Sziasztok!
Sajnos ismét meg kell kérdezzem a véleményeteket, mert megint gondom van a kocsival!
-Az első ami kissebb hiba, hogy a hátsó jobb oldali dobfékem nagyon hangos, két éve cseréltem dobot + betétet (újat), de akkor sem ment át a műszaki vizsgán! Mintha nem érne a dobhoz rendesen, és hangosan szól, múltkor kitakarítottam és mintha egy két helyen égési jelek lettek volna a betéten. Nem tudom hogy mennyire lehet állítani a dobféket, ill egyáltalán lehet állítani?
- A nagyobbik gondom az (kb egy hónapja jött elő) hogy váltáskor néha a fordulatszám leesik! Engedem fel a kuplungot már nyomom a gázt és mintha semmit sem történne(a kuplung még nincs közben teljesen felengedve), aztán kb egy másodperc után meg megukrik a fordulatszám és úgy viselkedik mint amikor elbénázza az ember a váltást, ha ez egyesbe történik akkor még csúsztatnom kell a kuplungot,mert külöben lefullad. Nem tudom hogy esetleg valahogy szorul a gázbowden, vagy esetleg nagyobb problémái is vannak. De azt még le kell írjam, hogy fél éve kellett tisztítsam a gyertyát mert nagyon kormos volt és az alapjárat ingadozott!- hát igen issza az olajat is...
Az alapjáratom ismét ingadozik, úgyhogy a gyertya biztos megint kormos, de múltkor nem volt ez a rángatózás váltáskor. Még az feltűnt, hogy lükvercbe kapcsolás után csak nagy gázzal tudok elindulni, mert különben lefullad... ezt a jelenséget főleg induláskor tapasztalom, hideg motorral, de fordúlt már elő üzemi hőmérsékleten is!
Előre is köszönöm válaszotokat!
Üdv:
Pif2