Szerző Téma: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...  (Megtekintve 2681186 alkalommal)

0 Felhasználó és 7 vendég van a témában

DS65

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 251
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10125 Dátum: 2016.02.02 20:37:52 »
Köszi a választ.Próbáltam ma is feszíteni,de nagyon makacsan fogja.Próbáltam el feszítve nyomni  a füleket is.
    Szia!
 Netalán beragasztották a korábbi tulajnál, mert tört a kapaszkodó fül vagy ilyesmi...?! Sok kreatív műszaki antitálentum létezik, de reménykedj, nem ilyen után kell javítanod!
 Mindenesetre feszgetés előtt igyekezz jól felmelegíteni a műanyagot, így kisebb a csorbulás/törés esélye!
Az angol gyártásúaknál merevebbek a műanyagok....
Sok sikert!

Roadati

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 174
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10126 Dátum: 2016.02.05 06:40:09 »
Ok,próbálom nem el rörni.
Valaki épített már be utángyártott,projektoros ködlámpát ellőre?Pár hete rendeltem és tegnap nézegettem hogyan leht be szerelni.Vagy én vagyok béna,vagy a méretek nem stimmelnek,Csavar is kevés amit adtak hozzá...
Szóval a projektor hátsó része nem fér el a nyúlvány miatt.
A többi alkatrész első próbára hasonlít méretileg.Van kézügyességem és azt gondolom eléggé kreatív is vagyok.
Majd próbálok hétvégén fotót fel rakni.

Roadati

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 174
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10127 Dátum: 2016.02.05 18:17:47 »
Tudtok segíteni a carina gyújtás beállításában? Előgyújtás ,stroboszkópos művelettel? valami adatok vannak valahol?

mesti

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 279
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10128 Dátum: 2016.02.05 20:13:39 »
Tudtok segíteni a carina gyújtás beállításában? Előgyújtás ,stroboszkópos művelettel? valami adatok vannak valahol?
Ha Denso gyújtásod van, akkor állítható.
Diagnosztikai csatiban TE1-E1 összeköt és FH előtt 10°-ra stroboszkóppal beállítod.
mesti

Roadati

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 174
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10129 Dátum: 2016.02.06 18:34:13 »
Köszi a választ a gyújtásra.angol motoron,japán gyújtás...

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3038
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10130 Dátum: 2016.02.07 14:14:47 »
Üdv! Ha jól értem, akkor csak a motort (blokkot) cserélted ki, az elektromos rendszere, gyújtás, érzékelők, ECU maradt az eredeti (esetleg facelift előtti)? Ez a wagon esetében vsz. szegény keverékes motorhoz tartozó egységeket jelent, ahol az ECU gyári száma sem passzol... :?:

favágó

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 653
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10131 Dátum: 2016.02.07 18:48:22 »
Gratulálok a munkádhoz.   :clap: Lehet, hogy a tavasszal szétkapom én is a Carinám motorját. Már egy jó ideje(pár év,pár tizezer km) kopog az egyes hajtókar csapágy (3000 rpm fölött). Amúgy másként nincs rá panasz, nincs jelentős olaj fogyasztása.
Nemrég elszakadt a váltó felöli km kábel és nem találtam másikat.   :no: Sem újat, sem használtat. Ha valaki tud valami beszerezhető forrást kérem szóljon.   :helpsmilie:
Mivel Európában nem találtam kábelt, igy kénytelen voltam én magam legyártani egyet.  :D A szakadt kábel végeit rádolgoztam egy bontóból szerzett és méretre vágott kábelre. Megitattam grafitos zsirral és mehetett a helyére. Tökéletesen müködik.  :clap: Megérte az egyórai tökölést mivel az USA- ból behozott kábel nem sokkal száz euró alatt állt volna meg.

Miért nem látom a Toyodiy rajzokat?  :helpsmilie:
« Utoljára szerkesztve: 2016.02.07 18:51:50 írta favágó »
“A tétlenség rozsdája többet árt, mint a munka általi kopás”

Roadati

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 174
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10132 Dátum: 2016.02.09 08:47:24 »
csak a motor,váltó és a féltengelyek lettek cserélve.más nem.Működik,de kissé másabb.Ugyan úgy sok tekeréssel indul mint előtte a saját angol elektronikával.Most cseréltem új elosztó fedelet,kábeleket.
Olyat produkál hogy tartós 90 es tempónál kicsit mintha ki hagyna.Gyorsításkor ezt nem tapasztalom.Lehet hogy ez pont az "öszvérsége" miatt van?Lehet később nagyobb gondom abból hogy nem az eredeti angol elektronikája van benne?


VSanyi

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 151
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10133 Dátum: 2016.02.11 11:32:31 »
...
Gondoltam szusszanok egy kicsit... erre reggel felvillant az olajlámpa :(
Minimum szintre ért a motorolajam a nívó szerint... mondjuk bevallom vagy 4 hónapja nem néztem a pálcára így nem tudom hogy ez egy folyamat vagy valami hirtelen dolog...
De akkor sem tartom teljesen normálisnak hogy 3500km alatt lement a 3/4ről a minimumra.
Mostanság kicsit szúrósnak is érzem a füst szagát és talán... de tényleg csak talán mintha sűrűbb is lenne.
Ami változott úgy pár hónap alatt hogy a drága 2 hónapja minden munkanap megmássza a rózsadombot, svábhegyet, normafát, oda vissza majd 30km-en keresztül egy irányba... tehát dolgozik rendesen... és már nem csak 1500as fordulat környékén :D
Feltöltöttem ma 2 flakonnal úgyhogy kezdődhet az olajszint figyelés :( próbáltam olvasni az okosságokat miket kellene megnézni de egyelőre nem vagyok előrébb... mondjuk mások az olaj típusra is mondták hogy az se mindegy. Nekem most Castrol Magnatec 5w-40 van benne.
Kíváncsi vagyok a fejleményekre  :wacko:

ISMÉT OLAJ :(
Hát srácok ismét e pár posztal ezelőttire kell hogy visszatérjek :(
A feltöltés után (nívón a max szint) ugyanezen az útvonalon, hegyre föl-le napi 30-30km oda vissza
Összesen 700km-t mentem kereken, reggel megnéztem az olajszontet
1/3-on áll a nívón! :( :(
Ez nagyon sok... nagyon eszi az olajat...
Felhívtam telefonon a szerelőt akihez néha vittük... ez volt elsőre a válasza
Idézet
gyűrűs vagy szelepszár szimeringes
kell egy olajcsere 10-40 jó minöségű olaj és Pro Tec bele avval javítható
igen ilyen motorba már nem szabad 5-40 est rakni
Egyiknek sem örülnék, de a legviccesebb amit az olajról mondott :) pont nemrég beszéltünk erről
Na lényegébe nem tudom mi lehet a baj, hova mehet az olaj, de már motorfelújítással is ijjesztgetett :(

mesti

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 279
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10134 Dátum: 2016.02.11 11:50:22 »
ISMÉT OLAJ :(
Hát srácok ismét e pár posztal ezelőttire kell hogy visszatérjek :(
A feltöltés után (nívón a max szint) ugyanezen az útvonalon, hegyre föl-le napi 30-30km oda vissza
Összesen 700km-t mentem kereken, reggel megnéztem az olajszontet
1/3-on áll a nívón! :( :(
Ez nagyon sok... nagyon eszi az olajat...
Felhívtam telefonon a szerelőt akihez néha vittük... ez volt elsőre a válaszaEgyiknek sem örülnék, de a legviccesebb amit az olajról mondott :) pont nemrég beszéltünk erről
Na lényegébe nem tudom mi lehet a baj, hova mehet az olaj, de már motorfelújítással is ijjesztgetett :(
Ha a min-max között 1/3-ra lement az olajszint 700 km-en, akkor az kb. 1l/1000 km. Elérkezett a gyűrűzés ideje, választhatsz, megcsináltatod a motort vagy együtt élsz a problémával és folyamatosan öntöd utána az olajat.
A következő cserekor mehet a minőségi 10W-40, de semmilyen  adalékot ne pancsolj bele! :nonono:
« Utoljára szerkesztve: 2016.02.11 11:54:00 írta mesti »
mesti

VSanyi

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 151
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10135 Dátum: 2016.02.11 11:53:30 »
Ha a min-max között 1/3-ra lement az olajszint 700 km-en, akkor az kb. 1l/1000 km. Elérkezett a gyűrűzés ideje, vagy együtt élsz a problémával és folyamatosan öntöd utána az olajat.
A következő cserekor mehet a minőségi 10W-40, de semmilyen  adalékot ne pancsolj bele! :nonono:
A pancsolást azért írod mert felesleges? vagy mert rosszabbat teszel vele?
Ajjaj... a gyűrűzés mennyibe fáj.. cirka vica verza?

mesti

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 279
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10136 Dátum: 2016.02.11 11:55:54 »
A pancsolást azért írod mert felesleges? vagy mert rosszabbat teszel vele?
Ajjaj... a gyűrűzés mennyibe fáj.. cirka vica verza?
kb. 150eFt
mesti

VSanyi

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 151
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10137 Dátum: 2016.02.11 12:10:58 »
kb. 150eFt
Nah az most nekem nagyon fájna... totál most nulláztam le magam :/
Akkor egy kicsit élnem kell ezzel még egy darabig és hordani magammal az olajat:( :( :( :(
És gyüjtöm a pénzt
« Utoljára szerkesztve: 2016.02.11 12:36:34 írta VSanyi »

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10138 Dátum: 2016.02.11 18:06:17 »
üdv Vsanyi!

Milyen márkát használsz? Megoldást jelenthet váltás is, bár kicsi az esélye, volt már, hogy bejött!
Adalékot én sem javaslom, mert a jó olajban benne van!
Nem folyik alul sehol az olaj, szivárgás stb, mert az is meg tud szivatni, hogy elpötyög..?

VSanyi

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 151
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10139 Dátum: 2016.02.11 19:21:16 »
üdv Vsanyi!

Milyen márkát használsz? Megoldást jelenthet váltás is, bár kicsi az esélye, volt már, hogy bejött!
Adalékot én sem javaslom, mert a jó olajban benne van!
Nem folyik alul sehol az olaj, szivárgás stb, mert az is meg tud szivatni, hogy elpötyög..?

Mr kamikaze  ::)
Én sem szeretnék semmi pacsmagot beleönteni... sosem bíztam ezekbe a csodaszerekbe semmilyen téren
Most Castrol Magnatec 5w-40 van benne... ami maradt :D és már bufferem sincs a fenébe... szóval a hétvégéig el kell döntenem hogy mire cseréljem mert akkor már ebből nem vennék már egy dobozzal hanem csak az újat.
Szóval jelenleg tanácstalan vagyok, főként a pár poszttal ezelőtti olajbeszélgetések után, hogy megfogadjam a tanácsát a szerelőnek és nézzünk meg egy 10w-40-es olajat?
Szombaton jól aláfekszem a kocsinak ahol minden nap parkolok, de pont most volt a napokba eső és sehol sem láttam olajmosást a betonon.
De most megpróbálom akurátusan átnézni... de csöpögne merre keressem? :D mert pl szelepfedéltömítés nem lehet mert az nemrég volt cserélve... pár hónapja a motor teteje és oldala kézzel rongyal át lett pucolva és nem látok azóta se komolyabb lerakódásokat.
Ha most mondanod kellene egy olajat akkor te mit mondanál? Eneos 10w-40? ?:D