Sziasztok!
Gondolom megírom, hátha volt valakinek hasonló, és van tippje mit nézzek/nézessek meg először.
Utóbbi két hétben ha hideg motornál indítok, pöccre beindul, ha hagyom tartja is a 700-750-et, igaz dadogva. Ha terhelés éri, mondjuk elindulok, akkor megy rendesen, viszont amint kinyomom a kuplungot, leesik szép lassan nullára. Ez csak az indulástól számított első fél/egy percben van, utána ha már meleg akkor nincs gond az alapjárattal. Gondoltam arra, hogy valamiért nem érzékeli a minusz 10-15 fokot, és azért nem áll be a hideg motoros 1000-1200-as alapjáratra az elején.
Az utóbbi két napban pedig elindulásra még pöccre indul (akksi egy éves, Banner, 55Ah-s), viszont ha meg kell állnom fékezni és kuplungoláskor lefullad, akkor másodjára alig indul, ha indítozóm és benyomom a gázpedált, akkor is épphogy, az Economy lámpa végig sárga míg fel nem dadog végre (ha nem nyomom a gázt, akkor meg be sem indul).
Most így vagy azt kell csinálnom, hogy indulás előtt jó egy percig túráztatom, vagy kézifékkel kell fékezzek az első párszáz méteren ha meg kell állnom, hogy tudjam adagolni a gázt és ne álljon le a motor (igen, próbáltam a jobb láb felső része gáz, alsó része fék kombinációt, de veszélyesnek tartom ha véletlenül lecsúszik a sarkam, és emiatt koccantok meg valakit, vagy ne adj Isten elütök valakit).
Lehet valahol 'manuálisan' (nem elektromosan) állítani az alapjáraton? Engem az sem zavarna, ha belőhetném 1100-1200-ra állandóra (akkor is ha már meleg a motor), mert 30 km országút, és csak kb 5 km város ami napi utat megteszek (mondjuk ez csak az odaút), tehát nem gondolnám, hogy annyival nagyobb lenne a fogyasztás.
Előre is köszi a tippeket