Ha még emlékeztek, elégett a testkébelem a motor és a kaszni között a nívópálcánál. Nem értettem, miért hol az a testkábel ami elviseli az indítómotor áramát. Tényleg az akksi és a sebváltó között van, de lötyögött a csavaron, az alsó kötésnél. A "állatja" berakott egy hosszabb csavart, meghúzta és részéről ennyi volt. Csak a saru forgott a csavaron. Csiszolás, bronzkefézés, féktisztító, WD40, rövidebb csavar.
Megjavítottam a ködfény lámpa kapcsolóját. (a három közül a balszélső) Állítólag ezeket környezetbarát szempontból, ólommentesen forrasztják. Ridegek, eltörnek. Átforrasztottam a relé (kis fekete doboz) csatlakozóit. A négyből kettő el vol törve. Csak erős nagyítóval látszik. Most működik. Ha valaki szétszedi, vigyázzon! Ki fog esni egy rugó és egy pöckösrugó. Érdemes bekenni szilikonzsírral, a csúszó felületeket.