Szerző Téma: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...  (Megtekintve 2680936 alkalommal)

0 Felhasználó és 8 vendég van a témában

Roadati

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 174
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8175 Dátum: 2013.01.18 19:11:25 »
tegnap olaj csere.Mobil 10w-40.Be áztattam brigicollal a motort é s környékét.azt hittem a szelepfedél alól folyik az olaj.De mosás után teljesen szép tiszta lett minden.Kicsit járattam még,akkor sem jelent meg az olaj.Viszont az elosztó nem birja a magasnyomásút.Ment bele víz.Kitörölem és simán elindult...Már le kéne vizsgáztatnom végre.Csendes,szépen jár,közlekedik.  a 87-es 2-es golf SOKKal zajosabb.

Dementhun

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 7
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8176 Dátum: 2013.01.18 19:43:15 »
Sziasztok! T22-es műszercsoport, fordulatszámot, aktuális kilométert mutat, de sem az összesített, sem a pillanatnyi km állás nem változik. Szétszedést követően az a motor a halott amelyik a a kilométereket állítaná. T22-es nincs sehol. Tud valaki valamilyen megoldást? lehet-e helyettesíteni egy másik műszercsoportból való műszerrel?
Köszönettel,

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8177 Dátum: 2013.01.20 09:53:34 »
üdv Dementhun!
Ha találsz olyan műszert, aminek egyezik a hátoldalán a fólia, egyszerűen át lehet tenni.
Van egy cég, aki foglalkozik ilyen egységek javitásával, de nekem anno 8-16EFt-ig terjedő összeget mondtak, a hiba okától függöen..
5-6 E-ért van komplett egység, csak kutakodni kell neten!

Dementhun

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 7
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8178 Dátum: 2013.01.20 14:00:54 »
Kedves Kamikaze!
Köszönöm. Ahogy néztem a 4AFE és a 7AFE műszercsoportja azonos, de az dízel kivételével az szinte semmi különbség sincs.
Legalábbis az alkatrész katalógus alapján. Meg fogom nézni. Köszi!
Anti

lp

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3050
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8179 Dátum: 2013.01.21 21:45:28 »
Valai gondolkozott már azon, hogy röpke 16 év után át kellene zsírozni az ablakemelő rendszert?
Prius 2 - a mosolygós autó.

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8180 Dátum: 2013.01.21 21:51:57 »
Valai gondolkozott már azon, hogy röpke 16 év után át kellene zsírozni az ablakemelő rendszert?
Jobb első szerkezetet már kellett cserélnem, ment bele bontott cucc...
Bal első szorul, arra tuti ráférne egy kis zsírozás!
Jobb hátsó most télen úgy elkezdett nyikorogni/csikorogni felhúzáskor, hogy annak sem ártana.  :D
Én megvárom a szép időt! Majd tavasszal nekiesek.
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8181 Dátum: 2013.01.21 22:00:13 »
Valai gondolkozott már azon, hogy röpke 16 év után át kellene zsírozni az ablakemelő rendszert?
Az enyémnek zsirzás céljából visszahivás esete forog fent [rohog]
Bár az enyémnek semmi baja :szemez:

favágó

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 653
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8182 Dátum: 2013.01.23 19:58:07 »
Kb fél éve olajoztam át egyik ajtó ablakemelő szerkezetét és a javulás látványos volt, fürgébb lett és nem nyöszörög. Az év végén kiszereltem az összes  kapcsolót az ajtókból és kitisztítottam belőlük a korom lerakodást, finomabban járnak és jobban reagálnak.
Ami bosszant az autómon az a gyújtás kapcsoló megvilágitásának a müködése-nem müködése. Úgy müködik mint a mesében, hol megy hol nem megy. Lebontottam a kormányoszlop műanyagjait a lámpa körül de ott minden rendben volt. Fogalmam sincs hol keressem a hibát, ötletek?
“A tétlenség rozsdája többet árt, mint a munka általi kopás”

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8183 Dátum: 2013.01.24 05:43:28 »
Izzó a foglalatában komtakthibás, kirázódodtt, stb.

lp

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3050
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8184 Dátum: 2013.01.25 20:49:00 »
Jobb első szerkezetet már kellett cserélnem, ment bele bontott cucc...
Bal első szorul, arra tuti ráférne egy kis zsírozás!
Jobb hátsó most télen úgy elkezdett nyikorogni/csikorogni felhúzáskor, hogy annak sem ártana.  :D
Én megvárom a szép időt! Majd tavasszal nekiesek.
Mar csak azert is, mert ilyenkor,  biztosan eltornenek a patentok. Bocs, tablagep.
Prius 2 - a mosolygós autó.

lp

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3050
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8185 Dátum: 2013.01.25 21:22:44 »
A biztonsági övem is viccelődik.
A csatot nehezen lehet berögzíteni, mert az a narancssárga gomb nem jön vissza benyomás után és nem rögződik a csat. Ki kellene takarítani. Szét lehet ezt valahogy szedni?
A bal öv nem megy vissza, úgy kell visszadugdosni. a jobb meg időnként bekattan és nem lehet kihúzni.
Talán mind egy kis kenőanyag után vágyik.
Prius 2 - a mosolygós autó.

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8186 Dátum: 2013.01.25 21:23:18 »
Mar csak azert is, mert ilyenkor,  biztosan eltornenek a patentok. Bocs, tablagep.
Fűtött garázs nincs és mivel hidegben már nem szeretek szerelni, várom a meleg időt...
Szerelőm állított a hátsó fékeken, a fékdobot levéve látszott, hogy jó ha még tavaszig kibírja és nem kopik el fémig a fékbetét hátul.
Én a dobféket már nem fogom megcsináltatni, tavasszal indul a tárcsafékesre átalakítás hátulra!  :yes:
Elöl ha marad a 255-ös tárcsa, akkor megy fel a dupla munkahengeres vadi új Celica turbo féknyereg, ha meg sikerül nagyobb tárcsát beszerezni, akkor cél a min. 275mm-es átmérőjű tárcsafék, de akkor elfelejthetem a 14"-os téli kerekeket.
Lesz pár fejlesztés ha jön a jó (meleg) idő remélem.
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8187 Dátum: 2013.01.25 23:23:39 »
Mar csak azert is, mert ilyenkor,  biztosan eltornenek a patentok. Bocs, tablagep.

Nem értem mit kell hisztizni a hideg miatt...  :nono:
Univerzális kp-i zár volt a téma:  :wacko: :wacko: :wacko:  :lol:


A biztonsági övem is viccelődik.
A csatot nehezen lehet berögzíteni, mert az a narancssárga gomb nem jön vissza benyomás után és nem rögződik a csat. Ki kellene takarítani. Szét lehet ezt valahogy szedni?
A bal öv nem megy vissza, úgy kell visszadugdosni. a jobb meg időnként bekattan és nem lehet kihúzni.
Talán mind egy kis kenőanyag után vágyik.

Nekem a balos öv szarakodik ugyanigy néha!  :wacko: Ha megtalálod  a gyógyírt, ird meg kérlek!!!

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.25 23:25:11 írta kamikaze »


vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10267
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8189 Dátum: 2013.01.26 06:39:20 »
Ez is ráér tavaszig.
 ::)

Ja, esetleg ki sem jön majd a jégtömb miatt  :lol:

Nekem visszahúzná, de amit be kell dugni, azon keresztül nagyon szorul, és amikor felér, megáll.