jaja, leszedtük, fújkáltuk - érzésre könnyen járt, de viszonyítási alap nélkül nehéz volt - viszont láttuk, hogy valóban mágneses elven működik
Miután nem determinisztikus a hiba, így lehet, hogy a tekercs szakadhatott valahol meg és az hol érintkezik, hol nem és akkor vagy jó helyre rántja vagy nem - ezért van hogy néha el-el tűnik a hiba.
Elvittem egy szerelőhöz is, aki obd-n keresztül nézegetett mindenféle értéket, de ott kellett hagynom mert amíg néztük végig világított a helikopter ... ő meg óránként rá-rá indított és várta a csodát. Elmondása szerint volt egy pillanata amikor jó volt és volt görbéje is, és aztán lámpa fel, alapjárat 1200-ra görbe meg kiegyenesedett ... ezért gondolja, hogy az, de miután nem Toyota spec a srác, így 99%-ra mondta, hogy az. na és mindezt egy 10-esért tette ... :S
Szóval ez a története a dolognak, és ezért keresem az alapjárati szabályozó szelepet - ami a rossz hír, hogy ez csak a házzal együtt van, az meg újonnan eredetiben több, mint a kocsi értékének ötöde, így ez nem játszik.
Viszont leltem utángyártottat, de csak 16110-est ami a toyodiy szerint a szegény keverékes modellé ...
Kérdés különböznek-e?
[ vagy az ECU dolga ennek a vezérlése és így mindegy ... who knows? :]