Szerző Téma: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...  (Megtekintve 2681376 alkalommal)

0 Felhasználó és 7 vendég van a témában

barna.czukor

  • Vendég
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #4830 Dátum: 2010.03.24 21:01:28 »
Még egy autómnál sem próbáltam ki hogy mennyi a vége. Valahogy sohasem izgatott, de ez biztos az én defektem  :)
Engem is csak 20 éves kor alatt izgatott fel, már nem érdekel. Én sem tudom, hogy az E11-esem mennyit megy, mert 170-nél sosem megyek többet vagy még annyit sem... Egyszer-kétszer jobban megtoltam, de akkor sem végsebességig.

Rájöttem közben én is, hogy a normális ember nem próbálgatja a végsebességet, mert nagyon veszélyes és amúgy semmire sem mész igazából vele, ha tudod. Az a kocsi, ami megy 180-at, az nekem bőven elég, a fölött sosem közlekedek...

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9395
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #4831 Dátum: 2010.03.24 21:19:56 »
Engem nem is az tartott vissza, hogy mennyire veszélyes, egyszerűen sajnálom az autómat.
(és befejeztem az OFFot  :flowers:)

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #4832 Dátum: 2010.03.24 22:03:15 »
Corolla E12-es este a M7-esen lejtőben...  :D Én toltam neki, a tesóm meg fotózta.
Gondolom, a felkapcsolt ködlámpa nem véletlen.  :devil: Csoda, hogy az index nem ment.  :D
         

barna.czukor

  • Vendég
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #4833 Dátum: 2010.03.24 22:07:48 »
Corolla E12-es este a M7-esen lejtőben...  :D Én toltam neki, a tesóm meg fotózta.
Gondolom, a felkapcsolt ködlámpa nem véletlen.  :devil: Csoda, hogy az index nem ment.  :D
Milyen ködlámpa?! Ez a kék a reflektor visszajelzője... :flowers:

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #4834 Dátum: 2010.03.24 22:10:06 »
Arra gondoltam na. Fú, megyek is aludni, mára síkideg vagyok.  :helpsmilie:
         

Bundi

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 376
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #4835 Dátum: 2010.03.24 23:24:48 »
Sziasztok!
Mostanában olaj folt keletkezik a motor alatt  :no: A szerelő azt mondja, folyik a jobb féltengely szimering, (jól írtam ?) a szelepdekli tömítés és a karter tömítés  :nonono: . Ebből a leg jelentősebb a szimering cseréje, ami kb 6, 8 E forint munkadíjjal.  :sorcerer: Esetleg tudja valaki, hogy a szelepdekli tömítés és a karter tömítés önmagukban megvásárolhatók?
Ettől függetlenül jó a gép  :yes:
A Toyota az autók Hondája.
(Carina e 2.0 GLI)

barna.czukor

  • Vendég
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #4836 Dátum: 2010.03.24 23:26:16 »
Sziasztok!
Mostanában olaj folt keletkezik a motor alatt  :no: A szerelő azt mondja, folyik a jobb féltengely szimering, (jól írtam ?) a szelepdekli tömítés és a karter tömítés  :nonono: . Ebből a leg jelentősebb a szimering cseréje, ami kb 6, 8 E forint munkadíjjal.  :sorcerer: Esetleg tudja valaki, hogy a szelepdekli tömítés és a karter tömítés önmagukban megvásárolhatók?
Ettől függetlenül jó a gép  :yes:
Megvásárolhatóak azok is. Viktor Reinz márkájút vegyél. 4-6e annak is darabja...

tzar

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 89
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #4837 Dátum: 2010.03.25 13:05:43 »

De ha a hengerfejnél lenne tömítettlen akkor a motor nem lenne egy kicsit erőtlen?
Amúgy kb hogy nézz ki egy egészséges 2.0 motor "menetteljesítménye"?
 

Ha a hengerfej felső élétől lefelé olajos akkor szelepfedél tömítés, ha az alsó élétől akkor hengerfej tömítés.
A hengerfejtömítés hibánál nem lesz feltétlen erőtlen, mert lehet hogy csak valamelyik olajcsatorna és a külső oldal közötti részen enged a tömítés.
Egy kollégámnak is ez volt az autójával.

favágó

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 653
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #4838 Dátum: 2010.03.27 21:23:53 »
Üdv mindenkinek
Január végén vásároltam egy Carina 2,0 gli liftback '90-es kiadásu autót kifogástalan állapotban. Azért akad néhány aproság aminek utána kell nézzek. Egyik problémám, hogy a benzinszint kijelzője folyamatosan működésben van akkor is amikor a kulcsot kiveszem, vagy ez igy a helyes?  :hmmmm:
“A tétlenség rozsdája többet árt, mint a munka általi kopás”

taby

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 5042
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #4839 Dátum: 2010.03.27 21:56:46 »
vagy ez igy a helyes?  :hmmmm:
Bezony

favágó

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 653
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #4840 Dátum: 2010.03.27 22:25:02 »
Köszi a választ. :) már nyugodtabban fogok aludni.
“A tétlenség rozsdája többet árt, mint a munka általi kopás”

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #4841 Dátum: 2010.03.28 00:30:02 »
De ha a hengerfejnél lenne tömítettlen akkor a motor nem lenne egy kicsit erőtlen?
Ha csak kifelé (tehát nem az égéstér felé) tömítetlen az olajtér, akkor nem lesz tőle erőtlen a motor.
Amúgy kb hogy nézz ki egy egészséges 2.0 motor "menetteljesítménye"?

Nálam 5.-ben
2500 ford/percnél 100 km/h
3500 ford/percnél 120 km/h
4500 ford/percnél 160 km/h

Ez kb. normális?
Nem, mert ha 100-nál 2500-at forog, akkor 40-es tempónál forog 1000-et, ergo 4500-nál 180-at kéne mennie, 3500-nál pedig 140-et. Nem vágnak egybe az adatok. De amúgy ennek nincs köze a motor menetteljesítményeihez ;) ... A kocsinak ezzel a motorral 9-10 mp között meg kell futnia a 100-at, és óra szerint (kellően hosszú nekifutással) kb. 220-at legalább illene mennie, lévén a tényleges végsebessége is 200 fölött van (205, ha jól emlékszem, de ez nem 100 % és most nem tudom ellenőrizni).
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #4842 Dátum: 2010.03.28 00:34:06 »
Lejtőbe ment 215-öt óra szerint az E12-es, persze padlón egy óra után... A valós eredmény kb 6 kph-val alacsonyabb...
215-nél aligha csak 6 kmh-t csal az óra. 200-nál nem hinném, hogy több lehetett a tényleges sebesség, és azért ez is nagyon szép egy 1.4-estől, lejtőn is.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #4843 Dátum: 2010.03.28 00:38:17 »
Corolla E12-es este a M7-esen lejtőben...  :D Én toltam neki, a tesóm meg fotózta.
Édesapátok meg otthon abban a hitben volt, hogy vigyáztok az autójára  ;) :D ...
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #4844 Dátum: 2010.03.28 00:42:28 »
Rájöttem közben én is, hogy a normális ember nem próbálgatja a végsebességet, mert nagyon veszélyes és amúgy semmire sem mész igazából vele, ha tudod. Az a kocsi, ami megy 180-at, az nekem bőven elég, a fölött sosem közlekedek...
"Normális ember nem próbálgatja"? Hát, de  :yes: ... Én ugyanúgy tudni szeretem ezt az adatot, mint a gyorsulást és a rugalmasságot. Azzal egyetértek, hogy nincs valódi jelentősége - dehát ezzel a logikával még egy rakás más dolognak sincs.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )