Üdv!
Zsolt68:
Akkor az a szerelő kissé eltájolta magát...
Kuplungrázás:
Marutis tapasztalatot tudok még csak mondani, ott kupluncsere alkalmával szabályozni szokták a lendkereket. Érdekes dolog, mert az ember azt gondolja, hogy ez "örökös" és nem kell szabályozni, dehát a gyakorlat mást mutat. Meglepő nekem is, de erre tudok gondolni, hogy ha felengedéskor a fogás környékén ráz a kuplung, akkor ott ilyen jellegű probléma lehet. Tehát nem elég ezek szerint kicserélni a tárcsát-szerkezetet-csapágyat sem, hanem minimum ellenőrizni kell a lendkerék síkját. Ha nem jó, akkor szabályzás. Mondom, érdekes, Toyotánál nem gondoltam volna, Marutinál még szódával elmegy...Esetleg motor- és váltótartó gumibakok még azok, amik eszembe jutnak, hogy okozhatják esetleg a jelenséget.