Helló!
A szerinted megfelelő kompresszió,nagyon nem megfelelő!A 6.5,nagyon kevés,és az is nagy baj hogy nem mindegyikben,csak egy hengerben kevés.Ahogy irták előttem,én is vagy szelep,vagy hengerfejtömítés hibára tippelnék.A fekete füst,lehet a rossz hengerben rosszul égő üzemanyagtól.Ettől a tökéletlen égéstől,lehetnek fals adatok,ami bekavarhatja a motorvezérlést,ami akár vezethet ahhoz is hogy nem indul.Az efi hibáját,nem tartom valószínünek,de ha van másik,megér egy próbát.A vizet nem főzte fel,igy nem valószínű hogy beragadt a termosztát.A hirtelen melegedés,főzés nélül,és a hirtelen jött hiba,inkább a hengerfejtömités hibájára utal.Ha jó a szelephézag,akkor le kell venni a hengerfejet,és a végére járni,miért nincs kompresszió.
Sziasztok!
A mai napon kicserélte a szerelő a Carinámban a ECU-t (amit pvivien79-től kaptam kölcsönbe), változás a korábbihoz képest annyi, hogy szintén csak behúzva indult be a kocsi, viszont utána nem füstölt, szemben az előző ECU-val. Gázadásra itt is fulladt a gép, de alapjárata teljesen jó volt,és szépen járt a motor. Fél órát, aztán gondolt egyet és megint leállt. Utána egyszer még be lehetett indítani kulccsal, és rövid ideig járt a motor, szépen, de gázadásra ugyanúgy fulladt. Nem füstöl, tehát itt már jó lehet a keverék aránya (bár ki tudja).
A szerelőnek már csak egy ötlete van, hogy a komplett gyújtás elosztót kéne kicserélni rajta, hátha, ha attól sem javul, akkor kifogyott az ötletekből.
Nektek mi a véleményetek?
Ezúton köszönöm az ECU-t de így nem kerül beépítésre, mert a kocsinak valami más bibije lehet szerintünk. Jövő héten küldöm vissza.