Nyilván nem akkora gond mintha enné az olajat, vagy egyéb, a használatot jelentősen befolyásoló baja lenne, de ez egy bosszantó apróság. Igen, örülök neki, csak néhány ilyesmivel kell szembesülnöm. ;-)
Egyből tankolni kell ha kigyullad a visszajelző? Ez azt jelenti hogy gyakorlati szempontból 30-35 literes tankom van. Ezért ez csöppet alulméretezettnek tűnik nekem.
Tesztekben is sokszor megjelenő kifogás egy-egy autóval szemben hogy kicsi a hatótávja (talán valamelyik német CT tesztben is olvastam), szóval ha az autó többre képes, ne szivassa már a user -t azzal hogy az indokoltnál lényegesen hamarabb kell tankolnia.
Sorry az off-ért, befejeztem.
Tudod, mi a véelményem a német lapok tesztjeiről?
Mindenbe belekötnek, ami nem német...
Egyszerűen számomra az "ők" véleményük nem mérvadó, legalábbis, ilyen szempontból nem.
Azt hiszem afeketével kissé félreértelmezitek ezt a témát.
Nem arról van szó, hogy alulméretezik az autók hatótávját, használható tankméretét, hanem, extrém körülményre IS terveznek, amivel magas fogyasztás társul. Arra mondják, hogy bármilyen forgalmi helyzetben is ki kell bírnia a tartaléknak kb 80 km-t. Persze, ez egyben azt is jelenti, hogy normál helyzetben ennek akár a dupláját is meg lehet tenni, de ez ettől még - szerintem - egyáltalán nem hátrány.
Fordított esetben, ha a tartalék csak kb 4-5 liter lenne, akkor egy bedugult autópályán (pl. nyaralásra/ról menet/jövet jól megpakolva, klímázva) cammogva nagyon is sokat jelent a tartalék mértéke, hiszen idehaza is kb 20-25km-ként vannak benzinkutak legjobb esetben is. Biztonságot ad a tudat ilyenkor, hogy ha felvillan a lámpa (és van még 10 liter benzin), még minden bizonnyal el fog érni az autó a köv. benzinkútig.
A Prius esetében a 4,5 liter is kb ilyen esetre van és nyilván elég is arra a 80 km-re minden körülmény között.
Kmr CT-jénél talán valóban kissé felesleges ez a rátartás, de ebben én tényleg nem látok semmilyen gondot...