Szerző Téma: Yaris Ts  (Megtekintve 566570 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

Lizard

  • Klubtag
  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 742
Re: Yaris Ts
« Válasz #2190 Dátum: 2011.04.05 19:02:45 »
Na melyik sportos női bevásárlókocsi tulaja krúzolgatott hazafelé a Hungárián telefonálva ma? :) Nem is köszönünk az mx5-ös nek? :D
Ha Te nem ismered fel, hogy ki az, akkor Ő miért kéne hogy felismerjen?  :flowers:
„If in doubt, flat out” (Colin McRae)

celicáss

  • Vendég
Re: Yaris Ts
« Válasz #2191 Dátum: 2011.04.05 21:08:36 »
Én hol írtam átmérőről ???
Sehol, csak azt írtad, hogy 100 alatt nem tud elég levegőt szívni.
Az enyém a gyárival alacsony fordulaton hirtelen gázadásra torpant a K&N-el nem.

Ez jó. Vajon K&N betéttel is ugyanez lett volna ?
Mármint hogy nincs torpanás.

A légszűrődoboznak van ellenállása a levegővel szemben a direktszűrő ezt redukálja le közel zéróra. Azzal , hogy kiiktatja a dobozt.
Az, hogy emiatt több gramm levegőt is harap a pillangó azt egy emanage-vel és egy laptoppal lehetne lemérni.

Vagy egyszerűb lenne csinálni egy mérést a direkt-tel és a gyári szűrődobozzal egymás után.


Lizard

  • Klubtag
  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 742
Re: Yaris Ts
« Válasz #2192 Dátum: 2011.04.05 21:52:32 »
A K&N betétszűrővel már nem torpant akkorát, mint a papírral, de még érezhető volt.
Viszont a 2 K&N termék nem igazán egy árban van  ::)
„If in doubt, flat out” (Colin McRae)

pzs

  • Vendég
Re: Yaris Ts
« Válasz #2193 Dátum: 2011.04.07 10:24:11 »
Fenn van a kipufogo. Kellett vele buveszkedni a szakinak, de a vegeredmeny jo lett. Lambdaszonda vezetek rovid volt es a csatlakozo sem talalt (azt hittem legalabb a csatlakozoban megegyezik a facelift elotti es utani TS  :ph34r:), tomitesek nem voltak ebben a meretben, leomlonek mas a kialakitasa es kozel van a valtobovden ezert kellett ra keramiaszalagot rakni nehogy megegjen, stbstb...

Magas fordulatszam tartomanyban egyelore nem tudom mit hozott, mert olyan hangos, hogy az osszes rendor kapkodta a fejet amikor vegigmentem tegnap a varoson. Viszont alol azt erzem, hogy sokkal nyomatekosabb. 1500tol mar hangja van 5.-ben is  ::), ugyhogy valami kiveheto hangtompitot csinaltatni kell. Sokkal halkabbra szamitottam, mert katalizator es kozepdob is van a rendszerben. Biztos a leomlo a ludas :).

Ugy erzem, hogy hozott eroben es nyomatekban is, de majd a kovetkezo meresbol kiderul. Ez a projekt most igy egy kisebb vagyont elvitt, de megprobalok belathato idon belul egy K&N Typhoonra is beruhazni es megy ujra a padra  :yes:.


Lizard

  • Klubtag
  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 742
Re: Yaris Ts
« Válasz #2194 Dátum: 2011.04.07 18:30:26 »
Leömlőtől tuti nem hangosabb. Nyitottabb a rendszer, meg kell szokni. Garázsból meg nem 3000-es fordulaton kell kiállni, és nem lesz gond  :flowers:
Holnap este megdundizzuk  :innocent:
„If in doubt, flat out” (Colin McRae)

ToTo

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1597
Re: Yaris Ts
« Válasz #2195 Dátum: 2011.04.07 22:02:14 »
Gratulálok Zsolti, tudom hogy mennyire készültél és vártad!  :flowers:

Egyébként véleményem szerint pedig a leömlő a ludas mert amikor az én rendszeremet rakták fel, kipróbáltuk simán gyári leömlővel és sokkal halkabb volt mint a
Megan Racing nélkül, de végül is tök mindegy, a lényeg az hogy végre fent van és mostantól idegesítheted a népet ahogy én is szoktam nap mint nap...  :clap:
Toyota Yaris T SPORT
153



celicáss

  • Vendég
Re: Yaris Ts
« Válasz #2196 Dátum: 2011.04.10 22:11:41 »
Gratulálok Zsolti, tudom hogy mennyire készültél és vártad!  :flowers:

Egyébként véleményem szerint pedig a leömlő a ludas mert amikor az én rendszeremet rakták fel, kipróbáltuk simán gyári leömlővel és sokkal halkabb volt mint a
Megan Racing nélkül, de végül is tök mindegy, a lényeg az hogy végre fent van és mostantól idegesítheted a népet ahogy én is szoktam nap mint nap...  :clap:

Ez a Megan racing mennyire jó márka ???
Celica Gt-hez találtam 1ZZFE motorra és gondoltam veszek egy ilyet, nem adják drágán.
Azt írják T-304-es rozsdamentes acélból van, az nem lehet rossz. Elvileg be szeretném bandázsoltatni, hogy ne sugározza a hőt.


http://cgi.ebay.co.uk/Megan-Racing-Header-Toyota-Celica-GT-00-01-02-03-04-05-/310202258231?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item48397ed337

ToTo

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1597
Re: Yaris Ts
« Válasz #2197 Dátum: 2011.04.10 23:21:38 »
Nekem bevált, szerintem jó minőség az árhoz képest. Én nem tettem rá bandázst, de már lassan 5 éve fent van és semmi gondom soha nem volt vele...  :flowers:
Nyilván vannak sokkal nevesebb márkák mint pl. 5Zigen vagy TRD akik szintén gyárt leömlőket, csak hát nem mindegy hogy négyszer vagy ötször annyiba kerül mint pl.
a Megan...
Toyota Yaris T SPORT
153



celicáss

  • Vendég
Re: Yaris Ts
« Válasz #2198 Dátum: 2011.04.11 18:18:30 »
Nekem bevált, szerintem jó minőség az árhoz képest. Én nem tettem rá bandázst, de már lassan 5 éve fent van és semmi gondom soha nem volt vele...  :flowers:
Nyilván vannak sokkal nevesebb márkák mint pl. 5Zigen vagy TRD akik szintén gyárt leömlőket, csak hát nem mindegy hogy négyszer vagy ötször annyiba kerül mint pl.
a Megan...

http://cgi.ebay.co.uk/Exhaust-Header-Toyota-MR2-MR-S-Spyder-00-07-/230564448778?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item35aeb64a0a

Ez mekkora durva leömlő már !!! 10-16 LE-ig igérik de két szonda kell bele hát érdekes az az ECU ami 2 db első és 1 db hátsó szondát figyel.
Vagy az MR2-be 2 kati van 2 db hátsó szondával ?

pzs

  • Vendég
Re: Yaris Ts
« Válasz #2199 Dátum: 2011.04.11 18:38:34 »
Nekem bevált, szerintem jó minőség az árhoz képest. Én nem tettem rá bandázst, de már lassan 5 éve fent van és semmi gondom soha nem volt vele...  :flowers:
Nyilván vannak sokkal nevesebb márkák mint pl. 5Zigen vagy TRD akik szintén gyárt leömlőket, csak hát nem mindegy hogy négyszer vagy ötször annyiba kerül mint pl.
a Megan...

http://cgi.ebay.co.uk/Exhaust-Header-Toyota-MR2-MR-S-Spyder-00-07-/230564448778?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item35aeb64a0a

Ez mekkora durva leömlő már !!! 10-16 LE-ig igérik de két szonda kell bele hát érdekes az az ECU ami 2 db első és 1 db hátsó szondát figyel.
Vagy az MR2-be 2 kati van 2 db hátsó szondával ?

Ilyen nonameket nem szabad, mert ez inkabb csokkent 15-t mint novel.
Ezeket nezegesd ilyen sorrendben: 5Zigen, TRD, WeaponR, Megan Racing, OBX. Yarishoz ezek valtak be, gondolom mas autonal is hoznanak...

GrZack

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 73
Re: Yaris Ts
« Válasz #2200 Dátum: 2011.04.11 19:03:54 »
nekem is megjöttek az EBC fékbetéteim UK-ből. 31.000 HUF a volt mindösszesen. Már beszerelve, holnap ki is próbálom.

Lizard

  • Klubtag
  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 742
Re: Yaris Ts
« Válasz #2201 Dátum: 2011.04.11 20:06:32 »
Jó tanács: az új fékbetétet finoman kell összekoptatni, nem nagyon megvasalni az elején.
„If in doubt, flat out” (Colin McRae)

Lizard

  • Klubtag
  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 742
Re: Yaris Ts
« Válasz #2202 Dátum: 2011.04.11 20:09:22 »
Tuti!
A turbóhoz nem ilyen leömlő kell  :flowers:
„If in doubt, flat out” (Colin McRae)

celicáss

  • Vendég
Re: Yaris Ts
« Válasz #2203 Dátum: 2011.04.11 20:31:39 »
Tuti!
A turbóhoz nem ilyen leömlő kell  :flowers:

Igen, tuti, hogy nem ilyen.

Lizard

  • Klubtag
  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 742
Re: Yaris Ts
« Válasz #2204 Dátum: 2011.04.11 20:43:54 »
ú bakker, bocs, nem akartalak lebuktatni  ;)
„If in doubt, flat out” (Colin McRae)