Szerző Téma: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...  (Megtekintve 2678053 alkalommal)

0 Felhasználó és 11 vendég van a témában

Zsolt68

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 444
  • '96 1.6 Carina 4ajtó 99LE
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9735 Dátum: 2015.03.30 22:14:43 »
Nekem kék Bosch kellet volna 1db de nem találtam sehol majd vettem bele 4db szürke Densot. már több mint 5000 Km -t megtettem vele problémamentesen. :yes:
És a DENSO-nál nem kellett átalakítani?
A következő is Toyota lesz.

FLInt

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 527
  • Carina E 1.6 XLi '95 4A-FE Lean Burn
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9736 Dátum: 2015.03.31 09:37:14 »
És a DENSO-nál nem kellett átalakítani?
Szia!
Engem is érint a dolog. A neten elérhető néhány kép alapján úgy tűnik, mintha a DENSO injektorok picit hosszabbak lennének a BOSCH-nál, de lehet, hogy csak torzítanak azok a képek.
Toyotáról csak jót vagy semmit...

Zsolt68

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 444
  • '96 1.6 Carina 4ajtó 99LE
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9737 Dátum: 2015.04.01 19:00:33 »
Szia!
Engem is érint a dolog. A neten elérhető néhány kép alapján úgy tűnik, mintha a DENSO injektorok picit hosszabbak lennének a BOSCH-nál, de lehet, hogy csak torzítanak azok a képek.
Állítólag az elektromos csatlakozót át kell alakítani (kisebbik gond), de a fölső benzin bevezetés átalakítása a nagyobb meló.
A következő is Toyota lesz.

mati

  • Újonc.
  • *
  • Hozzászólások: 20
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9738 Dátum: 2015.04.01 21:17:51 »
sziasztok

nekem szegénykeverékes angolom van és annó engem is utolért az átok. sokáig keresgéltem én is a hibát,végül ki cseréltem a bosch injektorokat barna denso -ra.semmit nem kellet átalakítanom. nem szegénykeverékes szívósorból szedtem ki őket, ezek az injektorok kicsit rövidebbek a bosch 
injektornál ezért kevésbé lógnak be a szívósorba.a gumi tömitésekkel variáltam egy kicsit,de minden más stimmelt.simán cserélhető.sem fogyasztásban sem teljesítményben nem vettem észre semmilyen különbséget. ennek már 4 éve azóta is jól működik . nemrég egy másik carinában is cseréltük, ott sem volt semmi probléma a cserével.

sok sikert a javításhoz. ha tudok szivesen  segítek

üdv mati

Zsolt68

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 444
  • '96 1.6 Carina 4ajtó 99LE
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9739 Dátum: 2015.04.01 22:34:57 »
sziasztok

nekem szegénykeverékes angolom van és annó engem is utolért az átok. sokáig keresgéltem én is a hibát,végül ki cseréltem a bosch injektorokat barna denso -ra.semmit nem kellet átalakítanom. nem szegénykeverékes szívósorból szedtem ki őket, ezek az injektorok kicsit rövidebbek a bosch 
injektornál ezért kevésbé lógnak be a szívósorba.a gumi tömitésekkel variáltam egy kicsit,de minden más stimmelt.simán cserélhető.sem fogyasztásban sem teljesítményben nem vettem észre semmilyen különbséget. ennek már 4 éve azóta is jól működik . nemrég egy másik carinában is cseréltük, ott sem volt semmi probléma a cserével.

Nekem nem "szegény keverékes" van és jó lenne biztosra tudni hogy jó lesz -e a csere?
A következő is Toyota lesz.


Okoska1

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 127
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9741 Dátum: 2015.04.01 23:22:17 »
És a DENSO-nál nem kellett átalakítani?

Csak mati -t tudnám idézni:
sziasztok

nekem szegénykeverékes angolom van és annó engem is utolért az átok. sokáig keresgéltem én is a hibát,végül ki cseréltem a bosch injektorokat barna denso -ra.semmit nem kellet átalakítanom. nem szegénykeverékes szívósorból szedtem ki őket, ezek az injektorok kicsit rövidebbek a bosch 
injektornál ezért kevésbé lógnak be a szívósorba.a gumi tömitésekkel variáltam egy kicsit,de minden más stimmelt.simán cserélhető.sem fogyasztásban sem teljesítményben nem vettem észre semmilyen különbséget. ennek már 4 éve azóta is jól működik . nemrég egy másik carinában is cseréltük, ott sem volt semmi probléma a cserével.

sok sikert a javításhoz. ha tudok szivesen  segítek

üdv mati

Ilyen volt:
http://i00.i.aliimg.com/photo/v0/60075720090/denso_fuel_injector_23209_02030_23250_02030.jpg

Ilyen lett:
http://i.ebayimg.com/00/s/NzY4WDc2OA==/z/OJEAAOSwPhdVDN-b/$_12.JPG
« Utoljára szerkesztve: 2015.04.01 23:40:14 írta Okoska1 »
Az előd
És az utód 4.3l/100Km

Zsolt68

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 444
  • '96 1.6 Carina 4ajtó 99LE
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9742 Dátum: 2015.04.09 20:27:32 »
Csak mati -t tudnám idézni:
Ilyen volt:
http://i00.i.aliimg.com/photo/v0/60075720090/denso_fuel_injector_23209_02030_23250_02030.jpg

Ilyen lett:
http://i.ebayimg.com/00/s/NzY4WDc2OA==/z/OJEAAOSwPhdVDN-b/$_12.JPG
Nekem nem szegénykeverékes van. Az érdekelne, hogy nem szegénykeverékes Denesó lehet -e nem szegénykeverékes Boschos-ba tenni?
« Utoljára szerkesztve: 2015.04.09 20:29:58 írta Zsolt68 »
A következő is Toyota lesz.

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9743 Dátum: 2015.04.13 23:15:01 »
üdv!

Itt keresgélhetsz, amúgy a kérdésedre igen a válasz! ;)

DS65

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 251
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9744 Dátum: 2015.04.14 06:50:21 »
üdv!

Itt keresgélhetsz, amúgy a kérdésedre igen a válasz! ;)

 Üdv!
A linkre kattintva ezt írják: Bejelentett támadó weboldal!..... :cry:

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9745 Dátum: 2015.04.14 09:12:08 »
Régebben is nézegettem, engem nem támadott :) .

DS65

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 251
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9746 Dátum: 2015.04.15 08:16:29 »
Régebben is nézegettem, engem nem támadott :) .

 [rohog]Ezt írják róla a "szakemberek", egyébként engem sem bántott, meg sem jelent harcolni :lol:
A Firefoxszal nem engedte megnyitni, a Google vágja!
« Utoljára szerkesztve: 2015.04.15 08:23:23 írta DS65 »

g.peter

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 319
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9747 Dátum: 2015.04.16 07:28:16 »
Sziasztok!
Volna néhány kérdésem:
1. a vízpumpa oldalán mi az a lyuk? ugyanis itt folyik ki a víz. 15E van a pumpában.
2. aki nekiállt gyűrűzni otthon, attól kérdezem, hogy látatlanban, alapméretes gyűrűt vett hozzá, vagy volt lehetősége (eszköze) megmérni a hengert.

Úgy gondoltam nekiállok saját magam szerelni a kocsit, mert :
Szabolcs megjegyzése helytálló: A szerelők nem alaposak, csak gyorsan akarnak pénzt keresni!  TISZTELET A KIVÉTELNEK!  :surrender:
Viszont nincs kivétel. Egy barátom szerint: A BEVÉTEL ERŐSÍTI A SZABÁLYT!

15E és egy évvel ezelőtt "hengerfejes" autóm javítása során vízpumpa csere (ezt az egyet vette bele a szerelő - vagy rakta vissza az eredetit és átb..szott), stb... stb.... 3. szor égett át a tömítés a 3-4 -es henger között. Szokásos szar a hengerfej, javítani kell felkiáltás. az olajat is azért eszi biztos. Nem húzom az időt, végeredmény 4 hét után kész az autó. Minden f...sza. 1000 km után leáll a 4. henger. Én! gyertya csere stb. kiderült hogy az injektor szar. Injektor tisztítás (ultrahangos) 5-6E km ig jó azután teljesen bekrepált. Injektoros srác mondta hogy ha szar az injektor, nem rendes az égés, melegszik az a henger és átég a tömítés. Ezt látatlanban mondta, nem is tudta hogy ez 3× megtörtént. Vettem injektort. Azóta minden jó. Ja! hogy a hengerfej felújítás felesleges volt? és az olajfogyasztásom nem hogy csökkent, hanem nőtt is egy kicsit? Hát akkor gyűrűzni kéne, mondta a "kontár", mert nem szerelő, csak pénzbeszedő.
És higgyétek el mindenkit átvernek!
A tranzitomnak felakadt az egyik szelephimbája ezért kifújt a kipuf. szelep. A szerelő azonnal hengerfejezni akarta. Szerintem úgy ette volna le, hogy rá sem néz. Ajánlat: Mdíj 40E, hengerfejes 40E, + anyagok. Szakállnál kérdeztem, hengerfej max 20E a felújítás.
A szerelőkhöz házhoz jönnek a hengerfejesek, hozzák viszik a cuccot. 20E csak azért mert ? 3 óra munkával kijavítottam a hibát, spóroltam 100-120E pénzt.
Na ezért fogom a Carinát Én szerelni.
Nem a pénz miatt, hanem a becsületes munka hiánya miatt.

DS65

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 251
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9748 Dátum: 2015.04.16 08:45:31 »
Sziasztok!
Volna néhány kérdésem:
1. a vízpumpa oldalán mi az a lyuk? ugyanis itt folyik ki a víz. 15E van a pumpában.
2. aki nekiállt gyűrűzni otthon, attól kérdezem, hogy látatlanban, alapméretes gyűrűt vett hozzá, vagy volt lehetősége (eszköze) megmérni a hengert.

Úgy gondoltam nekiállok saját magam szerelni a kocsit, mert :
Szabolcs megjegyzése helytálló: A szerelők nem alaposak, csak gyorsan akarnak pénzt keresni!  TISZTELET A KIVÉTELNEK!  :surrender:
Viszont nincs kivétel. Egy barátom szerint: A BEVÉTEL ERŐSÍTI A SZABÁLYT!

15E és egy évvel ezelőtt "hengerfejes" autóm javítása során vízpumpa csere (ezt az egyet vette bele a szerelő - vagy rakta vissza az eredetit és átb..szott), stb... stb.... 3. szor égett át a tömítés a 3-4 -es henger között. Szokásos szar a hengerfej, javítani kell felkiáltás. az olajat is azért eszi biztos. Nem húzom az időt, végeredmény 4 hét után kész az autó. Minden f...sza. 1000 km után leáll a 4. henger. Én! gyertya csere stb. kiderült hogy az injektor szar. Injektor tisztítás (ultrahangos) 5-6E km ig jó azután teljesen bekrepált. Injektoros srác mondta hogy ha szar az injektor, nem rendes az égés, melegszik az a henger és átég a tömítés. Ezt látatlanban mondta, nem is tudta hogy ez 3× megtörtént. Vettem injektort. Azóta minden jó. Ja! hogy a hengerfej felújítás felesleges volt? és az olajfogyasztásom nem hogy csökkent, hanem nőtt is egy kicsit? Hát akkor gyűrűzni kéne, mondta a "kontár", mert nem szerelő, csak pénzbeszedő.
És higgyétek el mindenkit átvernek!
A tranzitomnak felakadt az egyik szelephimbája ezért kifújt a kipuf. szelep. A szerelő azonnal hengerfejezni akarta. Szerintem úgy ette volna le, hogy rá sem néz. Ajánlat: Mdíj 40E, hengerfejes 40E, + anyagok. Szakállnál kérdeztem, hengerfej max 20E a felújítás.
A szerelőkhöz házhoz jönnek a hengerfejesek, hozzák viszik a cuccot. 20E csak azért mert ? 3 óra munkával kijavítottam a hibát, spóroltam 100-120E pénzt.
Na ezért fogom a Carinát Én szerelni.
Nem a pénz miatt, hanem a becsületes munka hiánya miatt.

   Szia!
 Tökéletesen igazad van!! Ezért szerelem én is 10 éve magam a Carinát /meg kb. 25 éve minden autómat, motoromat, néhány éve a fiam motorját is/! Ha nem is olyan haladós, mint egy-két kókány-műhelyben, de lelkiismeretesen, szeretettel történik a javítás- nem beszélve arról: ne legyünk a saját pénztárcánk ellenségei! Sajnos a lehúzós "autószerelők" így is megélnek, mert nincs mindenkinek műszaki affinitása, szerelésre alkalmas hely stb.

VSanyi

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 151
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #9749 Dátum: 2015.04.16 11:41:58 »
   Szia!
 Tökéletesen igazad van!! Ezért szerelem én is 10 éve magam a Carinát /meg kb. 25 éve minden autómat, motoromat, néhány éve a fiam motorját is/! Ha nem is olyan haladós, mint egy-két kókány-műhelyben, de lelkiismeretesen, szeretettel történik a javítás- nem beszélve arról: ne legyünk a saját pénztárcánk ellenségei! Sajnos a lehúzós "autószerelők" így is megélnek, mert nincs mindenkinek műszaki affinitása, szerelésre alkalmas hely stb.
Csatlakozom a dologhoz. Nekem úgy néz ki egyelőre szerencsém van, mert egy haverom faterjához hordom, aki tényleg egy lelkiismeretes szerelő mandró, és meglepően korrekt árat is kér.
Nagyon kellett hogy így induljon egy korrekt szerelővel, mert így első autósknt még sosem turkásztam motorban, de szívesen tanulgatnám ennek tudományát!

Nem kevés pénzt lehet spórolni vele ha alap dolgokat te magad csinálsz az már egyszer biztos.