Szerző Téma: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...  (Megtekintve 2681100 alkalommal)

0 Felhasználó és 6 vendég van a témában

favágó

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 653
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8340 Dátum: 2013.03.08 21:46:16 »
Ezt a táblázatot én is nézegettem ma. Köszi.  :) Csak sajnos nem tökéletes az angol tudásom, de nekem úgy jött le h. megfelelő.   Vagy tévedek?   :hmmmm:
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.08 21:49:34 írta favágó »
“A tétlenség rozsdája többet árt, mint a munka általi kopás”

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8341 Dátum: 2013.03.08 21:51:32 »
Esetleg ez segíthet a dilemmában
Mondom, hogy jó lesz!
Köszi a linket! Ezek szerint 95-98-ig csak ez a változás:
"Refined valve timing and ECU settings, introduced with Carina E (T19) model"
Szerintem ez csak picit módosított vezérműtengelyt jelent + a vezérlés átprogramozását az ECU-ban.
Az Avensisben is hozzáigazítottak valamit, hogy teljesítse az újabb EU normát, de szerintem itt is a vezérléssel játszottak:
"Slightly less power with better torque characteristics. Stricter pollution control. Introduced with the new Avensis (T22) model"
Tehát továbbra is az a véleményem, hogy mindegy melyik évjáratú 3S-FE blokkot szerzed be, sőt én akár még komplett motort is bevállalnék.
Ráadásul a tiedben a legerősebb ez a motor, mert nem fojtja a katalizátor és nem akarja a számitógépe (ECU) a EURO X-es normák betartására visszaszoritani a károsanyag kibocsátását, magyarán jobb a gázreakciója, jobban gyorsul...


...Visszavonom, nem jól emlékeztem, már a tiedben is van katalizátor, vagy elírták a táblázatot és nem 87-94-ig kellene, hogy legyen a periódus hiszen előtte 87-90 van, hanem 90-94ig, akkor viszont pont kérdéses, hogy 90-es tied katalizátoros-e már vagy sem???
    "Equipped with catalytic converter"
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.08 22:03:52 írta FUBA »
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

favágó

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 653
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8342 Dátum: 2013.03.08 22:00:51 »
 Így már nyugodtabban alszom, már kezdtem belebetegedni a sok ez sem jó meg az sem talál- ba.  :whistling:
“A tétlenség rozsdája többet árt, mint a munka általi kopás”

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3038
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8343 Dátum: 2013.03.08 22:28:11 »
 Az általad megadott modellkód alapján a verdád ugyan a '89 végéig gyártott típus, de már katalizátoros:
 Model code       ST171L-ALMNKG   
 From               12/1987 -
 To               10/1989   
 Frame               ST171
 Characteristics  GL G LB LHD  3SFE   EFI  MTM 5F
           

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8344 Dátum: 2013.03.09 08:29:35 »
Azért van a dilemma mert lenne egy 97-es évjáratú 3SFE fűzött blokk hengerfej nélkül. Amire az én 89-es évjáratú 3SFE motorom hengerfeje kell találjon.  :hmmmm:
Nem fűzött blokk, mondom  :) ... Egy törött autóból származó, használt blokk.

Pontosabban: még ki is kell szedni, mert még benne van.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

favágó

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 653
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8345 Dátum: 2013.03.09 10:52:56 »
Elnézést, de akkor én nem vagyok tisztába a fogalmakkal. Úgy tudtam, hogy blokk+dugó+hajtókar+főtengely=fűzött blokk.  ::)
“A tétlenség rozsdája többet árt, mint a munka általi kopás”

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8346 Dátum: 2013.03.09 14:12:06 »
Elnézést, de akkor én nem vagyok tisztába a fogalmakkal. Úgy tudtam, hogy blokk+dugó+hajtókar+főtengelyami=fűzött blokk.  ::)
Áhm, akkor lehet, hogy én nem voltam tisztában a fogalmakkal  :lol: ... Eddig abban a hitben voltam, hogy a fűzött blokk = felújított, összeszerelt motorblokk, amit pl. márkaszervizes motorcsere során szoktak alkalmazni.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Roadati

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 174
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8347 Dátum: 2013.03.09 20:18:06 »
Csak mondom,ha valaki sokat parkol kint és növényzet alatt.Ezt érdemes kitakarítani.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8348 Dátum: 2013.03.09 20:22:41 »
Hát igen. Ez a "massza" a korrózió melegágya.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Roadati

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 174
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8349 Dátum: 2013.03.09 20:41:07 »
A megvétel után cserés lett a féktárcsa és pofa is.Így jártak vele...alig tudtam a fotót kicsinyíteni

Roadati

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 174
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8350 Dátum: 2013.03.09 20:43:46 »
Ja és levettem az első pocsvédő műanyagot is.Szintén ez fogadott! Ott sem tudja elengedni a vizet,ha tele van sárral.föntről pár marékkal kikotortam.Természetesen mindkét oldalról.

Zé Balázs

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 365
  • Vagy Carina, vagy semmi...
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8351 Dátum: 2013.03.09 20:46:34 »
Különösen, ha eldugítja lefolyó csatorná(ka)t is, emiatt állandóan áll a víz az növényi dzsuvával teli "ereszben".
Mondjuk, komposztálásra kiválóan alkalmas  :D

Hát igen. Ez a "massza" a korrózió melegágya.
Bontott Carina alkatrész kapcsán keress bátran!

bsh

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 254
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8352 Dátum: 2013.03.09 22:08:48 »
Ja és levettem az első pocsvédő műanyagot is.Szintén ez fogadott! Ott sem tudja elengedni a vizet,ha tele van sárral.föntről pár marékkal kikotortam.Természetesen mindkét oldalról.

érdekes, hogy én is pont ma cseréltem ezt. :hmmmm:
gondoltam kéne fúrni pár kisebb lyukat az aljára, hogy ki tudjon folyni a sár. (bár sok gondot nem okoz a műanyagnak)

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3038
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8353 Dátum: 2013.03.10 07:37:41 »
A megvétel után cserés lett a féktárcsa és pofa is.Így jártak vele...alig tudtam a fotót kicsinyíteni
Ez igen!  ::) Könnyített tárcsák! :D Környezettudatos, takarékos szemléletmód! :hug: Csak semmi pazarlás! :yes: Kivasaltak belőlük mindent! :lol:

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3038
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8354 Dátum: 2013.03.10 08:00:51 »
Különösen, ha eldugítja lefolyó csatorná(ka)t is, emiatt állandóan áll a víz az növényi dzsuvával teli "ereszben".
Mondjuk, komposztálásra kiválóan alkalmas  :D
Láttam már olyan verdákat, amelyeknek azért rohadt szét az első sárvédőjük, mert ez a biomassza lecsepegett a kerékdob mögé, és ott komposztálódott . Én is egy marékkal szedtem ki mögülük.  Szóval érdemes benézni a nyitott ajtónál, esetleg kerékcserénél kipucolni.