Szerző Téma: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...  (Megtekintve 2681187 alkalommal)

0 Felhasználó és 8 vendég van a témában

oriza

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 392
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7080 Dátum: 2012.08.06 14:42:54 »
kb 3-4 hónapja gurultam be hozzá, hogy van-e neki ilyen. Feltúrta a fiókját és mondta, hogy a toyotánál próbáljam meg vagy ha belül fúj ki akkor ragasszam be. Megmutatta, hogy mit használ ragasztónak.

netferry

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2315
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7081 Dátum: 2012.08.06 15:38:30 »
Szerintem nem!
A 17410B alatt két tétel van.
A Front:  9091706061
http://tlumiki.ipaco.pl/Start.asp?WCU=~TVc5MDkxNzA2MDYxKlRPWU9UQQ==

A REAR :1745102030
http://tlumiki.ipaco.pl/Start.asp?WCU=MI*17451%u201102030

És ez ugyanaz mint amit az előbb linkeltem (48x63mm)

Igen, igazad van! Na végre akkor megtaláltuk mi kell a REAR: 1745102030

Bosal-ból cikkszáma: 256-260
http://www.catalogue.bosal.com/pages/exh_select_order_list.php?query_nr=20&sysnr=08490052
http://www.x1-autoteile.de/produkt/bosal/41/dichtring-abgasrohr/204/256-260

Jah itt vannak még a lehetőségek:
http://img.partsbase.net/part/toy-1745102030
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.06 15:42:23 írta netferry »
Carina E 1.6 xli - Made in Japan '96 -

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7082 Dátum: 2012.08.06 15:45:32 »
Megemeltem az oldalát, leszedtem a kereket feszítővassal megmozgattam a stabilizátor rudat. Kiakasztottam a kormány gömbcsuklót és így próbáltam mozgatni ki és be az axiál csuklót. Négy éve, mikor vettem az volt a problémája, de most nem attól kopog.


Na ez így már korrekt!

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7083 Dátum: 2012.08.06 15:58:11 »
Nekem van egy olyan érzésem hogy keveritek a csövek közti tömítést a hibát valóban előidéző tűzkarikával ami a csuklós részben a két fél közt van. De jó cserélgetést!
A csuklós rugós dolog max a 95ösökön lehetett próbálkozás de a gyári katalóguson továbbra sem vélem felfedezni. Míg az ave Inek egyértelműen látszik hogy olyan van. Azt hiszem az exautomon is közvetlenül a leömlő alatt a karter magasságában van egy merevítő. Az nekem is hegesztett volt már. Biztosan kínlódtak ezzel a rezonancia dologgal és nagyon szenvedtek vele ha ennyi megoldás volt.

oriza

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 392
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7084 Dátum: 2012.08.06 15:59:01 »
Igen, igazad van! Na végre akkor megtaláltuk mi kell a REAR: 1745102030

Bosal-ból cikkszáma: 256-260

Jah itt vannak még a lehetőségek:
http://img.partsbase.net/part/toy-1745102030
Vagy a esetleg a 256-305
http://www.piecesvoitures.com/pieces-de-voitures/bosal-bague-d-etancheite-tuyau-d-echappement-256-305.html
Az oldal alján írja a Toyota 1745102030-at
és itt találtam árat is:
http://alkatreszek.hu/webaruhaz/htmls/cikkszam?km=0&cikkkod=256-305%2FSZ&keres=256-305%2FSZ

Ezt csak azért írom mert már kerestem a 256-260-at a Bárdinál és nem volt ilyen cikkszám a katalógusban. :no:


b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7085 Dátum: 2012.08.06 16:10:20 »
Segítek még egy kicsit hogy ne érje szó a házam elejét. Nekem volt anno egy igen kellemetlen csilingelő hangom a motortér szemből bal oldala felől. Magasfrekvenciás mint gyerekkorunkban a kis alu csengő karácsonykor hőfüggő és abszolút abban a bizonyos jellegzetes fordulattartományban. Ja és terhelésfüggő is volt. Nem húzom az idegeiteket nekem 3 évembe telt mire rájöttem hogy a kipufogóhoz semmi köze. Az ékszíj feszítő görgő védőlemeze ért hozzá néha a görgőhöz. Levettem megtakarítottam , kapot egy kis lánczsírt a lemez belseje és azóta csend van.
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.06 16:12:16 írta b.c. »

oriza

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 392
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7086 Dátum: 2012.08.06 16:24:29 »
Itt egy kép a csuklóról. Elölről jól látszik


[a csatolmányt egy admin törölte]

oriza

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 392
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7087 Dátum: 2012.08.06 16:29:51 »
És egy ilyen tűzkarika van benne


[a csatolmányt egy admin törölte]

oriza

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 392
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7088 Dátum: 2012.08.06 16:38:50 »
Az ékszíj feszítő görgő védőlemeze ért hozzá néha a görgőhöz.

b.c.!
Na azzal én is szívtam egy ideig, mire rájöttem.  :wacko: Lazítottam egy árnyalatnyit a szíjon , amíg ki nem cseréltük benne a csapágyat.

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7089 Dátum: 2012.08.06 17:43:05 »
Itt egy kép a csuklóról. Elölről jól látszik
És milyen évjáratod van? 95-ös. Na akkor!!!
ez nem általános 95.ben volt egy próbálkozás, sajnos a 95ös évjáratra sok-sok minden jellemző. Az átállás az eu-s gyártásra nem igazán tett jót. Voltak próbálkozások, de jobb nem beszélni róla. Főleg az az érdekes, hogy a toyotának híresen jó alkatrész azonosító, rendelő rendszere van. Kivéve a 95-ös évjáratot, mert itt simán előfordul, hogy már a bosch rendszer, azaz facelift utáni technika de még a japán hengertömb (blokk) van benne. Ergo egy vízpumpát is úgy kell rendelni, hogy viszed a kiszereltet.

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7090 Dátum: 2012.08.06 17:45:33 »
b.c.!
Na azzal én is szívtam egy ideig, mire rájöttem.  :wacko: Lazítottam egy árnyalatnyit a szíjon , amíg ki nem cseréltük benne a csapágyat.
A csapágynak nem volt gondja, csak az a kis lemez lapka, vagy inkább harang. Úgy csilingelt. 3szor nézték végig a kipufogó rendszert semmi baja sem volt. Pedig annyira a pufótól jött, hogy az életem rátettem volna.

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7091 Dátum: 2012.08.06 17:51:01 »
És egy ilyen tűzkarika van benne
Értem rémlik is valami, hogy egy rövid időre volt ilyen variáció is, de ezt csak az ave I-nél találod meg a katalógusban.

netferry

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2315
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7092 Dátum: 2012.08.06 19:12:47 »
Na összehasonlításképp találtam egy képet, hogy milyen volt 95-ig a leömlő (karkuskipufogo oldaláról). Ez van toyodiy-en is, a 95 utáni Carinákat ezek szerint nem részletezték rendesen, maradt a rajz a régebbi, ez zavaró volt.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Carina E 1.6 xli - Made in Japan '96 -

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7093 Dátum: 2012.08.06 19:19:05 »
Na végre.
A csukló oldalán ott a két csésze. Azt kellene valamivel úgy összébb nyomni, hogy a kopott tűzkarikánál lévő rés csökkenjen. És meg van javítva.

oriza

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 392
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7094 Dátum: 2012.08.06 19:21:43 »
Ha jól emlékszem Kamikaze is ilyen képet tett fel. Ilyet cserélt flexibilis csőre.