Üdv!
Köszönöm a válaszokat!
kamikaze, veres2:A behatárolás lett volna a kérdésem, de ma figyeltem, és mindkettő irányban kattogás van
, szóval dupla csere lesz, ha majd sor kerül rá. Addig majd vigyázok, nagyon alászedve nem gyötröm, talán kibír még egy 5-10.000 km-t.
A csere talán menni fog, Marutin már cseréltem mindkettőt, aztán az egyiken külön harangot is, nagyjából itt is olyan az elv.
Viszont mindenképpen kiveszem a féltengelyt, én nem szórakozok már, mint a Marutin, ahol csak egy sima kis rugós gyűrű fogta a csuklóba a tengelyt. Aztán öt kilós népszavával sem indult el, 230-as sarokcsiszolóval kellett kétoldalról bevágni és lerepeszteni róla. de mind a két oldalon ugyanez volt.
A földön meg nem szeretek a kocsi alatt bujdokolva csuklót szétbontani (Marutin és Samarán is szétszedhető a belső csukló, utóbbin a külső is(!)), azt szeretem, ha kinnt szépen tisztán összerakom, nem pedig a helyére téve beporolom, aztán majd kopik...
Bárdinál a második oszlopban van mindössze egy GSP csukló, ami ABS-es, 8000 körüli listaáron. A két darab kedvezménnyel meglenne egy tízesből...Marutin jó lett a GSP. Szerintetek mennyire vállalható?
Trotter66:Köszi, akkor nem lőttem talán akkora nagy bakot
A papírja szerint, ha jól emlékszem, 50.000 km vagy 2 év garanciát ad(na) a gyár a pumpára. Persze akkor, ha szervizben rakják bele
A vízpumpáról a tapasztalatokat leírom még.
A jelek szerint légmentes a rendszer. A csöveket megnyomva elég kemények hidegen is, nem áramlik levegősen, nincs hangja.
A tartályból nem fogy már a folyadék. Van fűtés, halk a pumpa. Folyás továbbra sem látok.
Hála Istennek úgy néz ki, hogy jó lesz ez
Holnap lesz egy közepes út, 5 személlyel. Kapnak majd a Hankook-ok