Végülis nemrég cseréltem, jó lesz a legközelebbire.
Egyébként a dobozra azt írták, hogy "Made in extra EU" (elvileg EU-n kívül készült), illetve "A.C.P.C.F. Japan"
http://www.unixauto.hu/Beszallitok.aspx/ASHIKAhttp://www.unixauto.hu/Beszallitok.aspx/MANNEz szerint olasz az Ashika.vele szemben a Mann egy tuti minőségű,igaz drága szűrő,de az árkülömbség szerintem mutatja a minőséget.Sokáig használtam a Japanparts márkát,de egy 600km után szétment csapágy,és egy olyan olajszűrő után,amivel nehezen jött meg az olajnyomás,(Mann-al rögtön jó lett)köszönöm ez a márka nem kell többet.A Nipparts,ha jól tudom koreai,de soha nem volt velük gond,szerintem nagyon jó minőség.Az SCT német,de egy gyengébb minőség.Az Alco szűrőket akkor használom,ha valaki olcsót kér,valahogy kicsit bizalmatlan vagyok vele.A motorolajuk nem valami nagy minőség,olajcserekor látszik hogy kevesebb km-nél is sokkal jobban elhasznált,mint a nevesebb márkák.Amúgy tényleg nagy a káosz az alkatrészpiacon.Főleg kisebb boltokban nagyobb az esély hamisitott alkatrészekre,olajokra.A multkor Mitsubishihez rendeltem kuplungszettet.Doboz Aisin,benne Valeo tárcsa,Valeo szerkezet,Valeo szerkezet.Hollandiábn gyártják,ez a gyári.Aisin adja hozzá a nevét,de a Valeo gyártja.Az új tárcsában lógtak a rugók!!!!!Rendeltem helyette Qh-t,amiben amerikai AP szett volt,nem lógó rugókkal,láthatóan sokkal jobb minőség,és nem műanyag volt a középrésze,hanem fém.Érdekes a Corollámhoz rendelt Aisin szett,Made In Japan volt,kívül-belül.gyárilag is Valeo volt a Mitsuban,nem birt ki 100E km-t.