Myk!
Az 500 Ft-os Vaterás tételt vetted meg? Én is filóztam rajta, aztán rájöttem, hogy az enyémben nincs is ilyen.
Úgy néz ki, hogy véget ért a kálváriám a Carinával, és ezt most jól le is kopogom / kopp-kopp / .Mint írtam, meleg motornál indítási nehézségeim voltak, hibakódot kivillogtatva gyújtáshibára gyanakodtunk, gyújtásmodul csere kétszer bontottra, eredmény nulla. Kínomban üzemanyagszűrőt ,gyertyakábelt, rotort, elosztófedelet cseréltem, de semmi javulás. Persze ilyenkor kellett volna legjobban a verda, és már az idegösszeomlás szélén álltam. Még egy utolsó lehetőségként elvittem egy fusiba dolgozó sráchoz, aki mellesleg Toyota szervízben is dolgozik. Ő is tanácstalanul állt a probléma felett, valahonnan szerzett egy másik Carináról gyújtásmodult, azzal rögtön életre kelt. Csak itt volt a bibi, nekiállt szétszedni a gyújtásmodult, kimérte a hibás egységeket és végül háromból rakott össze egy jót. A DENSO-nál a japán mérnökök minden jeladót, érzékelőt, trafót egy egységbe zsúfoltak össze, pótalkatrész csak a trafóból van, a többi marad a bontóból, vagy újonan az egész 150 E-ért. Amúgy a Toyotás srác, aki szerelt pár ilyen kocsit, azt mondta, hogy Carinánál szinte csak ez fordul elő mint "típushiba", és messze ez a legmegbízhatóbb típusa a márkának.
Azért ha van valakinek elfekvőben jó gyújtásmodul Carinához, vevő lennék rá, jó lesz aranytartaléknak.