Ezt kérdeztem, és most is ezt kérdezem:
"Tudja esetleg valaki, hogy van-e olyan kapocs, ami menet közben pozitív tápfeszültségen van, leállításkor meg földpotenciálon?"
Ezen mi az, ami nem egyértelmű?? Szívesen venném, ha leírnád, hogyan lenne az
Földpotenciál:
A nem teljes körű szakmai magyarázat szerint a földpotenciál: a vizsgálatokat a földhöz képest végezzük. A csatlakozási pontokat földelő szondával földeljük. A földön közlekedünk, állunk , arra törekszünk hogy az egyik és másik földpont között ne legyen veszélyes mértékű feszültség. A nulla vezetőt is földeljük a villamos hálózat több pontján. Egyenpotenciál hálózatot alakítunk ki, épületen belül minden nagy kiterjedésű fémszerkezetet, csövet bekötünk e rendszerbe, így csökkentjük a veszélyes mértékű (földpotenciál) feszültség kialakulását.
Szerintem kevered az autóvillamosságban használt negatív kapocs (test) fogalmat a A Megszakított áramkör, és az erősáramú rendszerek '0' vezetéke, és a földpotenciál fogalmát.
Az autóban nincs földpotenciál! Négy gumikeréken áll!Amit írtál a lámpa pozitívról az az hogy van 12V, vagy nincs 12V. Ha elveszed a +12V-ot attól az még nem test, föld, nulla vagy hívd ahogy akarod, hanem megszakított áramkör.
Hát ezt nem értettem: És Segíteni akartam, azért válaszoltam és válaszolok most is