Szerző Téma: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...  (Megtekintve 2681526 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

KZoli

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 349
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #4770 Dátum: 2010.02.23 21:28:03 »
Ha jól láttam neked is GLI 2.0 van??? A motor az 3F-SE?

taby

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 5042
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #4771 Dátum: 2010.02.24 05:22:23 »
Ha jól láttam neked is GLI 2.0 van??? A motor az 3F-SE?
Csak a 2.0GTI-be van 3SGE motor, vagy van még 2.0GL is ami lehet 2C vagy 2CT attól függően hogy turbótádé e vagy csak dé

tzar

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 89
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #4772 Dátum: 2010.02.24 14:40:35 »
Nekem is problémám van ezzel a bowdennel. Az enyém be van szorulva. Hiába húzom, nem történik semmi. Én úgy értékeltem a hibát, h inkább nem foglalkozom vele, mert ha elkezdem szétszedni, esetleg valami nagyobb kárt teszek. Megszoktam  a kulccsal nyitást.

Be lehet szerelni nyitómágnest is kb. 3500Ft. Akkor nem kell bowden és távirányítóval is lehet nyitni, ha a riasztónak van csomagtérnyitó kimenete.

Tííítusz

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 83
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #4773 Dátum: 2010.02.25 13:22:18 »
Sziasztok!Pár napja észrevettem,hogy a szellőztető motor felől egyenetlen ,nyikorgó hang hallatszik a legkisebb,egyes fokozatban,kettes és nagyobb fokozatban nem.Gondolom csapágyas lett.Valaki tapasztalt már hasonlót?

Üdv!
Ez nálam is előjött, szerencsére a ventillátormotort egyszerűen le lehet venni és az utolsó darabig szét lehet szedni, persze roncsolásmentesen:) Kitisztogattam, megkenegettem és most jó.

Bundi

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 376
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #4774 Dátum: 2010.02.25 22:35:50 »
Sziasztok!Pár napja észrevettem,hogy a szellőztető motor felől egyenetlen ,nyikorgó hang hallatszik a legkisebb,egyes fokozatban,kettes és nagyobb fokozatban nem.Gondolom csapágyas lett.Valaki tapasztalt már hasonlót?

Üdv!
Ez nálam is előjött, szerencsére a ventillátormotort egyszerűen le lehet venni és az utolsó darabig szét lehet szedni, persze roncsolásmentesen:) Kitisztogattam, megkenegettem és most jó.
:yes:
A Toyota az autók Hondája.
(Carina e 2.0 GLI)

tzar

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 89
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #4775 Dátum: 2010.03.02 11:13:05 »
Be lehet szerelni nyitómágnest is kb. 3500Ft. Akkor nem kell bowden és távirányítóval is lehet nyitni, ha a riasztónak van csomagtérnyitó kimenete.

Helyesbítek. Központizár motorral is megoldható, olcsóbb (1000Ft) és egyszerűbb volt megcsinálni, mivel nem kell plusz visszahúzó rugó.

Oldjack

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #4776 Dátum: 2010.03.03 08:23:07 »
Ha egy Carinánál az első ablakmosó nem működik (a motor sem zúg), a hátsó pedig spriccel rendesen, akkor hol érdemes a hibát keresni?
Egy motor működteti mindkettőt, vagy másik van az elsőhöz? Dugulást keressek esetleg valahol?


Köszi

paszy

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #4777 Dátum: 2010.03.03 11:22:10 »
Kedves kollégák!

A következő hibajelenség ütötte fel a fejét szeretett Carinámon:
Időnként (akár egyhelyben állva is), a kilóméteróra abszolút marhaságot mutat.
pl a gyújtást rátéve 20-al állok egyhelyben(eddig a max ameddig elment ilyenkor, az 70).
De! Nem állandó a dolog, néha bedilizik egy kicsit, és pár percig baromságot mutat.
Sztán jön neki az isteni szikra, és minden megy normáisan.
Ez mi a bánat ? Kontakthiba? Rövidzárlat?

(Egy régebbi probléma: magától kapcsolgatja a ködlámpát hideg- párás időben, teljesen véletlenszerűen)

A tippeket, előre is köszönöm!
'97 Carina E 1.6 16v XLI
:)

barna.czukor

  • Vendég
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #4778 Dátum: 2010.03.03 11:54:34 »
Ha egy Carinánál az első ablakmosó nem működik (a motor sem zúg), a hátsó pedig spriccel rendesen, akkor hol érdemes a hibát keresni?
Egy motor működteti mindkettőt, vagy másik van az elsőhöz? Dugulást keressek esetleg valahol?


Köszi
Fel kell nyitni a motorháztetőt és akkor meg kell nézni, hogy a tartály oldalára hány db kis cső alakú motor van felszerelve.

Én úgy tudom, hogy 2 motor van ott is, mint nálam is. Szinte 100%, ha nem is búg, hogy az első motorral van valami gond. A kérdés az, hogy a motor rossz vagy csak nem kap áramot. Az első motorjának csatiját ki kell mérni multiméterrel, hogy kap-e áramot, miközben bent valaki húzza maga felé... Ha kap áramot, akkor a motor a rossz. Ha nem kap, akkor valahol megtört a vezeték vagy a reléje ment tönkre vagy a biztosítéka ment ki...

Zé Balázs

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 365
  • Vagy Carina, vagy semmi...
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #4779 Dátum: 2010.03.03 11:59:47 »
Csak egy motor van, a tartáy alján van a csati; a forgásirány függvényében küldi előre vagy hátra a vizet.
Ki kellene mérni a csatin a feszültséget; de tekintve, hogy az egyik irányba forog, jó eséllyel a működtető bajuszkapcsolónál lesz valami bibi...

Még annyi, hogy a bajuszkapcsoló végén lévő gombbal működteted az első ablakra menő spricnit (a kart magad felé húzva töröl egyet az első ablaktörlő).
« Utoljára szerkesztve: 2010.03.03 12:01:55 írta kleingy »
Bontott Carina alkatrész kapcsán keress bátran!

barna.czukor

  • Vendég
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #4780 Dátum: 2010.03.03 12:06:27 »
Értem a helyzetet. Az ablakra öntsetek vizet, hogy ne szárazon töröljön, mert felhajtani a nyitott gépháztetőtől úgy sem tudjátok. Aztán a motornál mérjétek ki legelőször a csatit, miközben a kart belül valaki húzza. Ha van áram, akkor mégis csak a motorban rossz valami, ha nincs, akkor a kapcsoló és a motor között halt meg a kapcsolat.

Ha nincs áram - ami eléggé valószínű - akkor nézzétek meg a reléket, hogy mindegyik bekapcsol-e rendesen. A biztosítéktáblát is érdemes lehet átnézni, hátha 2 biztosítéka van a rendszernek és csak az egyik ment ki.

tzar

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 89
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #4781 Dátum: 2010.03.03 12:30:01 »
Kedves kollégák!

A következő hibajelenség ütötte fel a fejét szeretett Carinámon:
Időnként (akár egyhelyben állva is), a kilóméteróra abszolút marhaságot mutat.
pl a gyújtást rátéve 20-al állok egyhelyben(eddig a max ameddig elment ilyenkor, az 70).
De! Nem állandó a dolog, néha bedilizik egy kicsit, és pár percig baromságot mutat.
Sztán jön neki az isteni szikra, és minden megy normáisan.
Ez mi a bánat ? Kontakthiba? Rövidzárlat?

(Egy régebbi probléma: magától kapcsolgatja a ködlámpát hideg- párás időben, teljesen véletlenszerűen)

A tippeket, előre is köszönöm!

Valószínűleg kontakthiba, nekem a vízhőfok mérő akadt ki egy repedt forrasztás miatt.

Kada

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 69
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #4782 Dátum: 2010.03.03 13:46:35 »
Üdv Kolegák!

Van ez az állapot a Carinánál, hogy ugyebár középen csak akkor fúj meleget, ha csak a "testre" küldés van beállítva a kapcsolóval.
Ha klímát bekapcsolom, akkor is ez a helyzet? Tehát ha pl a klímát ablakra akarom fujatni, akkor a középső részből szintén kinti hőmérsékletű levegő jön?

köszi:K

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #4783 Dátum: 2010.03.04 01:34:34 »
Üdv Kolegák!

Van ez az állapot a Carinánál, hogy ugyebár középen csak akkor fúj meleget, ha csak a "testre" küldés van beállítva a kapcsolóval.
Ha klímát bekapcsolom, akkor is ez a helyzet? Tehát ha pl a klímát ablakra akarom fujatni, akkor a középső részből szintén kinti hőmérsékletű levegő jön?

köszi:K
Szerintem nem. Ha be van kapcsolva a klíma, akkor a középső rácsokból is hideget fúj, függetlenül a befújási irány beállításától.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #4784 Dátum: 2010.03.04 01:35:35 »
Kedves kollégák!

A következő hibajelenség ütötte fel a fejét szeretett Carinámon:
Időnként (akár egyhelyben állva is), a kilóméteróra abszolút marhaságot mutat.
pl a gyújtást rátéve 20-al állok egyhelyben(eddig a max ameddig elment ilyenkor, az 70).
De! Nem állandó a dolog, néha bedilizik egy kicsit, és pár percig baromságot mutat.
Sztán jön neki az isteni szikra, és minden megy normáisan.
Ez mi a bánat ? Kontakthiba? Rövidzárlat?
Magában a műszerben lehet a gond szerintem.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )