Szerző Téma: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...  (Megtekintve 2680936 alkalommal)

0 Felhasználó és 7 vendég van a témában

bpm

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 166
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #6570 Dátum: 2012.03.02 09:38:02 »
Lambda szonda bekötésben tud segíteni valaki? Nagyon fontos lenne...

Valamint nagyon megköszönném, ha megnéznétek nekem, hogy milyen sorrendben vannak a kábelek a gyújtáselosztó tetején lévő hall csatlakozóban. Elég levenni a fedelet, látszódnak alatta a kábelek.

CarinaExli1994

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #6571 Dátum: 2012.03.02 09:52:32 »
Ha szemben állsz az autóval, bal oldalon teljesen hátul a tűzfalnál van. Egy fekete kupak van rajta, abban van a nívója. Nézd meg hidegen, jó-e a szint. Ha kevés az olaj, levegőt szív és attól nagyon csúnyán kerreg. Viszont ha utánaöntesz, lehet nem hallgat el azonnal, tekergesd kicsit a kormányt végállástól végállásig. Nekem csak az segített, hogy mentem egy kört az autóval, az alapjárati fordulat kevés volt a légtelenítéshez.

Nagyon koszi, megnezem majd a hetvegen.

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #6572 Dátum: 2012.03.02 17:28:28 »
Tudja valaki miért írja ki a gép nekem ezt? Csak a TOYOTA oldalon csinálja.

üdv!
Ez általában nem jelent jót... Vagy  fizikai memória sérült vagy programhiba.
Először is használj Mozilla-t vagy Chrome-ot!

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #6573 Dátum: 2012.03.02 17:39:35 »
Tudja valaki, hogy hogy kell leszerelni és mire kell vigyázni a légzság borításának a leszerelésekor. Készülök a CARINA találkozóra és bőrrel be szeretném bevonni a kormányt.

Légzsák leszerelésekor, több dologra érdemes figyelni:

Nagyon kis feszültség elég, hogy a légzsák működésbe lépjen!

- akkusaru levétele a művelet megkezdése előtt 1 órával, majd mielőtt megkezded, kapcsolj fel pár fogyasztót, gyújtást, hogy kisüljön minden kondenzátor, ami esetleg még feltöltve maradt!

- műszálas ruhában, ami sztatikusan feltöltődhet, ne dolgozz!

- süsd ki magad valamilyen földelt helyen mielőtt nekiállsz!

- a légzsákot leszerelve mindig úgy tedd le, hogy az esetleges kinyílásakor ne tudjon kárt tenni senkiben és semmiben!


kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #6574 Dátum: 2012.03.02 17:42:58 »
:helpsmilie:
Sziasztok! 94-es Carina E-ben a szervo eleg csunya zajt ad ki. Azt gondoljuk, olajat kellene bele tolteni. Meg tudna valamelyikotok mondani, melyik az a tartaly, amibe onthetjuk? Koszonom.
:helpsmilie:

üdv!

A szervo tartály a menetirány szerinti jobb oldalon a motor mellett található. Angol tipusokban kocka alakú, a japánban pedig henger.
Ez az 1.6-os motor.
Ha régen volt cserélve érdemes lenne kicserélni mindet, mert olcsóbb, mint egy szervoszivattyú! (~1-2E Ft)
Ha hangja van addig ne emeld a fordulatot (el se inditsd!), mig nicsen benne megfelelő olaj! (Dexron 3-mas ATF olaj kell bele!)

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #6575 Dátum: 2012.03.02 18:15:14 »
Lambda szonda bekötésben tud segíteni valaki? Nagyon fontos lenne...

Valamint nagyon megköszönném, ha megnéznétek nekem, hogy milyen sorrendben vannak a kábelek a gyújtáselosztó tetején lévő hall csatlakozóban. Elég levenni a fedelet, látszódnak alatta a kábelek.

hy!

Csak Neked, csak most! Múltkor szépen leszigeteltem, most vissza kellett fejtenem, remélem segít!  :yes:

Carina E, 1.6 4A-FE, '97, Bosch gyújtás

http://www.kephost.com/images4/2012/3/2/89pijcc5zxx613pdne5l.jpg


Lambdaszondához mire van szükség?

CarinaExli1994

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #6576 Dátum: 2012.03.02 19:15:28 »
üdv!

A szervo tartály a menetirány szerinti jobb oldalon a motor mellett található. Angol tipusokban kocka alakú, a japánban pedig henger.
Ez az 1.6-os motor.
Ha régen volt cserélve érdemes lenne kicserélni mindet, mert olcsóbb, mint egy szervoszivattyú! (~1-2E Ft)
Ha hangja van addig ne emeld a fordulatot (el se inditsd!), mig nicsen benne megfelelő olaj! (Dexron 3-mas ATF olaj kell bele!)

Koszonom a segitseged!

Zsolt68

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 444
  • '96 1.6 Carina 4ajtó 99LE
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #6577 Dátum: 2012.03.02 22:29:02 »
üdv!
Ez általában nem jelent jót... Vagy  fizikai memória sérült vagy programhiba.
Először is használj Mozilla-t vagy Chrome-ot!
Kösz Kami!
Megpróbálom a másik böngészőt mert nagyon fárasztó már az explorer.
A kormány szétszedésétől jól elvetted a kedvem. Láttam pár bebőrözött kormányt. Mindíg ilyen macera van vele?
A következő is Toyota lesz.

bpm

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 166
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #6578 Dátum: 2012.03.03 08:28:43 »
hy!

Csak Neked, csak most! Múltkor szépen leszigeteltem, most vissza kellett fejtenem, remélem segít!  :yes:

Carina E, 1.6 4A-FE, '97, Bosch gyújtás

http://www.kephost.com/images4/2012/3/2/89pijcc5zxx613pdne5l.jpg


Lambdaszondához mire van szükség?

Köszönöm, hogy lefejtetted, de nekem az aljzattal van gondom, amibe ezt a kábelt beledugod. Az tört le és kicsúsztak belőle a saruk. Az elosztófedelet ha leveszed, pont bele lehet látni, milyen kábelek mennek belőle.

A lambdaszondához igazából az kellene, hogyan tudom kimérni a kábelkötöget, hogy mi micsoda. Elvileg kellene, hogy legyen egy test, két fűtés és egy jel. A szondán tiszta sor, melyik micsoda, de a kábeleken már volt toldva - foldva, így ott szín alapján nem merném bekötni az új szondát.

lp

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3050
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #6579 Dátum: 2012.03.03 11:23:21 »
Helyes, habár a Bosch-ról hallottam némi negatívumot. Az elektronikában nem nagyon vannak a toppon.  Jómagam egy légtömegmérőt fogtam ki, ami elhagyta magát, és 110E +ÁFA lett volna az új.  Fos-bos.  :ph34r:
Igazából a bosch nimbusza végleg elszállt 2000. év környékétől. Beállt abba a sorba, amelyben az ipari gazdaságot a gyenge minőség miatti újratermelés tartja fenn.
Prius 2 - a mosolygós autó.

lp

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3050
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #6580 Dátum: 2012.03.03 11:28:03 »
Kösz Kami!
Megpróbálom a másik böngészőt mert nagyon fárasztó már az explorer.
A kormány szétszedésétől jól elvetted a kedvem. Láttam pár bebőrözött kormányt. Mindíg ilyen macera van vele?
Azért ilyen könnyen ne add fel. Vegyél még egy heggesztő pajzsot fel, nehogy arcul csapjon. :D
De Kamikazénak igaza van, csak elektromos jeltől tud működésbe lépni. Az enyémet is bebőrözte valaki, akkor csak meg lehet csinálni. De elég drága úgy tudom, vagy 25 ezer körül lehet.
Prius 2 - a mosolygós autó.

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #6581 Dátum: 2012.03.03 11:39:45 »
Kösz Kami!
Megpróbálom a másik böngészőt mert nagyon fárasztó már az explorer.
A kormány szétszedésétől jól elvetted a kedvem. Láttam pár bebőrözött kormányt. Mindíg ilyen macera van vele?
Nem muszáj, de akkor nagyobb az esély a durranásra.  :winkiss:

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #6582 Dátum: 2012.03.03 12:09:21 »
Köszönöm, hogy lefejtetted, de nekem az aljzattal van gondom, amibe ezt a kábelt beledugod. Az tört le és kicsúsztak belőle a saruk. Az elosztófedelet ha leveszed, pont bele lehet látni, milyen kábelek mennek belőle.

A lambdaszondához igazából az kellene, hogyan tudom kimérni a kábelkötöget, hogy mi micsoda. Elvileg kellene, hogy legyen egy test, két fűtés és egy jel. A szondán tiszta sor, melyik micsoda, de a kábeleken már volt toldva - foldva, így ott szín alapján nem merném bekötni az új szondát.

Estére megnézem újra+ a szondát is!

Zsolt68

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 444
  • '96 1.6 Carina 4ajtó 99LE
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #6583 Dátum: 2012.03.03 14:10:35 »
Azért ilyen könnyen ne add fel. Vegyél még egy heggesztő pajzsot fel, nehogy arcul csapjon. :D
De Kamikazénak igaza van, csak elektromos jeltől tud működésbe lépni. Az enyémet is bebőrözte valaki, akkor csak meg lehet csinálni. De elég drága úgy tudom, vagy 25 ezer körül lehet.
Bőrdíszműves a szakmám, de az orrbavágást nem szeretem.
A következő is Toyota lesz.

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #6584 Dátum: 2012.03.03 14:31:06 »
Bőrdíszműves a szakmám, de az orrbavágást nem szeretem.

Teljes áramtalantás, oszt annyi.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.