Szerző Téma: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...  (Megtekintve 2678142 alkalommal)

0 Felhasználó és 11 vendég van a témában

pálfy csaba

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 42
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9780 Dátum: 2015.04.28 13:36:39 »
Sziasztok!Sajna 40000 hibamentes km után nem indul a járgány(carina E).Rossz volt rotor,elosztófedél szemre is..kapott német autóról működőt mindkettőt,kicseréltük az "alját "is,trafóval,elektronikával stb.most sem indul.(forgat,de nem indul)Érdekes módon nem világit a sárga check gyújtás ráadáskor és egyébként sem.Kicseréltük az engine controllt is,most sem...Forgat,de nem indul..Van valami ötlet valakitől?Karton sörrel minimum jutalmazom....

andras69

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1142
  • T22 Avensis 1.6 Vvt-i, BMW E46 320D
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9781 Dátum: 2015.04.28 13:51:48 »
BIztosítékok jók?
Üzemanyagszivattyú "hangja" van? Megy?
Esetleg... szikra van?

Check Engine izzó nem éget ki?
Unokáink úgy fognak nézni a belsőégésű motorra, mint mi a gőzgépre.

bpm

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 166
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9782 Dátum: 2015.04.28 13:59:23 »
Sziasztok!Sajna 40000 hibamentes km után nem indul a járgány(carina E).Rossz volt rotor,elosztófedél szemre is..kapott német autóról működőt mindkettőt,kicseréltük az "alját "is,trafóval,elektronikával stb.most sem indul.(forgat,de nem indul)Érdekes módon nem világit a sárga check gyújtás ráadáskor és egyébként sem.Kicseréltük az engine controllt is,most sem...Forgat,de nem indul..Van valami ötlet valakitől?Karton sörrel minimum jutalmazom....

Szia,

Riasztó vagy immo van benne? Nem az szórakozik veled?

pálfy csaba

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 42
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9783 Dátum: 2015.04.28 14:44:28 »
Sziasztok!Sajna 40000 hibamentes km után nem indul a járgány(carina E).Rossz volt rotor,elosztófedél szemre is..kapott német autóról működőt mindkettőt,kicseréltük az "alját "is,trafóval,elektronikával stb.most sem indul.(forgat,de nem indul)Érdekes módon nem világit a sárga check gyújtás ráadáskor és egyébként sem.Kicseréltük az engine controllt is,most sem...Forgat,de nem indul..Van valami ötlet valakitől?Karton sörrel minimum jutalmazom....

nincs szikra,pedig új minden még a gyertyák is(ezt nem írtam)Elektromos AC-t soha nem lehetett hallani hogy megy,most se.,..
Izzót mindjárt megnézem...

bpm

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 166
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9784 Dátum: 2015.04.28 14:48:33 »
A trafó kap 12V-ot? Az elosztóról a főkábelt lehúzva van szikra?
« Utoljára szerkesztve: 2015.04.28 14:57:38 írta bpm »

pálfy csaba

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 42
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9785 Dátum: 2015.04.28 14:50:05 »
A trafó kap 12V-ot?
Sajnos ott megvan,ellenben rotorra semmi nem jön ki...a 2 pont között meg elég sok kacat van sajnos...

Riasztó vagy immo van benne? Nem az szórakozik veled?

Riasztó van,de ki volt már kötve mikor megvettem is de ezt is megnézem,pontosabban ezt csak nézetem mert nem az én asztalom sajnos... :cry:
köszi!

Szabolcs

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 686
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9786 Dátum: 2015.04.28 17:39:20 »
Riasztó van,de ki volt már kötve mikor megvettem is de ezt is megnézem,pontosabban ezt csak nézetem mert nem az én asztalom sajnos... :cry:
köszi!




Megboldogult FEHÉR-nek az volt a legnagyobb baja hogy a kikötött riasztó vezetékét nem szigetelte le a hozzáértő szerelő és amikor úgy mozdult letestelt és kicsapta az EFI biztosítékot..
Nálad nem lehet hasonló? EFI-t már nézted?

pálfy csaba

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 42
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9787 Dátum: 2015.04.28 17:50:29 »



Megboldogult FEHÉR-nek az volt a legnagyobb baja hogy a kikötött riasztó vezetékét nem szigetelte le a hozzáértő szerelő és amikor úgy mozdult letestelt és kicsapta az EFI biztosítékot..
Nálad nem lehet hasonló? EFI-t már nézted?

...az hol a csodába van?Mármint az EFI bizt....Nem vil.egyáltalán a sárga check lámpa,jó az izzó és ez rettenet zavar.....Elvileg az összes biztit megmértem már,motortérben 2 helyen,baloldalt alul műszerfalon...van még valahol? :hmmmm:

Szabolcs

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 686
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9788 Dátum: 2015.04.28 17:54:37 »
Akku mellett közvetlenül viszonylag nagy doboz, fedélre belülről felírva melyik bizti mihez van

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3038
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9789 Dátum: 2015.04.28 19:41:01 »
A képen pirossal van jelölve a gyújtás reléje, sárgával az EFI biztosítéka

DS65

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 251
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9790 Dátum: 2015.04.28 19:42:41 »
A trafó kap 12V-ot? Az elosztóról a főkábelt lehúzva van szikra?

Szia Csaba!
Bpm javaslatát nézted?!  Elosztófedélből középsó kábel kihúzva, testtől /kasztni v. motor fémrész/ kb.0,5 cm-re tartva a végét önindítózáskor csattog ill. húz ívet, szikrázik?! 

VIGYÁZZ, HA NEM JÓL FOGOD, MEGRÁZ!
« Utoljára szerkesztve: 2015.04.28 19:47:28 írta DS65 »

pálfy csaba

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 42
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9791 Dátum: 2015.04.28 20:00:23 »
Szia Csaba!
Bpm javaslatát nézted?!  Elosztófedélből középsó kábel kihúzva, testtől /kasztni v. motor fémrész/ kb.0,5 cm-re tartva a végét önindítózáskor csattog ill. húz ívet, szikrázik?! 

VIGYÁZZ, HA NEM JÓL FOGOD, MEGRÁZ!
[/quote
húú srácok,egy a baj,nekem a régi japanese denso-s a gyújtás,nincs középkábelem kívül csak a 4 hengerre menő.Ma már nem vagyok ott sajnos le kellett raknom édsanyáméknál (most kis colt van,asszonyé)kint csak a 2 dugós csatlakozós kábel van,azon egyiken bejön a 12v az biztos,megmértem.Mi baj lehet a check lámpával??én ott sejtem a bajt...

pálfy csaba

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 42
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9792 Dátum: 2015.04.28 20:02:23 »
Szia Csaba!
Bpm javaslatát nézted?!  Elosztófedélből középsó kábel kihúzva, testtől /kasztni v. motor fémrész/ kb.0,5 cm-re tartva a végét önindítózáskor csattog ill. húz ívet, szikrázik?! 

VIGYÁZZ, HA NEM JÓL FOGOD, MEGRÁZ!
[/quote
húú srácok,egy a baj,nekem a régi japanese denso-s a gyújtás,nincs középkábelem kívül csak a 4 hengerre menő.Ma már nem vagyok ott sajnos le kellett raknom édsanyáméknál (most kis colt van,asszonyé)kint csak a 2 dugós csatlakozós kábel van,azon egyiken bejön a 12v az biztos,megmértem.Mi baj lehet a check lámpával??én ott sejtem a bajt...de
természetesen holnap a bizti és a relé az első...

VSanyi

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 151
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9793 Dátum: 2015.04.28 21:06:41 »
Nem egyezik meg a cikkszám, de állítólag, a japán 1,6-osban ezek a Denso-k vannak. (ezért kértem volna a japán Carinásokat, hogy adják már meg az injektoruk számát)  :cry:
A tisztításra én is gondoltam. Találtam egy videót.

Nem durva ez? Így kell kiszedni?
Na helló Zsolt68
Lemásztam a kocsihoz, és előkapartam a kosz alól a Denso-kat...
Hát tényleg kell majd egy takarítást csinálni a motortérben!  ::)
A cikkszáma: 23250-16150
Lefotóztam a környékét is, mert összehasonlítva egy másik képet gondolom hogy NEMszegénykeveréses a csajszi.
Lefotóztam az apróságokat is, azt is mellékeltem.
Viszont nem tudom hogy ezek miatt történt e valami módosítás a eredeti állaghoz képest, én ezt sem nem tudom se nem tudom megállapítani.

Viszont nekem is lenne egy kérdésem:
MOTORTÉRTISZTÍTÁS!
Nem szeretnék mindenféle beázási kellemetlenségeken átesni, és 1-2 fórumon ajánlották hogy az ember vegyen BRÉGICOL D-3-at...
öntsem bele egy spricnibe és úgy fújjam le a motor részeit majd óvatosan öblítsem le folyó vízzel és ne gőzborotvával.
1.) Ez releváns takarítás? VÉLEMÉNY
2.) Ha jó a cucc, nem lehet ezt úgy hogy lefújom vele és nem leöblítem hanem egyszerűen nedves majd száraz ruhával vagy törlőkendővel letörlöm a cuccot a dzsuvával eggyütt??? A nehezen elérhető részeket és a kis cuccokat is letörölgetném vele...
3.) Tudtok valami kíméletes megoldást ha ez marhaság amit kérdek

Zsolt68

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 444
  • '96 1.6 Carina 4ajtó 99LE
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9794 Dátum: 2015.04.28 21:55:40 »
A cikkszáma: 23250-16150

MOTORTÉRTISZTÍTÁS!
Nem szeretnék mindenféle beázási kellemetlenségeken átesni, és 1-2 fórumon ajánlották hogy az ember vegyen BRÉGICOL D-3-at...<br ***ol.JPG[/img]
öntsem bele egy spricnibe és úgy fújjam le a motor részeit majd óvatosan öblítsem le folyó vízzel és ne gőzborotvával.
1.) Ez releváns takarítás? VÉLEMÉNY
2.) Ha jó a cucc, nem lehet ezt úgy hogy lefújom vele és nem leöblítem hanem egyszerűen nedves majd száraz ruhával vagy törlőkendővel letörlöm a cuccot a dzsuvával eggyütt??? A nehezen elérhető részeket és a kis cuccokat is letörölgetném vele...
3.) Tudtok valami kíméletes megoldást ha ez marhaság amit kérdek
Köszönöm! A cikkszám stimmel. Az kaptam a bontóból, de nem működik vele rendesen. Sőt, egyre rosszabb. (nekem angol van Bosch injektorokkal) Ma is fél napot szereltem.
Tisztítás: Nem releváns a takarítás, de jobban néz ki a motortér, ha belenézel. Főleg, ha annyit szereled, mint én. Carina találkozó előtt, pedig ajánlott. A Brigéciol jó! Én elmentem a önki. mosóba. Spricnivel átfújtam a motorteret, vártam, majd leöblítettem magasnyomású mosóval. Nem ázott be semmi. A gyújtáskábeleket azért kerültem. A Carinán profik az elektromos csatlakozók.
« Utoljára szerkesztve: 2015.04.28 21:58:53 írta Zsolt68 »
A következő is Toyota lesz.