Esetleg ez segíthet a dilemmában
Mondom, hogy jó lesz!
Köszi a linket! Ezek szerint 95-98-ig csak ez a változás:
"Refined valve timing and ECU settings, introduced with Carina E (T19) model"
Szerintem ez csak picit módosított vezérműtengelyt jelent + a vezérlés átprogramozását az ECU-ban.
Az Avensisben is hozzáigazítottak valamit, hogy teljesítse az újabb EU normát, de szerintem itt is a vezérléssel játszottak:
"Slightly less power with better torque characteristics. Stricter pollution control. Introduced with the new Avensis (T22) model"
Tehát továbbra is az a véleményem, hogy mindegy melyik évjáratú 3S-FE blokkot szerzed be, sőt én akár még komplett motort is bevállalnék.
Ráadásul a tiedben a legerősebb ez a motor, mert nem fojtja a katalizátor és nem akarja a számitógépe (ECU) a EURO X-es normák betartására visszaszoritani a károsanyag kibocsátását, magyarán jobb a gázreakciója, jobban gyorsul...
...Visszavonom, nem jól emlékeztem, már a tiedben is van katalizátor, vagy elírták a táblázatot és nem 87-94-ig kellene, hogy legyen a periódus hiszen előtte 87-90 van, hanem 90-94ig, akkor viszont pont kérdéses, hogy 90-es tied katalizátoros-e már vagy sem???
"Equipped with catalytic converter"