Sziasztok!
Volna néhány kérdésem:
1. a vízpumpa oldalán mi az a lyuk? ugyanis itt folyik ki a víz. 15E van a pumpában.
2. aki nekiállt gyűrűzni otthon, attól kérdezem, hogy látatlanban, alapméretes gyűrűt vett hozzá, vagy volt lehetősége (eszköze) megmérni a hengert.
Úgy gondoltam nekiállok saját magam szerelni a kocsit, mert :
Szabolcs megjegyzése helytálló: A szerelők nem alaposak, csak gyorsan akarnak pénzt keresni! TISZTELET A KIVÉTELNEK!
Viszont nincs kivétel. Egy barátom szerint: A BEVÉTEL ERŐSÍTI A SZABÁLYT!
15E és egy évvel ezelőtt "hengerfejes" autóm javítása során vízpumpa csere (ezt az egyet vette bele a szerelő - vagy rakta vissza az eredetit és átb..szott), stb... stb.... 3. szor égett át a tömítés a 3-4 -es henger között. Szokásos szar a hengerfej, javítani kell felkiáltás. az olajat is azért eszi biztos. Nem húzom az időt, végeredmény 4 hét után kész az autó. Minden f...sza. 1000 km után leáll a 4. henger. Én! gyertya csere stb. kiderült hogy az injektor szar. Injektor tisztítás (ultrahangos) 5-6E km ig jó azután teljesen bekrepált. Injektoros srác mondta hogy ha szar az injektor, nem rendes az égés, melegszik az a henger és átég a tömítés. Ezt látatlanban mondta, nem is tudta hogy ez 3× megtörtént. Vettem injektort. Azóta minden jó. Ja! hogy a hengerfej felújítás felesleges volt? és az olajfogyasztásom nem hogy csökkent, hanem nőtt is egy kicsit? Hát akkor gyűrűzni kéne, mondta a "kontár", mert nem szerelő, csak pénzbeszedő.
És higgyétek el mindenkit átvernek!
A tranzitomnak felakadt az egyik szelephimbája ezért kifújt a kipuf. szelep. A szerelő azonnal hengerfejezni akarta. Szerintem úgy ette volna le, hogy rá sem néz. Ajánlat: Mdíj 40E, hengerfejes 40E, + anyagok. Szakállnál kérdeztem, hengerfej max 20E a felújítás.
A szerelőkhöz házhoz jönnek a hengerfejesek, hozzák viszik a cuccot. 20E csak azért mert ? 3 óra munkával kijavítottam a hibát, spóroltam 100-120E pénzt.
Na ezért fogom a Carinát Én szerelni.
Nem a pénz miatt, hanem a becsületes munka hiánya miatt.