Szerző Téma: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...  (Megtekintve 2681461 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #3600 Dátum: 2008.08.23 11:46:42 »
Nem tudom, hogy most beszélgettünk, pont a fos-boschról Hajdúszoboszlón, vagy már korábban, de ha igen, akkor ugye emlékszel, hogy mit mondtam? A Nissanban (P-11/144) egymás után mentek tönkre a fos-bosch kütyük. Kezdve a legfájóbbal, a légtömegmérővel. 110E HUF a szervízben, másutt gondos keresést követően 60E-ért lehetett volna szerezni fű alatt, mitomén honnan. Még a Bosch képviselet is csak 84E HUF+ÁFA összeget mondott az újra...

Szóval a dolog nem egyedi, a miőség egyszerűen katasztrofális. A Denso darabokkal szerelt egyedeknél (korábbi versus P-11) itt sem volt semmi baj, csak azt meg nem lehetett egyáltalán kapni, na nem véletlenül, az EU-ban szerelt kocsikhoz csak Boscht illesztettek, Denso a kontinensre sem tette be a lábát... Gondolom az angol Carinákkal is hasonló volt a helyzet.
No és mással meg nem lehetet pótolni speciel a légtömegmérőt, mert nem volt ám csereszabatos, még erre is gondoltak...

Szóval kicsit olyan, mint a Renaultnál a Sagem trafó... Itt ugye a Beru a megoldás és örök darab, ennek ellenére alapból Sagem ment bele. Mostanában Valeo-t raknak bele, de a Sagem gyárban csinálják, ugyanazon a gyártósoron, feltételezem ugyanolyan xar lesz, csak már ég a pofájuk gondolom. Ahelyett, hogy Beru-t tennének be és nincsen panasz...

Bocsánat az OFF-ért.


Kicsit ellenkeznem kell!
A kocsi, amiből kigépészkedtük a gencsit egy hollandiából behozott darab. Nem mellesleg 1.8 Lean Burn, no de ez most mellékes.
Viszont az nem mellékes, hogy csak DENSO cuccok vannak benne!!! Az alvázszáma SB-s, tehát angol, szal....
Lehetséges, hogy a szegénykeverékessége miatt tettek bele minőségi cuccot, mert az a motor igencsak igényli, hogy rendben legyenek az alkatrészek. Nagyon pontos szabályozást és az alkatrészek maximális pontosságát igényli, hogy a szegénykeverékkel is rendesen menjen.
Ehhez képest az alap 4A-FE egy buta játékszer. Persze talán ezért kicsit hibatűrőbb is.

Én írtam, hogy gondolom..... de ettől még igaz, hogy amit Bosch-al szereltek, az rezgőlécesebb, vagy új klasszikust idézve: betyáros, mint a Denso-s...
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #3601 Dátum: 2008.08.23 22:34:51 »
A kocsi, amiből kigépészkedtük a gencsit egy hollandiából behozott darab. Nem mellesleg 1.8 Lean Burn, no de ez most mellékes.
Viszont az nem mellékes, hogy csak DENSO cuccok vannak benne!!! Az alvázszáma SB-s, tehát angol, szal....
Lehetséges, hogy a szegénykeverékessége miatt tettek bele minőségi cuccot, mert az a motor igencsak igényli, hogy rendben legyenek az alkatrészek.

Azért ettől az okfejtéstől kissé égnek állt a hajam  :eek: ...

Szal van a B kategóriás Toyota, amit direkt gyengébbre csinálnak, és ebbe kerül a Bosch. És van az ÜberToyota, abba kerül a Denso. Mi?

Atyaég  :wacko: ...

Te, Mester, képzeld, a látókörömben eddig négy (4) darab, japán, Denso Camry-generátor dobta be a törülközőt. Ezek a szabályt erősítő kivételek?
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #3602 Dátum: 2008.08.24 10:54:19 »
b.c. és Jency!

Az általános/hibakereséses topicban lenne egy olyan kérdés, melyben Ti többet tudnátok segíteni a kollégának! Ha van időtök nézzetek át! Köszi.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #3603 Dátum: 2008.08.24 21:17:53 »
A kocsi, amiből kigépészkedtük a gencsit egy hollandiából behozott darab. Nem mellesleg 1.8 Lean Burn, no de ez most mellékes.
Viszont az nem mellékes, hogy csak DENSO cuccok vannak benne!!! Az alvázszáma SB-s, tehát angol, szal....
Lehetséges, hogy a szegénykeverékessége miatt tettek bele minőségi cuccot, mert az a motor igencsak igényli, hogy rendben legyenek az alkatrészek.

Azért ettől az okfejtéstől kissé égnek állt a hajam  :eek: ...

Szal van a B kategóriás Toyota, amit direkt gyengébbre csinálnak, és ebbe kerül a Bosch. És van az ÜberToyota, abba kerül a Denso. Mi?

Atyaég  :wacko: ...
ből é

Te, Mester, képzeld, a látókörömben eddig négy (4) darab, japán, Denso Camry-generátor dobta be a törülközőt. Ezek a szabályt erősítő kivételek?
Ennek nyílván valami oka van, hogy kinyírja a generátort.
Alapesetben viszont igenis tartom, sőt, ha lehet hinni annak, aki ebből él, ezzel keresi a kenyerét, akkor nagyságrendekkel kevesebb gond van a DENSO-val.
Ezért azt kell mondjam, hogy olybá tőnik, hogy igen. Európának megcsinálták a selejtet a saját szemetéből. Ha már volt annyi eszük, hogy ehhez kötötték a piacszerzést,a  normális használható, megbízható autók eladását európában versenyképes áron.
Ez az öngól!
egy gond van ezzel istenigazából, hogy a szegény egyszeri ember szív vele, nem az idióta politikus, aki kitalálja az értelmetlen szabályokat.
Értem én, hogy a saját piacát védi a paraszt, no de nem tett volna jót akármelyik ország iparának, ha van egy kis verseny, egy olyan mércével , versenytárssal, amit kihívás legyőzni és csak használ a szakmának??
« Utoljára szerkesztve: 2008.08.24 21:21:56 írta b.c. »

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #3604 Dátum: 2008.08.25 12:13:47 »
Alapesetben viszont igenis tartom, sőt, ha lehet hinni annak, aki ebből él, ezzel keresi a kenyerét, akkor nagyságrendekkel kevesebb gond van a DENSO-val.
Ezért azt kell mondjam, hogy olybá tőnik, hogy igen. Európának megcsinálták a selejtet a saját szemetéből. Ha már volt annyi eszük, hogy ehhez kötötték a piacszerzést,a  normális használható, megbízható autók eladását európában versenyképes áron.
Ez az öngól!
egy gond van ezzel istenigazából, hogy a szegény egyszeri ember szív vele, nem az idióta politikus, aki kitalálja az értelmetlen szabályokat.
Értem én, hogy a saját piacát védi a paraszt, no de nem tett volna jót akármelyik ország iparának, ha van egy kis verseny, egy olyan mércével , versenytárssal, amit kihívás legyőzni és csak használ a szakmának??

Miféle öngól? Miért szívna a kisember? És hogyhogy nincs verseny? Ezek az európai gyártású Carinák (és Avensisek) a kategória legmegbízhatóbb modelljei - többek közt felülmúlnak több, japán gyártású egyéb márkát is. Miről beszélünk tulajdonképpen? Iszonyú meredeknek tartom "szemétből" gyártott "selejtnek" nevezni ezeket az autókat  :nono:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #3605 Dátum: 2008.08.25 14:11:01 »
Alapesetben viszont igenis tartom, sőt, ha lehet hinni annak, aki ebből él, ezzel keresi a kenyerét, akkor nagyságrendekkel kevesebb gond van a DENSO-val.
Ezért azt kell mondjam, hogy olybá tőnik, hogy igen. Európának megcsinálták a selejtet a saját szemetéből. Ha már volt annyi eszük, hogy ehhez kötötték a piacszerzést,a  normális használható, megbízható autók eladását európában versenyképes áron.
Ez az öngól!
egy gond van ezzel istenigazából, hogy a szegény egyszeri ember szív vele, nem az idióta politikus, aki kitalálja az értelmetlen szabályokat.
Értem én, hogy a saját piacát védi a paraszt, no de nem tett volna jót akármelyik ország iparának, ha van egy kis verseny, egy olyan mércével , versenytárssal, amit kihívás legyőzni és csak használ a szakmának??

Miféle öngól? Miért szívna a kisember? És hogyhogy nincs verseny? Ezek az európai gyártású Carinák (és Avensisek) a kategória legmegbízhatóbb modelljei - többek közt felülmúlnak több, japán gyártású egyéb márkát is. Miről beszélünk tulajdonképpen? Iszonyú meredeknek tartom "szemétből" gyártott "selejtnek" nevezni ezeket az autókat  :nono:
CSak a magán véleményemet mondtam, nyílván vannak, akik nem értenek vele egyet. Ez teljesen természetes.
Mindazonáltal magam részéről továbbra is tartom magam az elmondottakhoz és nagyon nem vagyok egyedül ám!

ferke

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 461
    • http://www.ferke.hu
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #3606 Dátum: 2008.08.25 19:10:07 »
CSak a magán véleményemet mondtam, nyílván vannak, akik nem értenek vele egyet. Ez teljesen természetes.
Mindazonáltal magam részéről továbbra is tartom magam az elmondottakhoz és nagyon nem vagyok egyedül ám!
ülj át egy pözsóba pár hónapra.. aztán meglátod, mi a szemét :D
Carina, a több mint 10 éve tartó szerelem:)

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #3607 Dátum: 2008.08.25 23:12:11 »
CSak a magán véleményemet mondtam, nyílván vannak, akik nem értenek vele egyet. Ez teljesen természetes.
Mindazonáltal magam részéről továbbra is tartom magam az elmondottakhoz és nagyon nem vagyok egyedül ám!

Foglaljuk össze: ahhoz tartod magad, hogy a saját autód egy szemétből gyártott selejt. (Nomeg a mi Carinánk is egy szemétből gyártott selejt volt.) Ha jól értem, pontosan ezt állítod.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

taby

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 5042
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #3608 Dátum: 2008.08.26 06:57:35 »
CSak a magán véleményemet mondtam, nyílván vannak, akik nem értenek vele egyet. Ez teljesen természetes.
Mindazonáltal magam részéről továbbra is tartom magam az elmondottakhoz és nagyon nem vagyok egyedül ám!

Foglaljuk össze: ahhoz tartod magad, hogy a saját autód egy szemétből gyártott selejt. (Nomeg a mi Carinánk is egy szemétből gyártott selejt volt.) Ha jól értem, pontosan ezt állítod.
Úgy érti hogy minőségbeli visszalépés volt az európai gyártású carinákba tett nem denso alkatrészek használata a denso-hoz képest. Hiszen a toyota azért is hozta létre a hőskorban a denso-t hogy a toyota által képviselt maximális minőségi elvárásokat teljesítse. A boschnál nincs ennyire magasan a mérce. Ezt B.C. mesternek egy külső villanyász is sugallta, aki valószínüleg napi szinten találkozik a bosch és denso alkatrészekkel, s ebből kiindulva neki sokkalta nagyobb mintavételezési lehetősége van az alkatrészek minőségét, megbízhatóságát tekintve. Most ne a gyengébb minőségű gyártók alkatrészeit hasonlítsd össze vagy ne úgy vedd hogy a bosch az rossz. Pl a bosch és a sagem összehasonlításában autóelektronikában bizonyára a bosch jön ki minőségibb, megbízhatóbb technikaként. De a denso csak amiatt lett létre is hozva hogy maximális minőségi mutatókkal bíró alkatrészt építhessen be a toyota saját járműveibe. Gondolom ezt nem vitatod. Az, hogy neked negatív tapasztalatod volt vele az szerencsétlen véletlen lehet, hogy pont 4x kifogtál ilyen hibát. De nagyrészt azért nem a denso-s alkatrészek romlanak el.Pontosítok kisebb százalékkal van meghibásodása valószínüsíthetően.
« Utoljára szerkesztve: 2008.08.26 07:00:17 írta taby »

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #3609 Dátum: 2008.08.26 08:17:26 »
Úgy érti hogy minőségbeli visszalépés volt az európai gyártású carinákba tett nem denso alkatrészek használata a denso-hoz képest. Hiszen a toyota azért is hozta létre a hőskorban a denso-t hogy a toyota által képviselt maximális minőségi elvárásokat teljesítse. A boschnál nincs ennyire magasan a mérce. Ezt B.C. mesternek egy külső villanyász is sugallta, aki valószínüleg napi szinten találkozik a bosch és denso alkatrészekkel, s ebből kiindulva neki sokkalta nagyobb mintavételezési lehetősége van az alkatrészek minőségét, megbízhatóságát tekintve. Most ne a gyengébb minőségű gyártók alkatrészeit hasonlítsd össze vagy ne úgy vedd hogy a bosch az rossz. Pl a bosch és a sagem összehasonlításában autóelektronikában bizonyára a bosch jön ki minőségibb, megbízhatóbb technikaként. De a denso csak amiatt lett létre is hozva hogy maximális minőségi mutatókkal bíró alkatrészt építhessen be a toyota saját járműveibe. Gondolom ezt nem vitatod. Az, hogy neked negatív tapasztalatod volt vele az szerencsétlen véletlen lehet, hogy pont 4x kifogtál ilyen hibát. De nagyrészt azért nem a denso-s alkatrészek romlanak el.Pontosítok kisebb százalékkal van meghibásodása valószínüsíthetően.

Tudom én, hogy hogy érti ;) ... Csak ne ilyen vérlázító módon fogalmazza meg, hogy "szemétből gyártott selejt", mert ez így baromira nem igaz, és kinyílik tőle a bicska az összes, hiba nélkül szolgáló európai Toyota gazdájának a zsebében  :censored: !

Mint ahogy attól a szövegtől is a Dunának tudok szaladni, hogy ha az európai Toyota romlik el, az azért van, mert xar európai - ha viszont a japán, akkor az "szerencsétlen véletlen" (ahogy te is most írod), "pech", "biztos valami oka van" stb stb stb. Ezek a megfogalmazások kivétel nélkül, mind érvényesek, és ha tárgyilagosak vagyunk, akkor feltétlenül használandók az európai Toyoták meghibásodásaira is. Ha az európai Toyota romlik el, az is szerencsétlen véletlen, pech, biztos valami oka van stb. Ez a hátrányos, előítéletes megkülönböztetés az, amit nem tudok szó nélkül hagyni. Ezer és egy példa van a japán Toyoták meghibásodására is, és NINCS szignifikáns, nagyságrendi különbség a japán és az európai Toyoták meghibásodási valószínűsége között.

A négy Denso generátor négy különböző Camryben romlott el, mindegyik amiatt, mert egész egyszerűen elkoptak. Ez rendben is van, nincs vele semmi gond. A gond azzal van, hogy ha ezek történetesen Bosch generátorok lettek volna, akkor a meghibásodásukat b.c. Mester egészen biztosan a szokásos, dühös-gunyoros "fos-Bosch" kijelentéssel nyugtázta volna  :nono:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

taby

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 5042
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #3610 Dátum: 2008.08.26 11:12:21 »
Úgy érti hogy minőségbeli visszalépés volt az európai gyártású carinákba tett nem denso alkatrészek használata a denso-hoz képest. Hiszen a toyota azért is hozta létre a hőskorban a denso-t hogy a toyota által képviselt maximális minőségi elvárásokat teljesítse. A boschnál nincs ennyire magasan a mérce. Ezt B.C. mesternek egy külső villanyász is sugallta, aki valószínüleg napi szinten találkozik a bosch és denso alkatrészekkel, s ebből kiindulva neki sokkalta nagyobb mintavételezési lehetősége van az alkatrészek minőségét, megbízhatóságát tekintve. Most ne a gyengébb minőségű gyártók alkatrészeit hasonlítsd össze vagy ne úgy vedd hogy a bosch az rossz. Pl a bosch és a sagem összehasonlításában autóelektronikában bizonyára a bosch jön ki minőségibb, megbízhatóbb technikaként. De a denso csak amiatt lett létre is hozva hogy maximális minőségi mutatókkal bíró alkatrészt építhessen be a toyota saját járműveibe. Gondolom ezt nem vitatod. Az, hogy neked negatív tapasztalatod volt vele az szerencsétlen véletlen lehet, hogy pont 4x kifogtál ilyen hibát. De nagyrészt azért nem a denso-s alkatrészek romlanak el.Pontosítok kisebb százalékkal van meghibásodása valószínüsíthetően.

Tudom én, hogy hogy érti ;) ... Csak ne ilyen vérlázító módon fogalmazza meg, hogy "szemétből gyártott selejt", mert ez így baromira nem igaz, és kinyílik tőle a bicska az összes, hiba nélkül szolgáló európai Toyota gazdájának a zsebében  :censored: !

Mint ahogy attól a szövegtől is a Dunának tudok szaladni, hogy ha az európai Toyota romlik el, az azért van, mert xar európai - ha viszont a japán, akkor az "szerencsétlen véletlen" (ahogy te is most írod), "pech", "biztos valami oka van" stb stb stb. Ezek a megfogalmazások kivétel nélkül, mind érvényesek, és ha tárgyilagosak vagyunk, akkor feltétlenül használandók az európai Toyoták meghibásodásaira is. Ha az európai Toyota romlik el, az is szerencsétlen véletlen, pech, biztos valami oka van stb. Ez a hátrányos, előítéletes megkülönböztetés az, amit nem tudok szó nélkül hagyni. Ezer és egy példa van a japán Toyoták meghibásodására is, és NINCS szignifikáns, nagyságrendi különbség a japán és az európai Toyoták meghibásodási valószínűsége között.

A négy Denso generátor négy különböző Camryben romlott el, mindegyik amiatt, mert egész egyszerűen elkoptak. Ez rendben is van, nincs vele semmi gond. A gond azzal van, hogy ha ezek történetesen Bosch generátorok lettek volna, akkor a meghibásodásukat b.c. Mester egészen biztosan a szokásos, dühös-gunyoros "fos-Bosch" kijelentéssel nyugtázta volna  :nono:
Az tiszta sor, hogy amit használnak, az kopik. De azt nem értem miért nyilatkozik ilyet egy autóvillanyász B.C. mesternek arról, hogy a Bosch nincs olyan jó? Nem hiszem, hogy B.C. úgy megy oda a szakihoz, hogy ez a fos bosch szidja már legyen szives kicsit ...
Jency mint ótó villanyt látott ember. Mit tetszik gondolni van minőségbeli különbség a két beszállító között?

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #3611 Dátum: 2008.08.26 11:35:28 »
Úgy érti hogy minőségbeli visszalépés volt az európai gyártású carinákba tett nem denso alkatrészek használata a denso-hoz képest. Hiszen a toyota azért is hozta létre a hőskorban a denso-t hogy a toyota által képviselt maximális minőségi elvárásokat teljesítse. A boschnál nincs ennyire magasan a mérce. Ezt B.C. mesternek egy külső villanyász is sugallta, aki valószínüleg napi szinten találkozik a bosch és denso alkatrészekkel, s ebből kiindulva neki sokkalta nagyobb mintavételezési lehetősége van az alkatrészek minőségét, megbízhatóságát tekintve. Most ne a gyengébb minőségű gyártók alkatrészeit hasonlítsd össze vagy ne úgy vedd hogy a bosch az rossz. Pl a bosch és a sagem összehasonlításában autóelektronikában bizonyára a bosch jön ki minőségibb, megbízhatóbb technikaként. De a denso csak amiatt lett létre is hozva hogy maximális minőségi mutatókkal bíró alkatrészt építhessen be a toyota saját járműveibe. Gondolom ezt nem vitatod. Az, hogy neked negatív tapasztalatod volt vele az szerencsétlen véletlen lehet, hogy pont 4x kifogtál ilyen hibát. De nagyrészt azért nem a denso-s alkatrészek romlanak el.Pontosítok kisebb százalékkal van meghibásodása valószínüsíthetően.

Tudom én, hogy hogy érti ;) ... Csak ne ilyen vérlázító módon fogalmazza meg, hogy "szemétből gyártott selejt", mert ez így baromira nem igaz, és kinyílik tőle a bicska az összes, hiba nélkül szolgáló európai Toyota gazdájának a zsebében  :censored: !

Mint ahogy attól a szövegtől is a Dunának tudok szaladni, hogy ha az európai Toyota romlik el, az azért van, mert xar európai - ha viszont a japán, akkor az "szerencsétlen véletlen" (ahogy te is most írod), "pech", "biztos valami oka van" stb stb stb. Ezek a megfogalmazások kivétel nélkül, mind érvényesek, és ha tárgyilagosak vagyunk, akkor feltétlenül használandók az európai Toyoták meghibásodásaira is. Ha az európai Toyota romlik el, az is szerencsétlen véletlen, pech, biztos valami oka van stb. Ez a hátrányos, előítéletes megkülönböztetés az, amit nem tudok szó nélkül hagyni. Ezer és egy példa van a japán Toyoták meghibásodására is, és NINCS szignifikáns, nagyságrendi különbség a japán és az európai Toyoták meghibásodási valószínűsége között.

A négy Denso generátor négy különböző Camryben romlott el, mindegyik amiatt, mert egész egyszerűen elkoptak. Ez rendben is van, nincs vele semmi gond. A gond azzal van, hogy ha ezek történetesen Bosch generátorok lettek volna, akkor a meghibásodásukat b.c. Mester egészen biztosan a szokásos, dühös-gunyoros "fos-Bosch" kijelentéssel nyugtázta volna  :nono:
Az tiszta sor, hogy amit használnak, az kopik. De azt nem értem miért nyilatkozik ilyet egy autóvillanyász B.C. mesternek arról, hogy a Bosch nincs olyan jó? Nem hiszem, hogy B.C. úgy megy oda a szakihoz, hogy ez a fos bosch szidja már legyen szives kicsit ...
Jency mint ótó villanyt látott ember. Mit tetszik gondolni van minőségbeli különbség a két beszállító között?
Hű, de nagy vihart sikerült kavarnom.
Rendben a stílusért elnézést kérek, bár nem tudom, hogy kinek, hogyan állna a szája, ha ez éppen vele történik, és nem 1 km-re a lakástól, hanem 1000-re.
Másrészt meg a generátorokkal foglalakozó fazon minden ráhatás nélkül nyilatkozta ezeket, ami történetesen az én TAPASZTALATAIMMAL is egybevág. Ennyi. Nem szeretnék ezért haragba lenni senkivel, de kétségtelen, hogy nagyon felhúztam magam rajta. Gondolj csak bele, hogy 100 eft-ot kérnek csak a feszszabályzóért, ha a gyárit akarod bele tenni!!! Hát mi ez ha nem vérlázítás!

No, de béke van, kollégák, béke van!
Szerencsére a kocsi továbbra is működik, eddig minden OK.

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #3612 Dátum: 2008.08.26 11:54:58 »
Bocsánat, de a fos-bos szlogen, az az én kijelenésem, még a Nissanos időkből.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Profy

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3148
  • Bontó szökevény 5,2L országút :D
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #3613 Dátum: 2008.08.26 12:00:02 »
Nagyon nem akarnék beleszülni de nekem is a Bosh cuccokal volt csak gondom a Carinába. :(
Riogató,indítómotor,ablaktörlő mechanika+motor.

Került bele japó bontott és violá a Denso végezte a dolgát.

Jut eszembe Fehérvárnál a Denso mit gyárt? :D
Toyota Avensis I.Se 2002 kifutó

16

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #3614 Dátum: 2008.08.26 13:52:36 »
Nagyon nem akarnék beleszülni de nekem is a Bosh cuccokal volt csak gondom a Carinába. :(
Riogató,indítómotor,ablaktörlő mechanika+motor.

Került bele japó bontott és violá a Denso végezte a dolgát.

Jut eszembe Fehérvárnál a Denso mit gyárt? :D

Nekem is volt gondom a Camryben az önindítóval - ami Denso. A bontott Camrymben is vacakolt az önindító - szintén Denso.

Na bumm. Elromlottak, mert dolgok el szoktak romlani.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )