Olyan jó, hogy ki se bírsz szállni, hogy írj róla pár sort?
Nem állsz tőle távol!
Rövid sztori: Eddig egy Corollát hajtottam, amit több hónap munkájával, egyszerre többen is dolgozva, pénzt nem sajnálva GT-vé varázsoltunk, majd futott az autó 1 hetet és egy X5-ös nem adta meg az elsőbbséget és lezúzta az orrát elég csúnyán. Igazából E12 1.6 -ot kerestem, de túl drágák voltak, majd rájöttem, hogy BP-en használom leginkább, 1-2 ember ül csak a kocsiban, csomagok ritkán, elég nekem egy Yaris is. A sima nem igazán tetszett, de a TS eléggé megtetszett. A piacon lévő legtöbb autó nem olyan kaliber, amit szivesen vennék (össze volt rendesen törve, vagy futott 150k km-t, esetleg mindkettő), de ez a darab nagyon jónak tűnt. Először megnézettem ismerőssel, ő is alátámasztotta, majd leutaztunk, és a kocsi tényleg 99%-os állapotú. Az ülésekről miután a huzatot levettem, abszolut kopásmentes gyári huzat került elő, gyakorlatilag 0 kilóméter óta ez a huzat volt rajta. A kormány először kopottnak tűnt, ami gyanus lenne 62k km-nél, de a hazaúton kiderült, hogy csak koszos, dörzsölésre radírszerűen tisztul, és alatta abszolut kopásmentes a kormány is. Tényleg 62k km-t futott, márkaszervízben leellenőrizve, ninsc meghúzva, nem volt megtörve, motor-futómű-fék-váltó hibátlan, egyszerűen nincs fogás az autón, ráadásul az árból még alkudni is tudtam.
Egyetlen negatívumként azt tudom egyelőre mondani, hogy kissé zavaró, hogy 140nél 4500-at pörög a motor. Olvastam itt korábban, hogy külföldön csináltak már 5. fokozat cserét dízelből, erre esetleg tudna valaki egy linket dobni?
Nagyon boldog vagyok vele
Két kép az új jövevényről: