Segítségeteket kérem.
Átporszívóztam, átmostam (kívülről) a belső fűtőradiátoromat, mégis hideg van a kocsiban. 10km minimum, mire érezni valamit meleget. Arra gondoltam vízköves belül a hőcserélő mert mind a két cső (oda-vissza) forró. Autószerelő apósom javasolta, trisós vízzel töltsem fel a rendszert és járassam amíg kinyit a termosztát. Féltem a vízpumpámat. Lehet baja???
Más is fázik a Carinában, mert úgy hallottam nem egy meleg kocsi?
A másik. Indítás után, mikor kell elaludni az "olajnyomás" lámpának??? Úgy tudom, van egy szelep az olajszűrőben, ami nem engedi lefolyni az összes olajat. Ha ez nem működik, később kap kenést a motor.
MTZ-nél volt ilyen javaslat, de abban nem igazán van alumínium, a Carina hengerfeje pedig az (a pumpát nem tudom), a trisó pedig tudtommal elég agresszív, az alumíniummal is reakcióba lép. Ezek alapján nem használnám. Persze lehet, hogy semmit nem árt
Nekem nincs sok panaszom a fűtésre hála Istennek: annyi, hogy a középső két rácson jön a hideg levegő, kivéve, ha nem szemből fújásra állítom, nem lehet lezárni igazán. De ez szivacsporladástól van, nem radiátortól. Majd szombaton tesztelem megint, elvileg megyünk Bp-re, meglátjuk.
Ha nem tévedek, az enyémben fűtéscsap van. A tiédben is? Rendesen nyit?
Mann oaljszűrő van benne, indulástól max. 1mp-en belül elalszik a lámpa, de az Alco-val is így volt. Vastagabb olajnál is később alszik el (pl. 10w40), ezek 5w40-es "adatok" voltak.