Szerző Téma: T22 Avensis és minden mi róla szól  (Megtekintve 786620 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #1515 Dátum: 2014.07.08 18:14:39 »
És a tetejébe valóban Sol felszereltség.  :clap: ;)
az miböl derül ki?
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Re: T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #1516 Dátum: 2014.07.08 18:15:44 »
Te am nem f.sol az olajfogyitól ? :)
miért fosna? nem eszi mind...
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10700
T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #1517 Dátum: 2014.07.08 18:19:57 »
az miböl derül ki?

A legfeltűnőbb talán a faberakás a középkonzolon illetve az első ajtó kapcsolótáblája körül (illetve szintén a Sol sajátja volt, de a külső tükröket és a kilincseket ugyebár bárki színre fújhatja utólag is). Az első ködlámpa is csak hozzá járt, illetve a kifutó szériához (de annak meg telibe fújták az első és hátsó lökősét illetve az oldalsó díszléceit is).
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re: Re: T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #1518 Dátum: 2014.07.08 18:26:01 »
Te am nem f.sol az olajfogyitól ? :)
Amennyi sör és cseresznye van itthon,  nem :D
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

Kisfiatal

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3068
  • E12 1.6
Re: Re: T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #1519 Dátum: 2014.07.08 18:49:41 »
miért fosna? nem eszi mind...

De nem lehet kiszűrni :) Max ha nagyon zabálja. Egyébként én sem fosnék már ennyi idős kocsinál, sok km-rel.. Bele kell kalkulálni.

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #1520 Dátum: 2014.07.08 19:18:29 »
úgyvan...
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10266
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re: Re: T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #1521 Dátum: 2014.07.08 19:20:23 »
De nem lehet kiszűrni :) Max ha nagyon zabálja. Egyébként én sem fosnék már ennyi idős kocsinál, sok km-rel.. Bele kell kalkulálni.
Szerintem ha nagyon eszi, azt ki lehet szűrni, így igaz.
Ha meg nem eszi nagyon, akkor nincs akkora gond ;)

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #1522 Dátum: 2014.07.08 19:21:43 »
hogy,ha nagyon eszi?
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10266
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re: T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #1523 Dátum: 2014.07.08 19:26:56 »
hogy,ha nagyon eszi?

Kipufogó, füst, gyertyaképek, kartergáz, amit úgymond ingyen meg lehet nézni, persze beletehetik a füstölésgátlót.
De egy emissziómérésnél előjön hamar, ha már bedugult a katalizátor, mert annak betesz az olaj. Egyébként ez utóbbi sem drága, simán megnézetném, ott nem lehet elmismásolni a dolgot.

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Re: T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #1524 Dátum: 2014.07.09 14:47:09 »
Bordó is, egynyócas is, közel is van...
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/avensis/toyota_avensis_1.8_linea_sol-8074413
tegnap még 850e volt,ma már 750e...holnap 650e? ;) balázs,nézd ezt meg!!!
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re: T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #1525 Dátum: 2014.07.09 15:31:00 »
Kipufogó, füst, gyertyaképek, kartergáz, amit úgymond ingyen meg lehet nézni, persze beletehetik a füstölésgátlót.
De egy emissziómérésnél előjön hamar, ha már bedugult a katalizátor, mert annak betesz az olaj. Egyébként ez utóbbi sem drága, simán megnézetném, ott nem lehet elmismásolni a dolgot.
Dani, az enyém mindezen átment, ott álltam mellette, amikor a KOTO-ban átvizsgálták. Igen, az emissziómérés is megtörtént, rela time... Mégis fogy az 5W-30.  :szemez: Szóval, ez a módzser, nagyon jó és alapos, amit leírtál, de "csak" arra jó, hogy a konkrétan olajzabálós egyedeket elkerülje az ember, garanciát nem ad arra, hogy bizonyos mértékű olajfogyása nincs.  :flowers:
Egyébként én is nagyon támogatom a vásárlás előtti ilyen irányú vizsgálatokat minden sima vvt-i motorral szerelt autó esetében.

Kihangsúlyozom újra: a vvt-i motorokat nagyon szeretem, szerintem irdatlan jó motor, de hajlamosak az olajfogyasztásra minden - vásárlás előtti - átvizsgálás ellenére is. A biztos az lesz, amikor a tulaj az első hosszabb távot megteszi vele.  :yes: Előre kiszűrni tutira, nem lehet.

---------------

Egyébként, gondolkodom én is néhány dolgon:

1. Ha és amennyiben az elkövetkező években - biztosan nem lesz tervezett autó csere - felgyorsul az olajfogyása az autómnak, megcsináltatom a gyűrűzését és továbbra is a most használt 5W-30 lesz benne. Ki tudja, lehet, hogy pár év múlva a tömítések is cserések lennének, és úgyis szét kellene szedni a motort, akkor már a gyűrűszett cseréjének költségét is hozzácsapnám a javításhoz...
2. Olajat váltok LM Leichtlauf 10W-40-re (ez volt benne korábban, némethonban is, csak nem tudom, mennyit és mikortól), netán Motul, vagy Xado-ra. Igen keveset használjuk az autót és akkor is jellemzően üzemmelegen, vagy hamar bemelegítve, így és az olaj minősége miatt kötve hinném, hogy gondja lehetne a motornak, pláne a 10.000-es olajcsere priódusok mellett a viszkozitás miatt...
3. Marad minden így, ahogy most (TT 5W-30) és töltögetem tovább, amikor igényli.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re: Re: T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #1526 Dátum: 2014.07.09 15:31:49 »
tegnap még 850e volt,ma már 750e...holnap 650e? ;) balázs,nézd ezt meg!!!
Valszeg valami bibi van benne. Ennyiért nem adnám oda az enyémet sem...még a tegnapi árért sem  :nonono:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re: Re: T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #1527 Dátum: 2014.07.09 15:32:29 »
Szerintem ha nagyon eszi, azt ki lehet szűrni, így igaz.
Ha meg nem eszi nagyon, akkor nincs akkora gond ;)
Így van. Az előző hsz-emmel épp erre akartam célozni.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Re: Re: T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #1528 Dátum: 2014.07.09 15:33:45 »
Valszeg valami bibi van benne. Ennyiért nem adnám oda az enyémet sem...még a tegnapi árért sem  :nonono:
és ha már ott az utódja vagy kell vmire az ára?
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re: Re: T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #1529 Dátum: 2014.07.09 15:42:34 »
De nem lehet kiszűrni :) Max ha nagyon zabálja. Egyébként én sem fosnék már ennyi idős kocsinál, sok km-rel.. Bele kell kalkulálni.
Nekem van egy olyan saját teóriám, hogy, ha egy autónak nagyon magas az olajfogyasztása, akkor ott maga az autó sem látszik megkíméltnek. Gondoljunk csak bele: ha én igényes tulaj vagyok, akkor az autó újkorától kezdve az vagyok, és minden részére az vagyok, legyen az mosás, kárpittisztítás, gumik állapota/fajtája, mindennemű karbantartások alvégzése, választott alkatrészek minősége. Elég nehezen tudom elképzelni, hogy létezik olyan vvt-i motorral szerelt autó, ami mindent az előírásokhoz mérten maximálisan és valósan megkap, mégis olajzabálós.  :surrender:

Ott vagy km-futásból adódó okok, vagy használati módból fakadók, de leginkább karbantartási hiányosságokból fakadó okok miatt állhat fenn ilyen nemű rendellenesség.
Tehát, ha egy számomra ismeretlen autó, amit meg akarok venni, szép és karbantartottnak látszik, az nagy valószínűséggel nem lesz kórosan olajzabáló (1L/1-2000km).  ::)

De ez csak az én fejem szerint van így, én ezek szerint szoktam autót nézni. Ha egy autó állapota szemre sem tetszik, kutya nem tudna engem meggyőzni arról, hogy pedig az műszakilag vételre alkalmas és jó üzlet lesz.

Már írtam a saját autómról. Akkor döntöttem el, hogy "EZ KELL!", amikor tesómmal egymással szemben benyitottunk az utastérbe, a hátsó üléssor felől. Még beindítva sem volt, de nehezen tudtam volna alképzelni, hogy a látvány mellé borzasztó kelepeléssel kelne életre a benzinmotor... Nem mondom, lehet, hogy szerencsém is volt, de eddig nálunk minden autó vásárlásnál működött ez az "érzés"-dolog. Persze, ha a látvány ellenére rettenetes csattogással indult volna be, nyilván otthagyom, ez nem vitás, de szinte 90%-ban biztos voltam benne, hogy EZ lesz az én autóm.  :yes:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i