A hűtőből még megoldom, hogy tisztán vegyem le, de a blokkból nem tudom. Van valami jó módszered?
Én nem bízom a "leszűröm, aztán mehet vissza" megoldásokban
Nyilván, ha csurom olajos felületen, olajsárral szennyeződik, akkor már kérdéses az újra felhasználása, de amúgy ha tudod, hogy tiszta és csak egy árnyalattal sötétebb, nyugodtan tedd vissza, finomszűrőn /rongyon átszűrve!
Amúgy az etilén glikol erősen mérgező, ezt hova szoktad önteni?
---
Szabolcsnak hála ismét jó lesz a fékem, remélem, ugyanis még mindig a fék rezgéscsillapitó gumigyűrűvel "küzdök"...
Vettem még anno a Toyotánál gyárit , de sajnos nem volt tökéletes az szilikonpaszta, amivel megkentem, ezért kitökösödött ismét. Azóta beszereztem szilikonzsírt, ezzel fog összemenni most.
Leveszem a komplett nyerget és kimosom belőle a régi kenőanyagot!
A jelenség most az, hogy nagy tempóról fékezve rázza a kormányt, időnként megállásnál pedig hallani, ahogy kattog a csúszka a nyeregben..
November közepén lesz műszaki is, hála Istennek nem kell talán cserélni semmit, de azért megrángatom az alját!
Fék,- kuplung olaj is nyáron volt 2 éves, azt is kicserélem!