Sajnalatos dolog ez, a szerencsetlenek nem tudjak, hogy milyen egyszeru az elet az Ignaccal. Elintezik annyival, hogy Suzuki, ergo szar. Nehogy mar a suliba megtudjak, hogy Suzukival vezet, mert az nagyon ciki. Pedig remek a kilatas belole, konnyen jar a valtoja, jo a fekje, szuper a gazreakcio. A legfontosabb pedig, hogy a futomuve pont idevalo a Balkanra.
Az inkább a Logan, aminek pont ide való a futóműve
... Az Ignisé annyiban passzol, hogy magas, és ez jó; de amúgy pont az itteni utakon nem akkora poén, mert kemény, ráz, ergo kényelmetlen. Ilyenre tervezték, hogy a magas felfüggesztés ellenére is stabil legyen az autó... De ezt vállalnám, ki lehet kerülni a gödröket, fontosabbak lennének nekem az autó egyéb előnyei (pl. hogy tetszik - mégsem egy utolsó szempont).
Sajnos viszont tényleg az a helyzet, amit az első három mondatodban írsz. Ciki, ha egy "béna öregember-autón" tanulsz
... Mármint ha nem befutott oktató az ember, akihez már mennek a tanulók autótól függetlenül.