Szerző Téma: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...  (Megtekintve 2678053 alkalommal)

0 Felhasználó és 14 vendég van a témában

DS65

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 251
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9885 Dátum: 2015.07.04 07:24:25 »
Felnyitni nem tudom. Egyrészt azért mert a kulcs nem nyitja a csomagtartó zárát, másrészt mert megadta magát a bovden. Talán az utastér nyitó karnál.

Egyszerre jelentkezett a kulcsos- és bowdenes nyitási gond?

FLInt

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 527
  • Carina E 1.6 XLi '95 4A-FE Lean Burn
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9886 Dátum: 2015.07.06 09:03:13 »
Az enyém is megadta magát pár éve, a nyitókartól néhány centire szakadt el a bovden, ahol kis ívben hajlik a sodrony. Cserélve lett a bovden, nem egyszerű mutatvány még a sedanoknál sem.
Toyotáról csak jót vagy semmit...

Gekko

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 26
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9887 Dátum: 2015.07.07 17:33:11 »
Egyszerre jelentkezett a kulcsos- és bowdenes nyitási gond?

Igen.... :censored:
A kulcs eddig sem működött. Már így vettem. Lehet hogy cserélve lett az indításkapcsoló. Én erre gyanakszom, mert az ajtó zárakat sem nyitja.

Így viszont elég ciki.
Ki lehet valahogy nyitni a csomagtartót úgy hogy se a bowden se a kulcs nem megy?

Szerintem kikapom az ülést és hátha nekem is a nyitókart körül szakadt el és akkor talán ki tudom nyitni fogóval húzva.

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3038
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9888 Dátum: 2015.07.08 11:59:50 »
Igen.... :censored:
A kulcs eddig sem működött. Már így vettem. Lehet hogy cserélve lett az indításkapcsoló. Én erre gyanakszom, mert az ajtó zárakat sem nyitja.

Így viszont elég ciki.
Ki lehet valahogy nyitni a csomagtartót úgy hogy se a bowden se a kulcs nem megy?

Szerintem kikapom az ülést és hátha nekem is a nyitókart körül szakadt el és akkor talán ki tudom nyitni fogóval húzva.
Nálam külön van indítókulcs és egy másik a zárakhoz, ami anno csak a kesztyűtartóhoz nem volt jó, de a zárban lévő lamellák sorrendjének cseréjével ez is megoldódott. Babra munka, de sk. javítható.

Ha a kallantyúnál van gond, akkor a vezetőülést ki kell szedni, a küszöbnél lévő műanyag idomot kipattintani, így a kárpit felhajtásával hozzáférhetővé válik.
Kulcs s bovden hiányában eléggé kényelmetlenül - és szedán esetében korlátozott hatékonysággal -, csak a hátsó ülés támlájának lehajtásával férhetsz a csomagtartóhoz.

Morthond

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 38
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9889 Dátum: 2015.07.20 11:42:04 »
Sziasztok!

Tud valaki Pesten vagy Győr környékén jó bontót?
Pl. ezek közül melyik jó:
http://www.toyotaclub.hu/toyota-bontok-boltok
Egy kiegyenlítőtartályt szeretnék a Carinaba.

Továbbá: az utastérvilágításom (a mennyezeten) kontakthibás.
Vettem egyet bontóban, az is...
Hogyan szoktátok javítani?

Okoska1

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 127
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9890 Dátum: 2015.07.20 20:11:43 »
Sziasztok!

Tud valaki Pesten vagy Győr környékén jó bontót?
Pl. ezek közül melyik jó:
http://www.toyotaclub.hu/toyota-bontok-boltok
Egy kiegyenlítőtartályt szeretnék a Carinaba.

Továbbá: az utastérvilágításom (a mennyezeten) kontakthibás.
Vettem egyet bontóban, az is...
Hogyan szoktátok javítani?

A Jap-ker elég jó, de alvázszámot mindenféleképpen kérik.
A másik a X. ker-ben 1106 Budapest Keresztúri út 90. Tel: 061 261 4937

A felső világításom nekem se volt jó de nem kontakt hibás sajna hanem kitört az érintkezőket tartó műanyag. A X. ker-ben kaptam hozzá egy 1000 -é.
Az előd
És az utód 4.3l/100Km

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3038
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9891 Dátum: 2015.07.24 10:36:02 »
... az utastérvilágításom (a mennyezeten) kontakthibás.
Vettem egyet bontóban, az is...
Hogyan szoktátok javítani?
Üdv! Ismerős probléma. Csiszolgattam az érintkezőjüket, aztán meguntam és kicseréltem egy Mazda 626-os olvasólámpáséra.
Egyébként érdemes a hátoldalát is megsasolni.

Fermoy

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 30
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9892 Dátum: 2015.08.10 12:18:46 »
Sziasztok!
Érdeklődöm, hogy kinek mennyi olajat csipeget az autója. Én úgy veszem észre - bár a km számlálóm nem működik sajnos :-) -, hogy kb 0,5-1 dl / 1.000km után felvillan a sárga olajoskanna a műszerfalon. Ez még belefér, vagy mélyebbre kellene nézni. Esetleg olajfüggő?
Sajnos a keresés gomb elég gatya a fórumon, ezért nem néztem át minden oldalt ezzel kapcsolatban.
Carina E 2.0 Gli 1992 az autó. Köszi szépen!
'82 Tercel 4WD
'92 Carina 2,0 GLI

DS65

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 251
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9893 Dátum: 2015.08.10 18:45:27 »
                    Kedves Fórumtársak!
    Lambdaszonda csere előtt állok.
 4AFE-ben Bosch-t cserélt mostanában valaki; 85 kW teljesítményűbe jó a 79 kW-é?  Utángyártott vs eredeti még a dilemmám tárgya. Természetesen olcsó és jó megoldás érdekelne.
 Várom tanácsaitokat, melyeket előre is köszönök!
 Üdv!

DS65

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 251
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9894 Dátum: 2015.08.11 09:51:42 »
                    Kedves Fórumtársak!
    Lambdaszonda csere előtt állok.
 4AFE-ben Bosch-t cserélt mostanában valaki; 85 kW teljesítményűbe jó a 79 kW-é?  Utángyártott vs eredeti még a dilemmám tárgya. Természetesen olcsó és jó megoldás érdekelne.
 Várom tanácsaitokat, melyeket előre is köszönök!
 Üdv!

Ahogy ások mélyebbre a témában, annál bizonytalanabb vagyok :cry:.
Szóval Bosch rendszerű/4 vezetékes/ csak egy lambdaszonda /menetes/ van a katalizátor előtt..
Aki cserélt, honnan, milyet vett, milyen tapasztalata van?
A válaszra méltatóknak 1000 köszönet!
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.11 10:06:50 írta DS65 »

VSanyi

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 151
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9895 Dátum: 2015.08.11 10:16:37 »
Ahogy ások mélyebbre a témában, annál bizonytalanabb vagyok :cry:.
Szóval 85 kW-s , csak egy lambdaszonda /menetes/ van a katalizátor előtt..
Aki cserélt, honnan, milyet vett, milyen tapasztalata van?
A válaszra méltatóknak 1000 köszönet!
Hú DS65... Szivemből beszélsz.. Én is ez előtt állok. Fogalmam nincs mit keressek. Szinte ugyanazom van ami neked igy az avatardbol kilesve csak az enyén 1993as.. Mondjuk ugy tudom hogy az enyém nem csavaros hanem amolyan galléros... De rusnyán szét van ott rohadva és ugy vettem hogy én ezt se nem láttam se nem mondták hogy eleve le is volt vágva a kábel  :yawn:
De azt is olvastam a forumon hogy ne is 79kwsként nézzem a kocsim hanem 85kwsként... Ez se tudom mennyire releváns...
Egy jó segítség most 2 fórumtársnak lenne megváltás!

DS65

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 251
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9896 Dátum: 2015.08.11 11:43:12 »
Hú DS65... Szivemből beszélsz.. Én is ez előtt állok. Fogalmam nincs mit keressek. Szinte ugyanazom van ami neked igy az avatardbol kilesve csak az enyén 1993as.. Mondjuk ugy tudom hogy az enyém nem csavaros hanem amolyan galléros... De rusnyán szét van ott rohadva és ugy vettem hogy én ezt se nem láttam se nem mondták hogy eleve le is volt vágva a kábel  :yawn:
De azt is olvastam a forumon hogy ne is 79kwsként nézzem a kocsim hanem 85kwsként... Ez se tudom mennyire releváns...
Egy jó segítség most 2 fórumtársnak lenne megváltás!

Úgy látom, a tiéd 2 vezetékes.. Van a katalizátorod után is lambda szonda?
Ahogyan nézegetem a webshopok programja nem tesz különbséget a 79-85 kW-s O2 szenzor között ugyanazt ajánlja mindkettőhöz, de hogy ez helyes-e, nem tudom.
Van első ill. hátsó a katalizátorhoz viszonyítva.
A rengeteg gyártmány, azokon belül is ezerféle...ezért lenne jó néhány tapasztalt fórumtárs véleménye!
Lassan vége az uborkaszezonnak, reménykedjünk, gyakrabban járnak majd itt is!

VSanyi

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 151
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9897 Dátum: 2015.08.11 12:15:40 »
Úgy látom, a tiéd 2 vezetékes.. Van a katalizátorod után is lambda szonda?
Ahogyan nézegetem a webshopok programja nem tesz különbséget a 79-85 kW-s O2 szenzor között ugyanazt ajánlja mindkettőhöz, de hogy ez helyes-e, nem tudom.
Van első ill. hátsó a katalizátorhoz viszonyítva.
A rengeteg gyártmány, azokon belül is ezerféle...ezért lenne jó néhány tapasztalt fórumtárs véleménye!
Lassan vége az uborkaszezonnak, reménykedjünk, gyakrabban járnak majd itt is!

Hát ezt még sosem néztem meg... eddig csak egyszer feküdtem alá kíváncsiság kedvéért, de úgy tudom ehhez a tipus csak elől van... de gondolom kiszúrom ha mégis van.
És még azon is gondolkozom, hogy mi fog történni ha mondjuk kicserélődik egy működőre?.. valami újabb hibát fog jelezni? vagy csak azért művelték ezt a barbár munkát mert egyszerűen bedöglött 'osz jóvan így me' bedöglött és így nem világít a kompúter? :)

netferry

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2315
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9898 Dátum: 2015.08.11 12:18:25 »
                    Kedves Fórumtársak!
    Lambdaszonda csere előtt állok.
 4AFE-ben Bosch-t cserélt mostanában valaki; 85 kW teljesítményűbe jó a 79 kW-é?  Utángyártott vs eredeti még a dilemmám tárgya. Természetesen olcsó és jó megoldás érdekelne.
 Várom tanácsaitokat, melyeket előre is köszönök!
 Üdv!

Én úgy keresném ki, hogy ide beütném az alvázszámot, majd kikeresném a szonda gyártási számát. Arra rá lehet keresni vagy mondjuk itt megkeresni a denso-s cikkszámot.
Carina E 1.6 xli - Made in Japan '96 -

DS65

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 251
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9899 Dátum: 2015.08.11 12:36:04 »
Hát ezt még sosem néztem meg... eddig csak egyszer feküdtem alá kíváncsiság kedvéért, de úgy tudom ehhez a tipus csak elől van... de gondolom kiszúrom ha mégis van.
És még azon is gondolkozom, hogy mi fog történni ha mondjuk kicserélődik egy működőre?.. valami újabb hibát fog jelezni? vagy csak azért művelték ezt a barbár munkát mert egyszerűen bedöglött 'osz jóvan így me' bedöglött és így nem világít a kompúter? :)

Ha az  ECU jó, akkor működnie kellene. Ha találnál egy kivénhedt, lecserélt darabot ,ami még nem jelzett hibakódot, próbából betehetnéd a tiédbe, világít-e a sárga pilács.
Az enyémben sem jelez, nem változott a menetteljesítmény sem, csak a korábbi ~7 literes fogyasztás 10l fölé ment. 210 ezer van a gépben, megért a cserére.