Szerző Téma: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...  (Megtekintve 2678150 alkalommal)

0 Felhasználó és 9 vendég van a témában

ata133

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 75
  • Carina E 1.6Gli Liftback 96' (Japán-Angol keverék)
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #3930 Dátum: 2009.01.05 19:45:16 »
Keresnék (lemásolnám,megyvásárolnám,letölteném stb.) magyar nyelvű kezelési útmutatót a kocsimhoz.
(én olaszt kaptam és egy kukkot sem lehet érteni belőle) Ha valaki tud segíteni előre is köszönöm.

Szia!
Nekem van magyar kezelési útmutatóm az enyém 96-os faceliftes 1.6 GLI LB
Ha érdekel kölcsön tudom adni.
Köszi nagyon is érdekelne csak nem tudom hogy juthatok hozzá. Gödöllői vagyok.

ata133

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 75
  • Carina E 1.6Gli Liftback 96' (Japán-Angol keverék)
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #3931 Dátum: 2009.01.05 19:49:39 »
Zsono engem érdekelne jobb első ködlámpabúra (asszem gyári hella) anyós oldali.
Magán a házon is törött a csavarrögzítő fül, de azt szerintem meg lehet barkácsolni.
Gondoltam veszek egy univerzális ködlámpát e helyett a dzsuva helyett, de hát hülyén nézn ki
a gyári ívessel szemben.

Ha belebuboghatok: Profy Mesternek tudtommal van egy pár gyári ködfényszórója Carinához, eladó.
Neked is kösz a hozzászólást de a gyári ködlámpákat nem szokták olcsón adni.
Úgyhogy megpróbálom összerakni a régit. A keservesen spórolt pénzemet most inkább
fontosabb javításra, karbantartásra szeretném fordítani.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #3932 Dátum: 2009.01.05 20:47:36 »
Ha belebuboghatok: Profy Mesternek tudtommal van egy pár gyári ködfényszórója Carinához, eladó.
Neked is kösz a hozzászólást de a gyári ködlámpákat nem szokták olcsón adni.

Szvsz Profynál rákérdezni nem kerül semmibe ;) ...
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

nautilus85

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 40
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #3933 Dátum: 2009.01.05 20:55:49 »

,, ...a gyári ködlámpákat nem szokták olcsón adni."

b.c. kollégának nemrégiben volt egy pár gyári ködlámpa szettje, kapcsolóval kompletten 20 ezer magyar forint (ha azóta el nem kelt persze)

Profy

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3148
  • Bontó szökevény 5,2L országút :D
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #3934 Dátum: 2009.01.05 22:27:30 »

,, ...a gyári ködlámpákat nem szokták olcsón adni."

b.c. kollégának nemrégiben volt egy pár gyári ködlámpa szettje, kapcsolóval kompletten 20 ezer magyar forint (ha azóta el nem kelt persze)

A B.C-jé elkellt Keri eladományozta valamelyik clubtársunknak.
Az enyém még meg van.Fent van a vaterán vagy ha kell akkor Püt küldj és kapcsolóval megkaphatod. :D
Toyota Avensis I.Se 2002 kifutó

16

Profy

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3148
  • Bontó szökevény 5,2L országút :D
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #3935 Dátum: 2009.01.05 22:29:38 »
Kerinél még van egy ép lámpabura üvegem.Talán bal oldali.
Sajna én úgy tudtam szétszedni hogy a műanyagot szétvágtam.Egy igen érdekes ragaccsal van vízzáróvá téve az üveg.És nem igen engedi el magát. :(
Toyota Avensis I.Se 2002 kifutó

16

Thomasino

  • Night-bird
  • Klubtag
  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 422
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #3936 Dátum: 2009.01.06 10:36:41 »
Köszi nagyon is érdekelne csak nem tudom hogy juthatok hozzá. Gödöllői vagyok.

Küldtem e-mail arról, hogyan érsz el.

squiddy

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4649
  • Esküvői fotós
    • www.hazizsolt.hu
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #3937 Dátum: 2009.01.07 08:57:43 »
Köszi,de nem a ködlámpára,hanem a fényszoro burájára gondoltam,ugyanis kőfelverődés miatt lenne cserés,igy vettem.
Hasonló cipőben járok, bár annyival előbbre tartok, hogy van egy pár jó üvegem. Le lett operálva egy bontott lámpatestről és valamikor le kéne kalapálnom a régi búrát, majd masszívan vízhatlanul be kéne ragasztani a bontottat. Asszem megvárom a nyarat vele (műszakira októberben megy majd a kocsi).

mate6

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 105
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #3938 Dátum: 2009.01.07 10:49:16 »
A kormánynál talán egy persely van kiszáradva.
[/quote]


A motortérben homlokfal jobb oldalánál található a külső kormányösszekötő persely. Télvíz idején hajlamos zajokat produkálni. Elvileg ez a persely nincs burkolatban, így lehet a kenés frissítéséről gondoskodni megfelelő kenőspray alkalmazásával. Ha a kérdést így közelíted meg a szervízben, kb. 5 perc munkaidővel, illetve elhanyagolható anyagköltséggel megoldható a probléma.
[/quote]

Sziasztok,

Meg nem csinaltam meg, mert mindig sotetben erek haza es nem vagyo kepes megtalalni a szoban forgo reszt.. :clap:
Viszont vettem szilikon spray-t, az jo erre a muveletre? Nekem azt mondtak, igen..

Koszi ismet,
m
'94 Carina 2.0 GLi

zsono

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 538
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #3939 Dátum: 2009.01.10 16:05:12 »

Meg nem csinaltam meg, mert mindig sotetben erek haza es nem vagyo kepes megtalalni a szoban forgo reszt.. :clap:
Viszont vettem szilikon spray-t, az jo erre a muveletre? Nekem azt mondtak, igen..

Koszi ismet,
m

Azzal nem próbáltam, ellenben zsír spray volt az, amivel először a szerviz orvosolta a kérdést az 1.6-os Carinámon.
Kérdés, hgy mivel volt az első kenés, és a két kenőanyag együttműködik-e.

Zs.
« Utoljára szerkesztve: 2009.01.10 16:40:15 írta zsono »
Zsono

mate6

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 105
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #3940 Dátum: 2009.01.12 17:19:03 »

[/quote]

Azzal nem próbáltam, ellenben zsír spray volt az, amivel először a szerviz orvosolta a kérdést az 1.6-os Carinámon.
Kérdés, hgy mivel volt az első kenés, és a két kenőanyag együttműködik-e.

Zs.
[/quote]

Koszi a valaszt, megcsinaltak. csak a kormanyt kellett leszedni es bezsirozni a fogast..

Udv,
m
'94 Carina 2.0 GLi

nautilus85

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 40
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #3941 Dátum: 2009.01.13 18:10:27 »
Sziasztok!

Gondolom megírom, hátha volt valakinek hasonló, és van tippje mit nézzek/nézessek meg először.

Utóbbi két hétben ha hideg motornál indítok, pöccre beindul, ha hagyom tartja is a 700-750-et, igaz dadogva.  Ha terhelés éri, mondjuk elindulok, akkor megy rendesen, viszont amint kinyomom a kuplungot, leesik szép lassan nullára. Ez csak az indulástól számított első fél/egy percben van, utána ha már meleg akkor nincs gond az alapjárattal.  Gondoltam arra, hogy valamiért nem érzékeli a minusz 10-15 fokot, és azért nem áll be a hideg motoros 1000-1200-as alapjáratra az elején.
Az utóbbi két napban pedig elindulásra még pöccre indul (akksi egy éves, Banner, 55Ah-s), viszont ha meg kell állnom fékezni és kuplungoláskor lefullad, akkor másodjára alig indul, ha indítozóm és benyomom a gázpedált, akkor is épphogy, az Economy lámpa végig sárga míg fel nem dadog végre (ha nem nyomom a gázt, akkor meg be sem indul).

Most így vagy azt kell csinálnom, hogy indulás előtt jó egy percig túráztatom, vagy kézifékkel kell fékezzek az első párszáz méteren ha meg kell állnom, hogy tudjam adagolni a gázt és ne álljon le a motor (igen, próbáltam a jobb láb felső része gáz, alsó része fék kombinációt, de veszélyesnek tartom ha véletlenül lecsúszik a sarkam, és emiatt koccantok meg valakit, vagy ne adj Isten elütök valakit).
Lehet valahol 'manuálisan' (nem elektromosan) állítani az alapjáraton?  Engem az sem zavarna, ha belőhetném 1100-1200-ra állandóra (akkor is ha már meleg a motor), mert 30 km országút, és csak kb 5 km város ami napi utat megteszek (mondjuk ez csak az odaút),  tehát nem gondolnám, hogy annyival nagyobb lenne a fogyasztás.

Előre is köszi a tippeket


Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #3942 Dátum: 2009.01.14 06:24:41 »
Sziasztok!

Gondolom megírom, hátha volt valakinek hasonló, és van tippje mit nézzek/nézessek meg először.

Utóbbi két hétben ha hideg motornál indítok, pöccre beindul, ha hagyom tartja is a 700-750-et, igaz dadogva.  Ha terhelés éri, mondjuk elindulok, akkor megy rendesen, viszont amint kinyomom a kuplungot, leesik szép lassan nullára. Ez csak az indulástól számított első fél/egy percben van, utána ha már meleg akkor nincs gond az alapjárattal.  Gondoltam arra, hogy valamiért nem érzékeli a minusz 10-15 fokot, és azért nem áll be a hideg motoros 1000-1200-as alapjáratra az elején.
Az utóbbi két napban pedig elindulásra még pöccre indul (akksi egy éves, Banner, 55Ah-s), viszont ha meg kell állnom fékezni és kuplungoláskor lefullad, akkor másodjára alig indul, ha indítozóm és benyomom a gázpedált, akkor is épphogy, az Economy lámpa végig sárga míg fel nem dadog végre (ha nem nyomom a gázt, akkor meg be sem indul).

Most így vagy azt kell csinálnom, hogy indulás előtt jó egy percig túráztatom, vagy kézifékkel kell fékezzek az első párszáz méteren ha meg kell állnom, hogy tudjam adagolni a gázt és ne álljon le a motor (igen, próbáltam a jobb láb felső része gáz, alsó része fék kombinációt, de veszélyesnek tartom ha véletlenül lecsúszik a sarkam, és emiatt koccantok meg valakit, vagy ne adj Isten elütök valakit).
Lehet valahol 'manuálisan' (nem elektromosan) állítani az alapjáraton?  Engem az sem zavarna, ha belőhetném 1100-1200-ra állandóra (akkor is ha már meleg a motor), mert 30 km országút, és csak kb 5 km város ami napi utat megteszek (mondjuk ez csak az odaút),  tehát nem gondolnám, hogy annyival nagyobb lenne a fogyasztás.

Előre is köszi a tippeket

Ezt így olvasás alapján nem oldod meg azzal, hogy állítasz az alapjáraton. A motornak hidegen ezt automatikusan meg kéne tennie, de úgy tűnik, hogy nem érzékeli azt, hogy hideg, mert sem a fordulatot nem emeli meg, se nem dúsít rá (ezért dadog, fullad le ill. indul újra nehezen). Arra tippelnék, hogy egy hőmérséklet-jeladó lehet a ludas, ki kellene őket méregetni.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

szenteyb

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 32
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #3943 Dátum: 2009.01.15 11:20:41 »
Sziasztok!

Biztosan volt már szó róla, ezért előre is elnézést kérek a T. Márkatársaktól.
Tegnap kivételesen nem voltam jelen az olajcserénél, és szerintem a jóképességűek alaposan túltöltötték - a nívópálca szerint kb. 3/4 l-rel (ehhez persze az kell, hogy a jelölt rész fölött is ugyanolyan mennyiséget jelentsen).
Eddig 3l mindig elég volt a full szinthez.
Okozhat ez problémát? Érdemes leereszteni?
Eddig kb. 50 km-t mentem így az autóval.

köszönöm előre is!

üdv,
Balázs 
dv,
Balázs

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22265
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #3944 Dátum: 2009.01.15 14:12:42 »
Sziasztok!

Biztosan volt már szó róla, ezért előre is elnézést kérek a T. Márkatársaktól.
Tegnap kivételesen nem voltam jelen az olajcserénél, és szerintem a jóképességűek alaposan túltöltötték - a nívópálca szerint kb. 3/4 l-rel (ehhez persze az kell, hogy a jelölt rész fölött is ugyanolyan mennyiséget jelentsen).
Eddig 3l mindig elég volt a full szinthez.
Okozhat ez problémát? Érdemes leereszteni?
Eddig kb. 50 km-t mentem így az autóval.

köszönöm előre is!

üdv,
Balázs 

Hát, ha valóban 3/4 literrel több van benne, akkor feltétlen ke kellene engedni belőle mielőbb!! A szimmeringek, tömítések nem nagyon szeretik az ekkora mértékű túltöltést. Nekem egy ilyen miatt az olajszűrő "durrant" el, kifolyt a felesleg...
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.