Íme a forgórésze a vízpumpának:
https://1drv.ms/i/s!ArYQ5r5KRF2jj_5ldtprflOjdonpgAÉs ha már uborkaszezon van, akkor sztorizgatok:
A szivattyú cseréje nem volt komplikált.
Az alsó leeresztő szelepre ráhúztam egy csövet, kényelmesen leengedtem a vizet. Alját elvileg nem kell ehhez megbontani, de eléggé nehéz hozzáférni a szelephez.
Aztán csak a légszűrő házat és szívócsövet kell kivenni, a pumpához ha nem is jól, de hozzá lehet felülről férni. 5 csavar fogja, az alsóhoz kicsit nehézkes volt a hozzáférés, de kis méretű 12-es dugókulccsal (1/4" ár jó) és hosszú hajtókarral le lehetett szedni.
Visszarakni ugyan így, de azért bekentem a csavarokat grafitos zsírral, mert az acél és alu kissé összegyógyult már.
Feltöltés, légtelenítés, légszűrő visszaszerelés után próba járatás maintenance mode-ban , vízszint beállítás, örülés...
...vagy majdnem mert persze azért meg is szívattam magam. Tanultam a múltkoriból és áramtalanítás után nem csuktam le a csomagtér ajtót, csak amikor már visszaraktam az akkukat. Igen ám de megint nem nyílt. Pedig áram volt, biztosítékok jók, látszólag minden rendben. Bemásztam a hátsó ülést ledöntve, akku le, vissza, továbbra sem jó...kiderült a zár blokkoló gombra rákönyökölhettem és azért volt zárva
Aztán meg indításkor kiírta hogy gond van a hibrid rendszerrel. na b+ elfüstöltem a vezérlést?....de aztán pár újraindítás megoldotta.
Eddig mindig a nagyfeszültség akkut hatástalanítottam előbb és utána a 12V-osat. Az ajtós vacakolás miatt most levettem csak a 12V-osat, lehet ez okozta a zavart?