatot terhelik? kötelező?
Ill. még egy fontos kérdés. Ugye a GLX jelzésű a legfullosabb felszereltségű?
Asszem a régieknél a GLX volt a legmagasabb felszereltségi szint, de csodát ne várj egy suzukitól, mindez kimerült a plüss (ami baromi izzasztó) kárpitozásban, a klímában, az eletromos ablakokban, a belülről nyitható tanksapkában,a 2 légzsákban, a központ zárban, meg a szervó kormányban. Ezek az említésre méltóbb cuccok, de az, hogy ezek is csak a "fullos" swifthez jártak anno, elég gáz... ezek minimunak kellett volna lenni. Mindegy, a GLX-ben benne vannak.
A különbség: Az 1,6-os sem haladja meg a 6-6,5 litert, ráadásul sokkal nyomatékosabb, cirka ugyanaz a váltó áttétel. Jelentős különbség nincs. Szervizelésről nem tudok, valószínű, hogy hasonlóan strapás, mint a kisebb.
Ha teheted, próbáld ki mindkettőt, hogy Te is érezd a különbséget. Az 1.6-ost csak sedannal gyártották, az 1,3-ast ferdehátúként IS!
Biztosítást nem tudom, mindkettő céges volt nálunk.
Alapvető probléma a Suzinál (régi swift), hogy rövid a rugóútja, kanyarban félelmetes, ahogy dől a kasztni, és feszes a csillapítása, ergo borzasztó fapados a rugózása. Kanyarban egyenetlen úton - pl keresztbordáknál - folyamatosan az külső ív felé kúszik a kocsi. Meg kell szokni a folyamatos korrigálást. Parkolásnál katasztrófa! Hihetetlen méretű a fordulóköre!!! Komolyan! Szoktam is mondani, hogy aki megtanul régi swifttel parkolni, az minden kocsival fog tudni!