Szerző Téma: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...  (Megtekintve 2681202 alkalommal)

0 Felhasználó és 8 vendég van a témában

Bundi

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 376
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8145 Dátum: 2013.01.05 19:17:18 »
A leírás akár mehetne is a carina leírások topicba!
en ugyan kinyomtatom az ilyeneket es elrakom, de szerintem is mehetne oda, mert gyakorlatilag ez alapjan egy lelkes amator is siman pontrol pontra haladva megcsialja. Nagyon jo :-)
Kami kerlek tedd oda
A Toyota az autók Hondája.
(Carina e 2.0 GLI)

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10267
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8146 Dátum: 2013.01.05 20:49:57 »
Üdv!

1994-es japán kiadású 4A-FE-hez tud valaki esetleg korrekt leírást a lambdaszonda jelének a méréséhez? A szonda 4 vezetékes, elvileg Denso DOX-0201. Esetleg szkóp képekkel, milyen gyorsan kellene ismétlődni a fel-lefutásoknak, stb. ?

netferry

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2315
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8147 Dátum: 2013.01.05 21:32:25 »
Üdv!

1994-es japán kiadású 4A-FE-hez tud valaki esetleg korrekt leírást a lambdaszonda jelének a méréséhez? A szonda 4 vezetékes, elvileg Denso DOX-0201. Esetleg szkóp képekkel, milyen gyorsan kellene ismétlődni a fel-lefutásoknak, stb. ?

http://www.diycardoctor.com/o2_oxygen_sensor.htm
Carina E 1.6 xli - Made in Japan '96 -

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10267
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )

chefbacsi

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 87
  • Carina-e Xli Liftback 97' 4a-fe U.K.
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8149 Dátum: 2013.01.05 22:21:09 »
Sziasztok. Nagy sz@rban vagyok.Megprobáltam kuplung főmunkahengert cserélni,de hiába a fékcsőkulcs elforgott és elnyíródott az anya. :censored:Most még a régi henger van bent de ereszt(mozgásképtelen a gép)Kérdés:ki lehet szedni egyben a hidraulika csövet?Mert ha igen akkor visszafele bontanám az alsó munkahenger felől.Csővel együtt venném ki a munkahengert.Talán úgy menthető az anya.  :helpsmilie: Egyébként ,hogy a viharba lehet ott hozzáférni a munkehengerhez normálisan(tartályt kivettem a gumicsővel együtt +a tűzfalról leválasztottam a munkahengert)
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.05 22:26:09 írta chefbacsi »

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8150 Dátum: 2013.01.06 11:42:30 »
Még sosem csináltam, de azt gondolom igen.
A váltó felett valahol egy bilinccsel ki van rögzítve, de azon kívül szerintem kivehető. Max sokat kell bontani a környezetéből. Pl légszűrőház, stb.
Nem elehet az utastér felől csak a belét kicsrélni, dugattyút, stb. Bár a kopott henger az új cuccal sem szokott feltétlenül jó lenni.
Megjegyzem ezért kell cserélni a fékolajat a fékkel azonos időben a kuplungban is! Nem egy autót láttam már olyan fekete löttyel a kiegyenlítő tartályokban, hogy a sikítás jött rám.
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.06 11:45:54 írta b.c. »

Gál Pál Endre

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8151 Dátum: 2013.01.06 13:17:54 »
E Carina B+G 350-e km elégett a 3 hengerben 1 kipuf. szelep..Szétszed h.fej felújít,összerakás után elkezdte enni az olajat.Majd röpke 20 ezret mentem vele és elkezdte zabálni a hűtővizet...Mi a bánat lehet a vassal mert eddig semmi baja nem volt 15-ezrenként olajcsere max fél litert kajolt meg,most 1000-1500 simán betolt 1 litert.....
Valakinek valami ötlete???

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10267
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8152 Dátum: 2013.01.06 14:32:47 »
E Carina B+G 350-e km elégett a 3 hengerben 1 kipuf. szelep..Szétszed h.fej felújít,összerakás után elkezdte enni az olajat.Majd röpke 20 ezret mentem vele és elkezdte zabálni a hűtővizet...Mi a bánat lehet a vassal mert eddig semmi baja nem volt 15-ezrenként olajcsere max fél litert kajolt meg,most 1000-1500 simán betolt 1 litert.....
Valakinek valami ötlete???
Üdv!

Nekem ennyiből hengerfejtömítés-gondnak tűnik ez a dolog. Elég rossz sorrendben húzni, rossz nyomatékkal húzni, esetleg fáradt hengerfejcsavarokat használni. Ott voltál, amikor felment a hengerfej? Egyébként nem folyik sehol ki olaj, vagy hűtővíz?
Hűtőn leveszed a sapkát, nem olajos? Esetleg a motorolaj nem fehéres?
Mitől égett meg a szelep? Rossz volt a szelephézag?
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.06 14:52:04 írta vd1234 »

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8153 Dátum: 2013.01.06 14:38:25 »
E Carina B+G 350-e km elégett a 3 hengerben 1 kipuf. szelep..Szétszed h.fej felújít,összerakás után elkezdte enni az olajat.Majd röpke 20 ezret mentem vele és elkezdte zabálni a hűtővizet...Mi a bánat lehet a vassal mert eddig semmi baja nem volt 15-ezrenként olajcsere max fél litert kajolt meg,most 1000-1500 simán betolt 1 litert.....
Valakinek valami ötlete???

üdv Neked is!!!

Valami nem sikerült a hf körül az a gyanúm...

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8154 Dátum: 2013.01.06 14:41:49 »
Köszönöm, ez már jó elindulni  :flowers:
Esetleg még itt van infó:
http://www.injektor.hu/index.jsp?id=2&main=133&akt=
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10267
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8156 Dátum: 2013.01.06 15:23:55 »
Üdv!

Nekem ennyiből hengerfejtömítés-gondnak tűnik ez a dolog. Elég rossz sorrendben húzni, rossz nyomatékkal húzni, esetleg fáradt hengerfejcsavarokat használni. Ott voltál, amikor felment a hengerfej? Egyébként nem folyik sehol ki olaj, vagy hűtővíz?
Hűtőn leveszed a sapkát, nem olajos? Esetleg a motorolaj nem fehéres?
Mitől égett meg a szelep? Rossz volt a szelephézag?
Mitől?
A gáztól!

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8157 Dátum: 2013.01.06 15:29:21 »
Hengerfejes meg azért lehet, mert:
gyenge minőségű hengerfejtömítéssel lett összerakva, vagy
a felesleges síkolás sem biztos, hogy használt neki, vagy
a meghúzás körüli gondok, de ezt szerintem a leggagyibb szerelő is betartja.
Nekem anno a 2E motoron nyomatékra és szögre húzott hengerfejnél is átégett a tömítés. Nipparts volt.
Hiába, ez az az alkatrész, ahova a gyári kell. Hengerfejtömítés, csak gyári! Axióma!

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10267
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8158 Dátum: 2013.01.06 15:46:24 »
Mitől?
A gáztól!
Mármint az LPG-től? Nem árt a szelepkenés, ha van, múltkor pont erről beszéltünk lp-vel.

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10267
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8159 Dátum: 2013.01.06 15:49:58 »
...
Nekem anno a 2E motoron nyomatékra és szögre húzott hengerfejnél is átégett a tömítés. Nipparts volt.
Hiába, ez az az alkatrész, ahova a gyári kell. Hengerfejtömítés, csak gyári! Axióma!
Hát ezt nem vitatom. toyodiy szerint olyan 40 euró lehet a márkaszervizben  :hmmmm: Nem is annyira gáz talán.
Nálam eddig bejött az Elring is, a többi meg kiderül ezek után. Amit semmiképpen nem tennék bele, az az Ajusa  :nonono: