Szerző Téma: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...  (Megtekintve 2680953 alkalommal)

0 Felhasználó és 7 vendég van a témában

veres2

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 405
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7560 Dátum: 2012.10.22 19:31:18 »
Üdv!

Bal oldalon hátul a stabilizátor kar két gumisapkája szétrepedt, jobb oldalon ép.
Ráadásul a stabilizátor rúd két szilentjében is lóg a rúd.

Hibát a működésben nem tapasztaltam, kerékcserekor tűnt fel. Sürgős cserélni szerintetek?
Ha stabilkar porvédője sérült akkor nem sok van hátra neki.A por,és nemsokára téli só bejuthat és tönkreteszi,el fog kezdeni kopogni.A szilent ha ki van kopva akkor illő lenne cserélni!Nem sürgős,és igazából nem veszed észre,de ha valamit passzosra terveztek akkor úgy jó ha az is.Én vásárlás után cseréltem.A Bárdinál,angol First Line volt elérhető.A kar 4600ft/db,kedvezményemmel 2950ft/db.A szilen 4000ft/2db,kedv.-el 2550ft/2db.1,5 éve cseréltem.Birják,pedig felénk sem túl jók az utak.

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10267
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7561 Dátum: 2012.10.22 20:02:12 »
Ha stabilkar porvédője sérült akkor nem sok van hátra neki.A por,és nemsokára téli só bejuthat és tönkreteszi,el fog kezdeni kopogni.A szilent ha ki van kopva akkor illő lenne cserélni!Nem sürgős,és igazából nem veszed észre,de ha valamit passzosra terveztek akkor úgy jó ha az is.Én vásárlás után cseréltem.A Bárdinál,angol First Line volt elérhető.A kar 4600ft/db,kedvezményemmel 2950ft/db.A szilen 4000ft/2db,kedv.-el 2550ft/2db.1,5 éve cseréltem.Birják,pedig felénk sem túl jók az utak.
Köszi a tippet!
Megnéztem ott én is. A kar Japanparts 5544, a két FL szilent 4400. Öcsémnek elvileg lesz 40% kedvezménye, akkor majd' 6000 Ft lesz, nem is sokallom  ;)
A szilentet ahol mozog benne a rúd, meg szokás kenni valamivel, pl. szilikonzsírral, vagy natúr össze és kész?

veres2

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 405
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7562 Dátum: 2012.10.22 20:29:26 »
Köszi a tippet!
Megnéztem ott én is. A kar Japanparts 5544, a két FL szilent 4400. Öcsémnek elvileg lesz 40% kedvezménye, akkor majd' 6000 Ft lesz, nem is sokallom  ;)
A szilentet ahol mozog benne a rúd, meg szokás kenni valamivel, pl. szilikonzsírral, vagy natúr össze és kész?
Lehet hogy csak az én hülyeségem,de mostanában kicsit bizalmatlan vagyok a Japanparts márkával.Régebben sokat használtam,de nemrég egy kerékcsapágyuk 600!!!!!!!!!!!!!km-t ment.el és teljesen tönkrement.A helyette beszerelt Nipparts működik.Régebben japán csapágy volt benne,de most már nem.Az autósboltos haver szerint,a vezérlés görgőkben most is az van.Rengeteget adnak el belőle és nincs több panasz, a márkára,mint a többire.A szilentet én szárazon raktam bele,mert nem a rudnak kellene benne mozogni,hanem a gumiszillennek kellene csavarodni.

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10267
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7563 Dátum: 2012.10.22 20:41:35 »
Lehet hogy csak az én hülyeségem,de mostanában kicsit bizalmatlan vagyok a Japanparts márkával.Régebben sokat használtam,de nemrég egy kerékcsapágyuk 600!!!!!!!!!!!!!km-t ment.el és teljesen tönkrement.A helyette beszerelt Nipparts működik.Régebben japán csapágy volt benne,de most már nem.Az autósboltos haver szerint,a vezérlés görgőkben most is az van.Rengeteget adnak el belőle és nincs több panasz, a márkára,mint a többire.A szilentet én szárazon raktam bele,mert nem a rudnak kellene benne mozogni,hanem a gumiszillennek kellene csavarodni.
Ezt is köszönöm, megpróbáljuk akkor ezt az FL-t  :)

veres2

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 405
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7564 Dátum: 2012.10.22 20:51:53 »
Érdemes ránézni a zsu+u vebáruházára.30-40%-os kedvezményeik vannak.Elég nagy az alkatrészválasztékuk,és náluk van pl,Nipparts,és Ruville is.

koko

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 21
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7565 Dátum: 2012.10.23 10:37:46 »
Sziasztok!
Én még új vagyok itt,bár már régóta figyelem a fórumot.Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Van egy 1996-os,1,6-os benzines Toyota Carinám.Óra szerint 345000 Km van benne,nálam van már több 8 éve,és nagyon meg vagyok vele elégedve.Semmi komolyabb baj nem volt még vele,csak a szokásos dolgokat kellett eddig javítani.Az utóbbi időben azt csinálja,hogy miután bemelegszik a motor(kb 8-10Km),kihagy egy henger.
Gyertyacsere volt benne,de ugyanazt csinálja.A szerelőm szerint az injektorfej adta meg magát.Próbáltam beszerezni,de az új az horror árban van(60000+Áfa),bontottat pedig eddig nem sikerült találnom,pedig legalább 30 bontóval beszéltem.
Ha valaki tudna segíteni ennek a beszerzésében,nagyon hálás lennék!
Az injektorfej színe sárga.
Segítségeteket előre is köszönöm:Koko
Adj Istenem türelmet,de azonnal!

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10267
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7566 Dátum: 2012.10.23 10:53:38 »
Sziasztok!
Én még új vagyok itt,bár már régóta figyelem a fórumot.Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Van egy 1996-os,1,6-os benzines Toyota Carinám.Óra szerint 345000 Km van benne,nálam van már több 8 éve,és nagyon meg vagyok vele elégedve.Semmi komolyabb baj nem volt még vele,csak a szokásos dolgokat kellett eddig javítani.Az utóbbi időben azt csinálja,hogy miután bemelegszik a motor(kb 8-10Km),kihagy egy henger.
Gyertyacsere volt benne,de ugyanazt csinálja.A szerelőm szerint az injektorfej adta meg magát.Próbáltam beszerezni,de az új az horror árban van(60000+Áfa),bontottat pedig eddig nem sikerült találnom,pedig legalább 30 bontóval beszéltem.
Ha valaki tudna segíteni ennek a beszerzésében,nagyon hálás lennék!
Az injektorfej színe sárga.
Segítségeteket előre is köszönöm:Koko

Szia!

Üdv a fórumon!
Néhány oldallal korábban szó volt róla, hogy érdemes Denso injektorokat berakni a Bosch-ok helyett.
Zé Balázsnak van is, itt beszélt róla. b.c. fórumtárs szerint rögtön átcserélhető, és elvileg megoldódott a probléma  :yes:
De nem egyet, hanem négyet kell cserélni a szakértők szerint. Viszont a tapasztalat szerint jóval megbízhatóbb a Denso, és megéri, főleg a közölt áron  :yes:. Nekem drapp színűek vannak benne.
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.23 11:01:11 írta vd1234 »

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7567 Dátum: 2012.10.23 13:02:31 »
Döbbenet mi van itt mostanában ezekkel a jó kis BOSCH injektorokkal.  :helpsmilie:

koko

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 21
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7568 Dátum: 2012.10.23 15:15:33 »
Nagyon köszönöm a gyors választ,megpróbálom felvenni a kapcsolatot Zé Balázzsal! :clap:
Üdv:Koko
Adj Istenem türelmet,de azonnal!

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7569 Dátum: 2012.10.23 18:43:12 »
Üdv!

Bal oldalon hátul a stabilizátor kar két gumisapkája szétrepedt, jobb oldalon ép.
Ráadásul a stabilizátor rúd két szilentjében is lóg a rúd.

Hibát a működésben nem tapasztaltam, kerékcserekor tűnt fel. Sürgős cserélni szerintetek?

üdv vd1234!
Ha a stabilizátor pálca gömbfejének a porvédőjére gondolsz, érdemes pótolni a gumiharangját, mert a benne levő zsir összegyűjti a port és csiszolópasztaként rövidíti le a gömbfej életét. Ha régóta nincsen rajta és nem lóg, én levenném elmosnám, újrakenném és mehet rá az új gumiharang.
Az új stabilizátor nekem előre kellett 5E volt a Meyle, eddig jó. Hátulra viszont nem akarok hazudni, de 1700Ft volt a 2db azt hiszem, örültem is hogy ilyen olcsó. Műszakira cseréltem tavaly, de még nem lóg.
Filléres tétel, autósboltban lehet kapni. Ha leveszed, arra figyelj, hogy fújkáld meg a stabilrúd csavarjait, miután ledrótkefézted, mert nincs sok próbálkozás ha lenyalod a belső imbuszt, jöhet a fűrész...
Amúgy annyi lesz, hogy kopogni fog rossz úton.
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.23 18:55:27 írta kamikaze »

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7570 Dátum: 2012.10.23 18:59:33 »
Döbbenet mi van itt mostanában ezekkel a jó kis BOSCH injektorokkal.  :helpsmilie:

Reménykedem én is, hogy nem kell cserélni soha!!  ;)
A Denso-ra cserét lepróbálta már valaki? Azért más lehet a szállítási mennyiség stb, erre érdemes figyelni, mondjuk nagy gondot nem okozna szerintem.

koko!
Át lett már cserélve próbaképpen egy másik helyre a rossz injector?
Ultrahangos tisztitást is megérne!

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7571 Dátum: 2012.10.23 19:16:19 »
Kamikaze legalább te ne bosszancs. Mióta írom már hogy az én ex bosch rendszeremben densok dolgoznak már pár éve?

Zsolt68

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 444
  • '96 1.6 Carina 4ajtó 99LE
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7572 Dátum: 2012.10.23 19:17:59 »
Koko!
Üdv a injektorosok klubjában. Nekem ugyan ezt csinálta. Jól mondják a többiek cseréld meg egy másokkal. Ha "át megy" a hiba akkor tényleg az a rossz. Tudod hogy kell szétszedni?

Én itt vettem injektort neked is hagytam kettőt.
http://www.jofogas.hu/fejer/Toyota_Carina_E_minden_alkatresz_5309131.htm

Viszont hogy ha működik a DENSO-s megoldás, válaszd Zé Balázst!
Én utálom a BOSCH cuccokat. Ma szedtem ki a kopogásszenzort ami 2 éve bosszant. Hát persze hogy az is BOSCH PHOSS!
A következő is Toyota lesz.

favágó

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 653
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7573 Dátum: 2012.10.23 19:18:51 »
Milyen jó h. huszonkét évvel ezelőtt a Toyota Denso cuccokat  használt  :clap:.
 Nagyobb terheléskor (hegyreindulás, megpakolt futó) néha előjön a nyöszörgő hang a kuplungtól. :no: Ez azt jelenti h. rövidesen csere?  :hmmmm:
“A tétlenség rozsdája többet árt, mint a munka általi kopás”

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10267
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7574 Dátum: 2012.10.23 20:29:51 »
üdv vd1234!
Ha a stabilizátor pálca gömbfejének a porvédőjére gondolsz, érdemes pótolni a gumiharangját, mert a benne levő zsir összegyűjti a port és csiszolópasztaként rövidíti le a gömbfej életét. Ha régóta nincsen rajta és nem lóg, én levenném elmosnám, újrakenném és mehet rá az új gumiharang.
Az új stabilizátor nekem előre kellett 5E volt a Meyle, eddig jó. Hátulra viszont nem akarok hazudni, de 1700Ft volt a 2db azt hiszem, örültem is hogy ilyen olcsó. Műszakira cseréltem tavaly, de még nem lóg.
Filléres tétel, autósboltban lehet kapni. Ha leveszed, arra figyelj, hogy fújkáld meg a stabilrúd csavarjait, miután ledrótkefézted, mert nincs sok próbálkozás ha lenyalod a belső imbuszt, jöhet a fűrész...
Amúgy annyi lesz, hogy kopogni fog rossz úton.
Üdv!
Jó ötlet, csak sajnos a környéken egy boltban kapni valami gumiharangot, ha ott nincs, bukott a mutatvány :(
Amúgy stabilizátorkart 4000 alatt nem nagyon találtam, de elvileg lesz kedvezmény :)
Köszi a tippet, figyelek rá majd!