Szerző Téma: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...  (Megtekintve 2681556 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Simó

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 48
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #6375 Dátum: 2011.12.12 19:44:12 »
nagyon köszi holnap megprobalom ujra megmérni

veres2

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 405
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #6376 Dátum: 2011.12.12 20:47:20 »
Vd1234!keresés:bárdi-vebshop-tipusválsztás-kipufogó alkatrész-lambdaszonda-kiválasztod a Facet márkát-és ott lejjebb kidobja ezt a cikszámot.Ami a vaterán van azt hiszem az volt a Celicámban,(3S-GE)és működött rendesen!

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10267
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #6377 Dátum: 2011.12.12 20:54:29 »
Vd1234!keresés:bárdi-vebshop-tipusválsztás-kipufogó alkatrész-lambdaszonda-kiválasztod a Facet márkát-és ott lejjebb kidobja ezt a cikszámot.Ami a vaterán van azt hiszem az volt a Celicámban,(3S-GE)és működött rendesen!
Köszi, azt már lejátszottam!
Amit lp vett, az nem biztos, hogy ugyanaz, mint a vaterás. Azt hiszem, megvárom, mi lesz.

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10267
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #6378 Dátum: 2011.12.12 20:59:48 »
nagyon köszi holnap megprobalom ujra megmérni
Figy, töltsd le ezt, tuti jó leírások vannak. Ezeket összepakolva tettem fel múltkor a toldacuccot-ra vagy mire... Például kitér arra, hogy nem indul a kocsi, vagy gyakran leáll:
Ebben például leírja, hogy nézzék már meg az EFI fő relét, hogy rendesen érintkezik-e, végigmegy minden hibalehetőségen!
discodan.org/gfx/celica/servicemanual/engine/fi.pdf
Ez a motorról mindent tárgyal:
discodan.org/gfx/celica/servicemanual/engine/em.pdf

De van még egy csomó!!! Szerintem kevés angollal is jól érthető, max. google translation, de ábrák, minden, nagyon használható.

veres2

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 405
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #6379 Dátum: 2011.12.12 21:57:13 »
Na ez magyar nyelvü leirás,és azt hiszem a lambdaszondáról mindent leir.Remélem jól töltöttem fel! :D

[a csatolmányt egy admin törölte]

netferry

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2315
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #6380 Dátum: 2011.12.12 22:11:10 »
Sajnos nem sikerült a letöltés, csak az index.php jött le önmagában nem sokat ér de legalább hordozza az információt hogy honnan való :) Íme:

http://www.injektor.hu/index.jsp?id=2&main=133&akt=2
Carina E 1.6 xli - Made in Japan '96 -

netferry

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2315
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #6381 Dátum: 2011.12.13 00:11:58 »
Közben elolvastam a cikket, nagyon szakszerű leírás, jártam már ezen a honlapon. Ahogy írják is megfelelő felszereltség hiányában nem lehet nekikezdeni a lambdaszonda működésének ellenőrzéséhez. A jelalakokból tényleg sok mindent ki lehet olvasni, multimeterrel kizárt dolog, hogy nekikezdenék :)
A rángatásos probléma érdekes tünet, nem tudom, hogy köze lehet e hozzá a lambdaszonda elfáradása, hibája, az tény, hogy DTC nincs az ECU-ban. Ünnepek után legkésőbb utánajárok ennek a rángatásos témának, már egyre jobban izgat mi lehet a hiba.
Carina E 1.6 xli - Made in Japan '96 -

veres2

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 405
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #6382 Dátum: 2011.12.13 06:27:10 »
Hát igen ,nekem is a Bosch szervizben,a lambdaszonda diagramjából olvasták ki hogy el van fáradva,lassan reagál 5000ft-volt,de gyors és egyértelmű!

Pif2

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 38
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #6383 Dátum: 2011.12.13 21:25:08 »
Sziasztok!

Sajnos ismét meg kell kérdezzem a véleményeteket, mert megint gondom van a kocsival!
-Az első ami kissebb hiba, hogy a hátsó jobb oldali dobfékem nagyon hangos, két éve cseréltem dobot + betétet (újat), de akkor sem ment át a műszaki vizsgán! Mintha nem érne a dobhoz rendesen, és hangosan szól, múltkor kitakarítottam és mintha egy két helyen égési jelek lettek volna a betéten. Nem tudom hogy mennyire lehet állítani a dobféket, ill egyáltalán lehet állítani?
- A nagyobbik gondom az (kb egy hónapja jött elő) hogy váltáskor néha a fordulatszám leesik! Engedem fel a kuplungot már nyomom a gázt és mintha semmit sem történne(a kuplung még nincs közben teljesen felengedve), aztán kb egy másodperc után meg megukrik a fordulatszám és úgy viselkedik mint amikor elbénázza az ember a váltást, ha ez egyesbe történik akkor még csúsztatnom kell a kuplungot,mert külöben lefullad. Nem tudom hogy esetleg valahogy szorul a gázbowden, vagy esetleg nagyobb problémái is vannak. De azt még le kell írjam, hogy fél éve kellett tisztítsam a gyertyát mert nagyon kormos volt és az alapjárat ingadozott!- hát igen issza az olajat is...
Az alapjáratom ismét ingadozik, úgyhogy a gyertya biztos megint kormos, de múltkor nem volt ez a rángatózás váltáskor. Még az feltűnt, hogy lükvercbe kapcsolás után csak nagy gázzal tudok elindulni, mert különben lefullad... ezt a jelenséget főleg induláskor tapasztalom, hideg motorral, de fordúlt már elő üzemi hőmérsékleten is!

Előre is köszönöm válaszotokat!

Üdv:

Pif2
'96 Toyota Carina E 1.6 XLI

veres2

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 405
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #6384 Dátum: 2011.12.13 21:31:23 »
Amit kivettem gyári toyota volt,ezt a feliratot találtam a rozsda alatt:TOYOTA 89465-20300, ND 065500-3721 2P.Létezhet hogy gyári volt benne244000 km-nél :hmmmm:Az előző tulaj biztos nem vett bele ilyet,látszott az autó állapotán,elég spórolós volt.Amúgy a gyári csatlakozón  átfér a 22-es,csillag -villás kulcs csillag vége,és finoman megkocogtatva kalapáccsal,roncsolás nélkül simán kijött.

Pif2

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 38
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #6385 Dátum: 2011.12.13 21:38:00 »
SEGÍTSÉGRE lenne szükségem!

A helyzet a következő:

Carina E 2.0 Gli az autóm.
A problémám, hogy rángat, főleg 2000-es fordulaton ha megyek vele és tartom ezt a tartományt olyan mintha vontatnék egy kocsit annyira RÁNGAT, ha gyorsitok akkor elmulik de ha visszaengedem a gázt akkor ugrik egyet az autó szinte.
Elég zavaró ez a probléma.
A gyrtyák jok megnézettem, gyujtás jo rátették gépre.
Valaki a levegő mérőt mondta, hogy lehet , hogy rossz én nem értek hozzá.
Valakinek ötlete?
Ha van hozzá alkatrész akkor vennék is mert már nem birom tovább :clap:

Szia!

Nálam régen volt hasonló jelenség, nem mindig jött elő de azt vettem észre hogy alacsony fordulatszámon berángat a kocsi és egyáltalán nem ment, persze ilyenkor idegből elkezdtem nyomni neki és helyre jött, kb fél évig tudtam ezt csinálni, egyszer ki is villant a motorhiba lámpa is. Majd munkába menet azt vettem észre hogy nincs erő a kocsiba és hogy 80km/h fölött csattog a motor, laikusként is éreztem hogy vmi nincs rendben  :lol: elvittem szerelőhöz és szétszedés után azt mondta hogy a hengerfejtömítés két henger között átégett és egymásba dolgozott a két henger, meg is mutatta...hát elég ramatyúl nézett ki, csere után (persze olajlehúzó gyűrű és egy henger felújítását is beleértve) megint ment tökéletesen a gépezet!
Először amúgy mi is gyertyacserével próbáltuk orvosolni, de az nem jött be:D
'96 Toyota Carina E 1.6 XLI

veres2

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 405
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #6386 Dátum: 2011.12.13 21:40:21 »
Ja amúgy a lambdaszondáról irtam :D.A nagyobb méretü képeket,hogy rakjátok fel a fórumra?

netferry

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2315
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #6387 Dátum: 2011.12.13 22:11:58 »
Szia!

Nálam régen volt hasonló jelenség, nem mindig jött elő de azt vettem észre hogy alacsony fordulatszámon berángat a kocsi és egyáltalán nem ment, persze ilyenkor idegből elkezdtem nyomni neki és helyre jött, kb fél évig tudtam ezt csinálni, egyszer ki is villant a motorhiba lámpa is. Majd munkába menet azt vettem észre hogy nincs erő a kocsiba és hogy 80km/h fölött csattog a motor, laikusként is éreztem hogy vmi nincs rendben  :lol: elvittem szerelőhöz és szétszedés után azt mondta hogy a hengerfejtömítés két henger között átégett és egymásba dolgozott a két henger, meg is mutatta...hát elég ramatyúl nézett ki, csere után (persze olajlehúzó gyűrű és egy henger felújítását is beleértve) megint ment tökéletesen a gépezet!
Először amúgy mi is gyertyacserével próbáltuk orvosolni, de az nem jött be:D

Más tünet nem volt? Nálam is van rángatás, de remélem nem ilyen okok miatt. A kiegyenlítő tartály teteje így néz ki jelenthet valamit?:

[a csatolmányt egy admin törölte]
Carina E 1.6 xli - Made in Japan '96 -

Zsolt68

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 444
  • '96 1.6 Carina 4ajtó 99LE
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #6388 Dátum: 2011.12.13 23:00:16 »
Más tünet nem volt? Nálam is van rángatás, de remélem nem ilyen okok miatt. A kiegyenlítő tartály teteje így néz ki jelenthet valamit?:
Mocskos. Nekem is ilyen.  :yes:
A következő is Toyota lesz.

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #6389 Dátum: 2011.12.14 10:20:08 »
Más tünet nem volt? Nálam is van rángatás, de remélem nem ilyen okok miatt. A kiegyenlítő tartály teteje így néz ki jelenthet valamit?:

Elhanyagolt motortér, gondatlan gazda  :D..