Nem tudom ,hogy bikáztok. Az aksi sarukat kötitek össze? Ha igen akkor probáljátok meg úgy is ,hogy a bika aksi negatívját nem az autó aksi negatívjára csíptetitek hanem a motorra. Mert az is lehet ,hogy nem jó a karosszéria és a motor közötti testkábel érintkezése (korrózió). Ha jól emlékszem a vastagabb a valahol a váltónál a vékonyabb a vezérműfedél környékén a hengerfejre csatlakozik. Minden vezetéket le kell kötni és meg kell tisztítani fémtisztára! Aksi saruk, testkábelek mind két végét (motor,kasztni) önindító kábel. Ha az új aksi ezután is lemerül akkor valami leszívja! Úgy tudod lemérni ,hogy jó e a rendszer ha lekötöd a negatív sarut és egy ellenállásmérőt, multimétert beraksz a lekötött saru és az aksi negatívja közé. Nyugalmi állapotban 0,1 ampert kell mutatnia ha ennél több tovább kell keresni a hibát. Ezt a mérést érdemes megcsinálni kábel ellenőrzés, tisztítás ellőt is mert akkor látszik, hogy változott e valami.