OFF
Nem tudom, mi lehet az oka az ekkora különbségeknek egye-egy típuson belül. Anyukámnak a 3. Astrája van. Utóbbi kettő az 1,7-es Isuzu dízel és, amit azok kaptak... és bírják. Igazából egyetlen dolgo jött elő rajtuk, ami az Isuzu motor "hibája"/jellemzője, hogy a hűtője szivárgott, kicseréltettük. 28.000Ft volt, plusz a hűtőfolyadék bele. De sem kuplung, sem semmilyen motor probléma nem jött elő rajtuk. A DTI-t kb 80.000km-t vezette (88.000-rel vettük), a mostani CDTI-t 60.000 km óta hajtja (115.000-rel vettük). A legelső Astránk egy 1,4 SE motoros benzines F Astra volt. 90.000 km körül a benzinpumpája ment tönkre, ez anno 1998 környékén 50.000Ft-ba került, illetve, saját hibánkból (nem időben cserélt vezérműszíj) a szelepek és a hidrotőkék is cserések lettek. Mindez 160.000km futást követően (0-160.000-ig használtuk mi). A kipufogó dob belseje 90.000-nél gyakorlatilag kirohadt. Levettük, kiráztuk = házi Remus. De tényleg más gondunk nem volt vele.
ON