Sziasztok!
Úgy látom ez az rángatásdolog többeknél is előfordul mostanában. Nos mielőtt még még bármilyen hülyeséget, vagy tutit mondanék (mert nem vagyok kompetens e dologban) leírom az én kis "öreglányom" miket produkál néhány hete.
Mivel mostanában eléggé "monszunos" időjárás van felénk is, logikus, hogy egy dolgot kizártam: A kocsi,és a motortér se ázik be sehol.
Viszont ha mondjuk 1-2 napot áll a kocsi, ilyen párás időben az első indulás után néhány perc elteltével kezdődik a "para-percek"...
Nos a jelenség: -gázadásra a motor össze-vissza rángat, erő szinte semmi benne, majd hirtelen minden helyreáll - általában eddigre üzem meleg a motor.
Az érdekes, hogy ez mindig ilyen párás időben jön elő, száraz időben sose...
Nos az előttem szólókkal egyetértve a legfontosabb dolgot emelném ki: Srácok ezek a kocsik nem mai darabok - tehát bármikor bárminemű probléma előfordulhat.
2: a rángatásért egyértelműen a gyújtáskörben lévő probléma az ok - tehát minden olyan dolog,aminek köze van a gyújtáshoz. Ha ezeket az ember egyenként ellenőrzi/ellenőrizteti, még mindig ott van a párás időben lecsökkenő szigetelések okozta, átmeneti ellenállásból adódó kontatkhiba, vagy letestelés.
A lényeg: hamarosan úgyis viszem vezérléscserére a kocsit, remélhetőleg a problémáim megszűnnek. Ha ez megtörtént, és a hiba tényleg elmúlt,én nyugodtabb leszek, ti pedig okosabbak lesztek (velem együtt) egy újabb hibaforrás megoldásával.
További szép napokat, és jó fórumozást mindenkinek!