Szerző Téma: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...  (Megtekintve 2678035 alkalommal)

0 Felhasználó és 14 vendég van a témában

VSanyi

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 151
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9795 Dátum: 2015.04.28 23:50:14 »
Köszönöm! A cikkszám stimmel. Az kaptam a bontóból, de nem működik vele rendesen. Sőt, egyre rosszabb. (nekem angol van Bosch injektorokkal) Ma is fél napot szereltem.
Tisztítás: Nem releváns a takarítás, de jobban néz ki a motortér, ha belenézel. Főleg, ha annyit szereled, mint én. Carina találkozó előtt, pedig ajánlott. A Brigéciol jó! Én elmentem a önki. mosóba. Spricnivel átfújtam a motorteret, vártam, majd leöblítettem magasnyomású mosóval. Nem ázott be semmi. A gyújtáskábeleket azért kerültem. A Carinán profik az elektromos csatlakozók.
Szuper... szerintem akkor ez lesz majd hogy elmegyek befújom lemosom, és ott amit kikerültem azt meg majd kézzel :)
Az alsó része a motornak ott nem sok elektromos cuccot látom, ott gondolom lehet bátrabban is....
Meg szerintem erre ahogy írod, valamikor a kövi Carina talira lesz rá érkezésem :)
Remélem egy pár tapasztalt kollega elmondja hogy mik a gányolások benne amiket én nem ismerek fel... elég volt felfedezni az ajtók alsó élein megjelenő apró rothadásnyomokat :(

bpm

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 166
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9796 Dátum: 2015.04.29 09:24:53 »
Megint tanultam valamit, igaz nem volt könnyű lecke. Ha valakinek gond van a hátsó ködlámpakapcsolóval az angol típussal és esetleg kicseréli egy japánéra, akkor vegyétek ki belőle az izzót!!! 2 órát kerestem, honnan kap a fényszóró relé egy picike áramot, ami miatt nem lehet lekapcsolni a tompított fényt. Egyszer felkapcsoltam és úgy maradt. Hát a ködlámpa kapcsolóban lévő bolhányi izzón keresztül kap egy gyenge testet a relé és behúzva marad. Az érdekes mondjuk,hogy egy darabig jó volt minden, valószínű eddig nem érintkezett az izzó rendesen.

pálfy csaba

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 42
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9797 Dátum: 2015.04.29 18:02:36 »
Nem tudom srácok ki a nyerő,hova küldjem a sört..EFI biztosíték nyert,szemre gyönyörű volt,műszerrel szakadt.....Rögtön beindult gyújtásra a check lámpa és utána a kocsi is..köszönöm srácok,királyok vagytok! :clap: :clap: :clap:

Zsolt68

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 444
  • '96 1.6 Carina 4ajtó 99LE
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9798 Dátum: 2015.04.30 13:47:45 »
l... elég volt felfedezni az ajtók alsó élein megjelenő apró rothadásnyomokat :(
Áááá! Azonnal kezeld le!. Én is hagytam, és amikor lecsiszoltam a rozsdát akkor vettem észre, hogy a visszahajló lemezperemet teljesen megette a rozsda. Le kell venni a kárpitot, rozsdamaró, alapozófesték, valami hasonló színű festék, üregelővel spray. Én a jóöreg Ladás módszert, olajjal kiöntést választottam. Nem modern, de hatásos.
A következő is Toyota lesz.

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3038
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9799 Dátum: 2015.05.02 05:12:10 »
Sziasztok!Sajna 40000 hibamentes km után nem indul a járgány(carina E).Rossz volt rotor,elosztófedél szemre is..kapott német autóról működőt mindkettőt,kicseréltük az "alját "is,trafóval,elektronikával stb.most sem indul.(forgat,de nem indul) Érdekes módon nem világit a sárga check gyújtás ráadáskor és egyébként sem.Kicseréltük az engine controllt is,most sem...Forgat,de nem indul..Van valami ötlet valakitől?Karton sörrel minimum jutalmazom....
Üdv! Örülünk, hogy a csíny letudva! A sör meg menjen az ijedtség lemosására. :D A kulcsinformáció a kiemelt rész. Ugyanis az injektorok biztosítékának (EFI) eltávolításával lehet az ECU hibatárolóját is törölni. Ha tehát valaki ilyet tapasztal, erre keresgéljen.

bpm

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 166
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9800 Dátum: 2015.05.06 20:37:09 »
Szasztok!

Segítsetek egy kicsit. Ha bekapcsolom a klímát, nem emelkedik a motorfordulat, emiatt a kompresszor sem kapcsol. Ha adok egy kis gázt, akkor tökéletesen működik, jön a hideg. Merre lenne érdemes keresgélni? Az alapjárati motort kompletten cseréltem pillangószeleppel együtt, de semmi nem változott.

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9801 Dátum: 2015.05.06 21:33:48 »
üdv!

Hmm érdekes a dolog!
Tehát alapjáraton megy a ventilátor minimum egyesen, rányomod a klímát és semmi nem történik?
Ha gázt adsz bekapcsol? Mi van ha visszaesik a fordulat? Mekkora a hideg / meleg alapjáratod?

Mi történik, ha fordulaton kapcsolod be?

Nyomásproblémára voksolnék elsőre.


bpm

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 166
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9802 Dátum: 2015.05.06 21:39:46 »
Alapjáraton venti bekapcsolva, klíma benyomva. És a kompresszor mágnese nem húz. Adok egy kis gázt és elindul a kompresszor, érkezik a hideg. Fordulaton minden jól működik. Lámpánál, araszolásnál kellemetlen a dolog. Hidegen 1200 körüli a fordulat, majd ejti vissza szépen kb 750-ig. Kicsit ingadozik, de max +-50. Amúgy van egy 12-es hibakódom, amit még mindig nem sikerült kiirtani, nem tudom, van-e összefüggés.

bpm

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 166
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9803 Dátum: 2015.05.06 21:40:50 »
Nyomásproblémát kizárnám, épp ma töltötték a klímát. De korábban is ezt csinálta.

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9804 Dátum: 2015.05.06 21:47:42 »
Próbálj meg egy ECU resetet!

bpm

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 166
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9805 Dátum: 2015.05.06 21:48:44 »
Megvolt, több hónapig nem volt benne akksi... :)

FLInt

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 527
  • Carina E 1.6 XLi '95 4A-FE Lean Burn
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9806 Dátum: 2015.05.06 23:19:50 »
Nem ez a fordulatszám emelő mágnesszelep hiányzik a rendszerből, ami a japán gyártású Carinákban szokott lenni?:
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_1995_TOYOTA_CARINA+E_AT190L-BEMDKW_8717.html
Toyotáról csak jót vagy semmit...

bpm

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 166
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9807 Dátum: 2015.05.07 09:34:51 »
Nem ez a fordulatszám emelő mágnesszelep hiányzik a rendszerből, ami a japán gyártású Carinákban szokott lenni?:
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_1995_TOYOTA_CARINA+E_AT190L-BEMDKW_8717.html

Ez valóban hiányzik, de az enyém angol gyártású, a kábelkötegen sem látok semmit ahova be tudnám kötni. Mondjuk a motor az japán, de minden "díszítés" át lett rakva az angolról... Az angol gyártásúnál mi emeli meg a fordulatszámot?

bpm

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 166
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9808 Dátum: 2015.05.07 18:39:56 »
Hogyha jobban belegondolok, akkor nem emeli a fordulatot akkor sem ha felkapcsolom a lámpát, ablakfűtést stb...

andras69

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1142
  • T22 Avensis 1.6 Vvt-i, BMW E46 320D
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9809 Dátum: 2015.05.07 19:42:53 »
Hogyha jobban belegondolok, akkor nem emeli a fordulatot akkor sem ha felkapcsolom a lámpát, ablakfűtést stb...

Nincs valami külön vezérlője a klímának, ami "HAT" az ECU-ra, hogy emelje az alapjáratot?  :otlet: :hmmmm:
Esetleg ebben lehet a hiba...
CSak egy ötlet... :hmmmm:
Unokáink úgy fognak nézni a belsőégésű motorra, mint mi a gőzgépre.