Szerző Téma: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...  (Megtekintve 2681608 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10267
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7995 Dátum: 2012.12.18 20:30:41 »
Szerintem veres2 sem jókedvében szedné szét...

Engem a rosszullét keringet, ha arra gondolok, hogy a saját motorom szétszedni...  :wacko:
Rossz emlékek a régi autóról - 300E + és szar lett a vége...  :wacko: :wacko:
Persze, én sem arra gondoltam, hanem hogy az ember kicsit bátrabb lesz, ha már sikerült egy-kéz alkalommal valahol, és nem vaktában kell csinálni, hanem van tapasztalat. De neki azért még nincs akkora gond talán.

300.000  :eek: Te csináltad, vagy szerelő?
Nekem szerszámok nélkül 80 körül megvolt hála Istennek, ha a munkát nem számolom ugye. De kedvezmény az volt.

Ez a motorszétszedés  nekem olyan (bocs a példáért) volt valahol, mint amikor hányingerem van, és erősödik, és az ember küzd, hogy ne kelljen hánynia...aztán mikor megtörténik, megkönnyebbülök "kissé"  ::)
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.18 20:34:54 írta vd1234 »

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7996 Dátum: 2012.12.18 20:40:35 »
Összesen legalább ennyi bele lett lapátolva, nem egyszerre, plusz többszáz óra utánajárás, szopás, álltam mellette, feküdtem alatta, csináltuk/ tam.
Jó tanulópénz volt!

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10267
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7997 Dátum: 2012.12.18 20:46:35 »
Összesen legalább ennyi bele lett lapátolva, nem egyszerre, plusz többszáz óra utánajárás, szopás, álltam mellette, feküdtem alatta, csináltuk/ tam.
Jó tanulópénz volt!
Akkor már tapasztaltabb vagy  :yes:

offday

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 222
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7998 Dátum: 2012.12.18 20:57:23 »
Reset:Az akkumlátor sarut vedd le,legalább egy órára...
Megvolt. A motorszerelés alatt napokig le volt kötve. Szóval ez nem segített.

Pontosan milyen zaj van a tiédben?

Gyors avatarkészítés volt  :clap:
Igen, már látni sem bírom a K és az R betűket egymás után!  :lol:
Később majd lecserélem.  ;)

Én összegben 100ezer felett járok kicsivel. Folyadékok, vezérlés kpl, karosszéria javítás (amit láttatok), üregvédelem, összes szűrő, gyertyák, szíjak, lapkázás, és az utolsó nagy szerelés: dugattyúk + a járulékos anyagok (hf tömítés, csavarok, stb.).
Munkadíj zéró. Eddig mindent sikerült megoldanom.
Illetve muszáj volt, mert máshogy nem is tudtam volna finanszírozni.  :no:



A másik téma:
A magas alapjárat mellett olyat is produkál a gép, hogy városban motorfék után berángat ha nagyon enyhén elkezdem nyomni a gázt.
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.18 21:14:04 írta offday »
üdv, offday

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10267
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7999 Dátum: 2012.12.18 21:49:07 »
...
Én összegben 100ezer felett járok kicsivel. Folyadékok, vezérlés kpl, karosszéria javítás (amit láttatok), üregvédelem, összes szűrő, gyertyák, szíjak, lapkázás, és az utolsó nagy szerelés: dugattyúk + a járulékos anyagok (hf tömítés, csavarok, stb.).
Munkadíj zéró. Eddig mindent sikerült megoldanom.
Illetve muszáj volt, mert máshogy nem is tudtam volna finanszírozni.  :no:


A másik téma:
A magas alapjárat mellett olyat is produkál a gép, hogy városban motorfék után berángat ha nagyon enyhén elkezdem nyomni a gázt.

Az üregvédelem nálam még nem teljes...van egy olyan csalásom, hogy a jobb hátsó kerékdob aljánál a küszübnél volt egy rohadás, egy kisebb tojásnyi (!) lyuk. Az kipiszkáltam, telefújtam üregvédővel (azt hiszem kapott Korantot is) és betömtem tömítőpasztával, aztán kívülről rücsi. Ez nagyon gáz?

Ez a rángatás nálam is van néha. Egyszer-kétszer megkergeted/kikormolod a gépet, el szokott múlni tőle  ;)

offday

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 222
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8000 Dátum: 2012.12.18 21:59:02 »
Az üregvédelem nálam még nem teljes...van egy olyan csalásom, hogy a jobb hátsó kerékdob aljánál a küszübnél volt egy rohadás, egy kisebb tojásnyi (!) lyuk. Az kipiszkáltam, telefújtam üregvédővel (azt hiszem kapott Korantot is) és betömtem tömítőpasztával, aztán kívülről rücsi. Ez nagyon gáz?...
Hú, hát erre nem tudok mit mondani.

Olyan mintha a fogorvostól azt kérdeznéd, hogy gond-e, ha a lyukas fogadba pillanatragasztót nyomnál?

:wacko:

Ha már nincs lemez akkor azt pótolni kell!
Persze a házi megoldások közül talán még ez volt a legjobb/legalaposabb.
Na meg a lakatos sem fog nagyot szívni, egyszerűen ki lehet majd takarítani a problémás részt.

Van aki ide simán PURhabot nyom; na attól mentsen meg a Jóisten!
üdv, offday

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10267
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8001 Dátum: 2012.12.18 22:24:04 »
...

Ha már nincs lemez akkor azt pótolni kell!
Persze a házi megoldások közül talán még ez volt a legjobb/legalaposabb.
Na meg a lakatos sem fog nagyot szívni, egyszerűen ki lehet majd takarítani a problémás részt.

...

Hát szerintem én leszek az a lakatos.
Ez a gép mennyire jó rá szerinted?
http://www.aldi.hu/hu/html/offers/2867_33847.htm
Már amennyit leírnak róla...porbeles huzal kellhet hozzá?
"Flex" van, vékony korong van, tudom, hol az autófestékbolt...
Ha lehet, akkor majd ha eljön az ideje, kérnék szépen szakmai segítséget hozzá  :) Lehet róla szó?
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.18 22:26:48 írta vd1234 »

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8002 Dátum: 2012.12.19 01:56:23 »
Szerintem veres2 sem jókedvében szedné szét...

Engem a rosszullét keringet, ha arra gondolok, hogy a saját motorom szétszedni...  :wacko:
Rossz emlékek a régi autóról - 300E + és szar lett a vége...  :wacko: :wacko:
Mi is már több mint 10 éve szedtük szét darabokra 7szer!!! a 4A-GE motort, addig csináltuk amíg nagyon durva nem lett, meg is szívtuk a Mahle verseny T dugókkal, mert 3mm-rel bement a púpja a hengerfej égésterébe, így sikerült 17:1-es sűrítési viszonyt létrehozni, ami persze csörgött akármilyen versenybenzinnel  [rohog], tehát megfizettem rendesen a tanulópénzt, kicsit többet költöttem rá mint 300eFT de ugye az élmény megfizethetetlen... Kísérleteztünk bronzperselyes dugattyúcsapszeggel, meg különböző vastagságú hengerfejtömítéseket gyártattunk, nagy nehezen a végén csak belőttük 11.5:1-es sűrítési viszonyra (versenymotorokat arra méretezik), amikor meg tuti lett akkor szépen lassan elgyengült a benzinpumpám és kinyírtam a tuti motort végsebességen az elszegényedő keverék miatt. Kikönyökölt a hajtókarcsapágy, blokkcsere, lehetett kezdeni előröl. Összehasonlításképpen mondanám, hogy amikor jó volt, a szívó 1.6-os motorral vertem a Honda Integra Type-R 192 pacis autókat vele. Azóta ezért még ma sincs kedvem semmilyen motorszétbontáshoz.  :D pedig a végén már 1.5 óra alatt darabokban volt az egész a komplett autóból kiszedve. Utoljára öcsém BMW-je lett motorikusan is darabokra szedve, de abban sem működtem közre. Másik baj, hogy se akna sincs se garázs per pill, így meg nem is lehet.
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

offday

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 222
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8003 Dátum: 2012.12.19 11:13:45 »
Hát szerintem én leszek az a lakatos.
Ez a gép mennyire jó rá szerinted?
...
Ha lehet, akkor majd ha eljön az ideje, kérnék szépen szakmai segítséget hozzá  :) Lehet róla szó?
Természetesen!  :yes:

"Sosem késő új szakmát tanulni. Van szerszáma?"

PÜ ment!
üdv, offday

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10267
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8004 Dátum: 2012.12.19 11:38:03 »
Természetesen!  :yes:

"Sosem késő új szakmát tanulni. Van szerszáma?"

PÜ ment!

Köszönöm  :clap:

borys

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 10
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8005 Dátum: 2012.12.19 14:38:12 »
Sziasztok!

Olyanban tudnátok nekem segíteni,hogy miért csinálja azt,hogy alapjáraton leesik a fordulat olyan 400 körül és rángat mint a k...va élet de pár másodperc múlva semmi baja!Fogyasztás ugyan annyi,megy mint régen,húz ott ahol kell... csak idegesít,hogy mi lehet a gond!!!Segítségeteket előre is köszönöm!
Amúgy 2.0 Gli 16 szelep 3F-SE motorról van szó.

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10267
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8006 Dátum: 2012.12.19 14:56:32 »
Sziasztok!

Olyanban tudnátok nekem segíteni,hogy miért csinálja azt,hogy alapjáraton leesik a fordulat olyan 400 körül és rángat mint a k...va élet de pár másodperc múlva semmi baja!Fogyasztás ugyan annyi,megy mint régen,húz ott ahol kell... csak idegesít,hogy mi lehet a gond!!!Segítségeteket előre is köszönöm!
Amúgy 2.0 Gli 16 szelep 3F-SE motorról van szó.
Tiszta olyan, mintha nem menne egy henger olyankor.
A rángatástól helyreáll..hmmmm...esetleg gyújtókábel? Rá kellene mérni ellenállásmérővel, hátha kiderül, kicsit hajlítgatni ésszel mérés közben.
A másik az injektor lehetne.

Gyertyákat, elosztófedelet, rotort is meg kellene pislantani.
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.19 14:58:43 írta vd1234 »

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8007 Dátum: 2012.12.19 15:13:32 »
Gyertyákat, elosztófedelet, rotort is meg kellene pislantani.
Nehogy lepisilje...  [rohog] Bocs, csak szórakoztatom magam...
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10267
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8008 Dátum: 2012.12.19 15:41:46 »
Nehogy lepisilje...  [rohog] Bocs, csak szórakoztatom magam...
Sejtettem, hogy valaki beleköt ;)
Nem LE, hanem MEG  :1eye:

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8009 Dátum: 2012.12.19 18:47:30 »
Sejtettem, hogy valaki beleköt ;)
Nem LE, hanem MEG  :1eye:

ok ok, bocs még egyszer.  :innocent:
Ma sikerült szálszakadásossá varázsolni a jobb első Dunlop gumimat. Jó kis pukli lett az szélén/oldalán, meg tudom számolni a kerékfordulatok számát!  [rohog]  :lol:
Én sem veszek többet T-s indexű téligumit, nem is tudom gyártanak-e V-st vagy sem ebben a méretben.  :?:
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...