Szerző Téma: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...  (Megtekintve 2678094 alkalommal)

0 Felhasználó és 12 vendég van a témában

Zsolt68

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 444
  • '96 1.6 Carina 4ajtó 99LE
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10215 Dátum: 2016.04.05 20:19:26 »
Okay, de mikor, és mi a kérdés???  ::)
Hogy mikor? Akkor rossz, ha szeretném ha jó lenne. Az a kérdés, miért nem működik? Illetve, mit kellene megpróbálni, hogy működjön.
« Utoljára szerkesztve: 2016.04.05 20:22:38 írta Zsolt68 »
A következő is Toyota lesz.

VSanyi

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 151
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10216 Dátum: 2016.04.05 20:53:50 »
Tegnap este itt örömködök a fogyasztással erre meg ma hazafele menet mi történik... Beállt a bal első fékmunkahenger... Mire hazaértem szalonnát lehetett volna sütni rajta. Januárba volt cserélve a másik oldal... Jó.. Ok... Ez még a gyári.. De most hirtelen szerezhetek be egyet különben lőttek a vasárnapi RS Festnek  :cry:

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10217 Dátum: 2016.04.05 21:10:58 »
Időnként érdemes megjáratni, ellenőrizni a porvédőt rajta, de ha nem barmolják szét, kiszolgálja az autót!
Meg kellene járatni a tiédet is, mondjuk a betét + tárcsa ezek szerint megégett..
Szilikon és nem más sprayt szabad a munkahengerre, a porvédő alá fújni, vigyázva, ki ne szakadjon!

VSanyi

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 151
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10218 Dátum: 2016.04.05 21:28:19 »
A betét most volt cserélve 2hónapja.. Annak oda is vágott ilyenkor? Vagy az birja a strapát?  Kb 10kmt mentem igy.. Ugy vettem észre hogy egy kigyorsitás után furán sárga lett az economy lámpa amit tudom hogy annál a fordulatnál még zöld szokott lenni.. Lábam levettem a gázrol 5.ben és azt látom hogx szép lassan megy lefelé a sebesség... Lassitja az autot.. Ugyhogy egybőlnovatosba hazacsurogtam... De azért jol felmelegedett és meg is csapott a fégszag :(

VSanyi

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 151
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10219 Dátum: 2016.04.06 09:33:22 »
Péntek reggel megpróbáljuk bejáratni. Nem tudom a porfogo gumik milyen állapotba lehetnek de ha a jobb oldalibol indulok ki akkor nemsok jót fűzök a dolgokhoz. Azon totál szét voltak repedezbe. Lehet ez is azért állt be de bizom a legjobbakban. Max marad a csere :(

Zsolt68

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 444
  • '96 1.6 Carina 4ajtó 99LE
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10220 Dátum: 2016.04.07 11:45:12 »
Urak! Kérdésem lenne. A BH ablakemelő bovdent kicseréltem, mert elszakadt. Most úgy működik, hogy fel megy, de lefelé már nem. Akksit levettem,mindent megpróbáltam, nem műkszik. A kapcsoló jó, mert megcseréltem a másik oldalival is. Dettó. Nagyon szeretném már megjavítani, mert másfél éve csinálom.  ::)
Nincs tapasztalata senkinek? Rámértem a csatira. Se lefelé, se fölfelé nem ad feszültséget. Direkt akksival jól működik.
A következő is Toyota lesz.

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10221 Dátum: 2016.04.07 16:17:30 »
üdv!

Csatit próbáltad rövidre zárni a kapcsolónál?
Két szál a plusz - minusz, kettő meg a motorra megy.
Gyújtás legyen ráadva -> ha megvan melyik két szál a motor, az egyik végére a pozitívot kötöd egy gemkapoccsal, a másikra a negatívot érinted, az előbbi polaritást felcserélve a motor ellenkező irányba fog indulni!
Ezzel kiderítheted, kap-e áramot a csatlakozó rendesen!

Ha nem jó a központi, vezető ajtó kapcsoló egység, akkor sem működik az adott ajtó!

Lehet a motor is hibás!

piroboy

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 10
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10222 Dátum: 2016.04.07 20:21:11 »
Szevasztok!
Ma megérkezett külföldről a kondenzátor, ami a gyújtásnál okozott jó nagy problémát nekem. Potom 3540 Ft-ba került. A magyar Toyota központi raktárában sem volt ilyen. Csak most nem tudom, hogy miért? Két választás van......vagy ilyen kevés Toyota Carina E szaladgál a magyar utakon, vagy nem igen szokott ez a kondenzátor meghibásodni. 23 évet itt is kibírt. Üdv.....

graaf

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10223 Dátum: 2016.04.08 10:20:19 »
Úgy néz ki, hogy 20 éves autómban időszerűvé vált egy kuplung csere.Igaz hogy már vagy 10 éve hangos volt ha lassabban engedtem fel a kuplungot, most azonban a szervizben azt mondták, hogy túl kemény és cserélni kellene.Egyébként semmi más nem utal erre, mert remekül működik, nem csúszik, kissé lenn fog.Szóval a dilemmám a cserén kívül, hogy gyárit vagy utángyártottat (japán KLT-t javasoltak) tegyek bele, a kettő között óriási az árkülönbség.Van valakinek tapasztalata ebben?

Másik gondom, melyet az utóbbi időben tapasztaltam, hogy reggel mikor beülök az autóba, gyakran érzek benzinszagot hátulról, azt hiszem talán jobb oldalról.Nem általános, de egyre gyakrabban előfordul és csak a reggeli indulásnál érzem, elsősorban mikor tele van a tank, de féltanknál is előfordult már.Szervizben nem tudtak semmi konkrétat mondani eddig.Volt már valakinek hasonló tapasztalata?

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10224 Dátum: 2016.04.08 21:11:06 »
üdv graaf!

A kuplung amíg nem csúszik, rángat és kiemel, jónak mondható.
Ha zavar a szerkezet elnehezülése, cseréltesd, de ne feletkezz meg a váltó és főtengely szimeringről sem, illetve kinyomócsapágyról!
40 E környékén kapsz már normális szettet, én Aisin-nt vettem, ami japán, de jók a német márkák is!

benzinszag:

Valamelyik benzincső öregedett el, ahol szivároghat az üzemanyag! Mielőbb megkeresném és javítanám, mert veszélyes is lehet!
Egy minimális túlnyomáson dolgozik a tank, tehát a sapkát levéve kijön a túlnyomás, ha ez nincs, valahol tömítetlen. Ha nem vezet eredményre a szemrevételezés, egy kisebb nyomás alá helyezve a rendszert, hallani lehet, hol szelel!

VSanyi

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 151
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10225 Dátum: 2016.04.09 08:10:47 »
Időnként érdemes megjáratni, ellenőrizni a porvédőt rajta, de ha nem barmolják szét, kiszolgálja az autót!
Meg kellene járatni a tiédet is, mondjuk a betét + tárcsa ezek szerint megégett..
Szilikon és nem más sprayt szabad a munkahengerre, a porvédő alá fújni, vigyázva, ki ne szakadjon!
Ahogy befujtuk dolgozott az anyag. 2-3 szoritás és gyönyörűen ment.
Porfogo gumik rendbe vannak. Inkább egy kis oxidácio okozhatta a beragadást de a szilikon megolgotta. Pofák csak egy minimálisan égtek fel az lereszeltük. Egy laza fél ora alatt meg is voltunk vele. Köszi kamikaze a tippet, sporoltál egy kicsit! Amugy megvan még neked az ablakmoso tartályod amit ajánlottál egyszer? Tudod az enyém szét van porladva az egyik sarkába.

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10226 Dátum: 2016.04.09 11:11:46 »
Szívesen!
Amúgy ki-be kell pumpálni-nyomkodni a munkahengert, szilikonos kezeléssel és a végén már kézzel is visszamegy! :D

andras69

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1142
  • T22 Avensis 1.6 Vvt-i, BMW E46 320D
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10227 Dátum: 2016.04.09 12:52:23 »
Sziasztok!

Látom fékről értekeztek...
Avensisben hátó fékbetétet cserében vagyok és az egyik úszó csap be van állva. Kihúztam, megpucoltam. Szerintetek milyen zsírt lehet itt használni a csap kenésre? Jó a sima lítiumos gépzsír (vagy szilikonzsírt inkább?) Ami gumi porvédőt nem "bántja".
ps. Csak azért itt kérdem, mert látom, hogy fékről van szó. Ée gondolom a kérdésem típusfüggetlen..
Unokáink úgy fognak nézni a belsőégésű motorra, mint mi a gőzgépre.

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10228 Dátum: 2016.04.09 14:49:17 »
üdv andras69!


Csakis gumibarát szilikonzsírt használj, különben szívsz, mint én anno! Csak gyári gumigyűrű jó oda, ha kitökösödik, nem megy vissza!!

Én ezt tettem bele, pár éve jó már!!


andras69

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1142
  • T22 Avensis 1.6 Vvt-i, BMW E46 320D
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10229 Dátum: 2016.04.09 15:02:22 »
köszi kamikaze!

Nekem ilyen volt itthon, ezt használtam:http://eszerszam.hu/index.php?termek_id=3072

Bár szerintem ez inkább gumi ápolásra, védelemre való, mint kenésre... :whistling:
De később ki lehet cserélni... csak ahhoz szét kell szedni...
Unokáink úgy fognak nézni a belsőégésű motorra, mint mi a gőzgépre.