Szerző Téma: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...  (Megtekintve 2678011 alkalommal)

0 Felhasználó és 7 vendég van a témában

musspici

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1755
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #3450 Dátum: 2008.06.14 00:17:30 »
Nekem ott még nem nagyon sikerült vásárolni.:( kevés a paypal elfogadó.És csak németországon belül postáz.Postaköltség+temék drágább mint a Pesti bontó néha. :(
Pedig nekem is van kinti barátom ki szívesen megvenne bármit. :D
Megmondom őszintén, használt alkatrészek terén nincs tapasztalatom. :) Azonban, ha valamit értelmes áron találtok, német postaköltséggel számolva, akkor én szívesen hazafuvarozom a cuccot, sőt még az átutalásban is tudok segíteni. ;)
musspici 242
Toyota Prius 4 PHV

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #3451 Dátum: 2008.06.14 01:35:13 »
Nem, még nem néztem. Ebayről még sosme rendeltem, mert a legtöbb esetben Paypal-os azonosító is kéne, odáig viszont nem jutottam, hogy megnézzem mit is tud az. Ha esetleg van ebay-es rendelésről tapasztalatod azt akár privátban is leírhatnád. Thx!

Paypalra Magyarországról tudtommal csak akkor lehet regisztrálni, ha van hitelkártyád. Hitelkártya, nem bankkártya.

Viszont nem kell ahhoz Paypal, hogy a német ebayről vásárolj. Sima banki utalással is megy a dolog. Más kérdés, hogy ha nagy & nehéz a cucc, akkor tényleg sok a postaköltség, nem éri meg. De egy övcsat nem akkora valami.

Viszont ennyi idő alatt pl. az ex-Bánkút utcai bolt & bontó (időközben a Tököli utcába költöztek, elérhetőség a Kluboldalon, Boltok/Bontók menüpont) szerintem már rég el is küldte volna neked ;) ... Kérdezted már őket?
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #3452 Dátum: 2008.06.14 12:05:18 »
A VISA Classicommal simán regisztráltam Pay-Palra. Az nem hitelkártya, hanem sima bankkártya.
De van hitelem is.
Bibí....
 :tt2:

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #3453 Dátum: 2008.06.14 14:04:47 »
A VISA Classicommal simán regisztráltam Pay-Palra. Az nem hitelkártya, hanem sima bankkártya.
De van hitelem is.
Bibí....
 :tt2:

Akkor ez időközben megváltozhatott, ami jó hír :) ... Én kb. másfél éve akartam volna regisztrálni a PayPalre, akkor még HK kellett volna hozzá.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Profy

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3148
  • Bontó szökevény 5,2L országút :D
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #3454 Dátum: 2008.06.14 20:33:43 »
Én visa elektronnal reggeltem a paypalra és azóta egy rahedli cuccot vettem angliából. :D
Onnan csak az a gond hogy a hazaszállítás drága. :(

4 fonért vettem most 4db ajtókeret gumit + levegőszűrő ház rezonátorral és légtömeg mérővel és 40 fontért hozzák haza. :(
de vettem gyári váltógombot,klímahűtőt,hűtőradiátort ventillátorokkal,feliratot,könyöklőt,hamutálat,légzsák indítót. :D
Toyota Avensis I.Se 2002 kifutó

16

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #3455 Dátum: 2008.06.14 23:30:07 »
Én visa elektronnal reggeltem a paypalra és azóta egy rahedli cuccot vettem angliából. :D
Onnan csak az a gond hogy a hazaszállítás drága. :(

4 fonért vettem most 4db ajtókeret gumit + levegőszűrő ház rezonátorral és légtömeg mérővel és 40 fontért hozzák haza. :(
de vettem gyári váltógombot,klímahűtőt,hűtőradiátort ventillátorokkal,feliratot,könyöklőt,hamutálat,légzsák indítót. :D

Akkor ez már tényleg működhet így  :clap: ...

Bár attól tartok, ha megcsinálom a PayPalt, rászabadulok az ebayre, és a fizetésem tetemes részét régi prosikra meg újságokra fogom költeni  ::)
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

ferke

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 461
    • http://www.ferke.hu
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #3456 Dátum: 2008.06.16 19:31:45 »
Bár attól tartok, ha megcsinálom a PayPalt, rászabadulok az ebayre, és a fizetésem tetemes részét régi prosikra meg újságokra fogom költeni  ::)
az ebay már csak ilyen, én két hete regeltem vagy max 3, de már 21 dolgot vettem. de télleg jó nagyon, imádok rajta böngészni, leginkább fotós cuccokat:)
Carina, a több mint 10 éve tartó szerelem:)

Caratti

  • Vendég
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #3457 Dátum: 2008.07.01 11:24:35 »
Sziasztok,

Nem biztos, hogy jó helyre írok, de az lenne a problémám, hogy van egy '98-as Carina E-m (tehát az angol, nem a fehérindex-es), és a ködlámpa kapcsoló valamiért nagyon érzékeny lett az utóbbi időben. Értem ezalatt, hogy majdnem minden kisebb rázkódásnál bekapcsol, de ugyanezekre a rázkódásokra már ki nem... És van mikor félperces folyamatos nyomogatás után bírom csak kikapcsolni, igen idegesítő tud lenni. Van erre valami ötletetek, hogy ez mitől lehet? Csak mert emiatt ne szívesen vinném el szerelőhöz.

Válaszaitok előre is köszi,
Dark`

kalo1

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 93
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #3458 Dátum: 2008.07.01 21:21:21 »
Sziasztok,

Nem biztos, hogy jó helyre írok, de az lenne a problémám, hogy van egy '98-as Carina E-m (tehát az angol, nem a fehérindex-es), és a ködlámpa kapcsoló valamiért nagyon érzékeny lett az utóbbi időben. Értem ezalatt, hogy majdnem minden kisebb rázkódásnál bekapcsol, de ugyanezekre a rázkódásokra már ki nem... És van mikor félperces folyamatos nyomogatás után bírom csak kikapcsolni, igen idegesítő tud lenni. Van erre valami ötletetek, hogy ez mitől lehet? Csak mert emiatt ne szívesen vinném el szerelőhöz.

Válaszaitok előre is köszi,
Dark`

Az enyém is ezt csinálja, elég zavaró.

csazsu

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 43
  • Toyota Carina E 1.6xli '92
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #3459 Dátum: 2008.07.02 09:23:38 »
Helló Mindenkinek!

Eddig csak olvasgattam a fórumot, de most leírom nektek a problémámat, ha tudtok segítsetek!
Van egy ’92-es japán Canina E 1.6xli-m amit szépen lassan elhagyott az ereje. Éreztem, hogy az autó gyengélkedik, ehhez képest viszont sokat fogyaszt (8liter), ezért múlthéten elvittem motor-diagnosztikára. A szaki elkeserített, mert azt mondta a padon 80LE-t mér. Azt mondta a lambdaszonda működik, benzin van nagyfordulaton is de valami fojtja a motort.
Gyújtás elosztó fedelet, gyertyákat, üzemanyagszűrőt, légszűrőt kicseréltem a szelephézagok jók és megmértük a kompressziót mind a 4 hengerben 13bar volt.
Még jövő héten sógorommal lebontjuk a kipufogó rendszert nem esett-e szét a hátsódob vagy tömődött el a katalizátor. De ha ez sem segít, akkor nem tudom még mi lehet a hiba oka.
Előre is köszönöm a segítő válaszokat!
csaszu

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #3460 Dátum: 2008.07.02 12:14:56 »
Sziasztok,

Nem biztos, hogy jó helyre írok, de az lenne a problémám, hogy van egy '98-as Carina E-m (tehát az angol, nem a fehérindex-es), és a ködlámpa kapcsoló valamiért nagyon érzékeny lett az utóbbi időben. Értem ezalatt, hogy majdnem minden kisebb rázkódásnál bekapcsol, de ugyanezekre a rázkódásokra már ki nem... És van mikor félperces folyamatos nyomogatás után bírom csak kikapcsolni, igen idegesítő tud lenni. Van erre valami ötletetek, hogy ez mitől lehet? Csak mert emiatt ne szívesen vinném el szerelőhöz.

Válaszaitok előre is köszi,
Dark`
Kapcsoló hiba!
Nekem olyat csinál, hogy ha felkapcsolom a világítást egyúttal kapcsolja a hátsó ködlámpát is. Aztán újra kapcsoloma a lámpát és akkor már nem kapcsolja.
Típus gyengeség, szoktam volt mondani.
Van a kapcsolóban egy kis eletronika az hülyülhet meg ennyi idő, meg nyári meleg után!
Szerintem bontó a megoldás.

Nzsolt35

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 7
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #3461 Dátum: 2008.07.02 14:06:50 »
szeva mindenkinek! :helpsmilie:
Azt akarom kérdezni,hogy ha tud valaki egy bontót vagy esetleg van a 91-es carina ll 1,6 benzines géphez bal első(sárvédő?)mert pont az ív közepén előjött egy hatalmas lyuk.Már néztük haverokkal és mondják,hogy ezen már a gitt nem segít.Vagy vágassam ki azt a részt és hegesztessem meg?Így sem jövök ki olcsóbban mintha vennék bontóba egy ilyen elemet.
Előre is köszi a tanácsokat!
91'carina II 1.6

Caratti

  • Vendég
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #3462 Dátum: 2008.07.02 14:23:52 »
Sziasztok,

Nem biztos, hogy jó helyre írok, de az lenne a problémám, hogy van egy '98-as Carina E-m (tehát az angol, nem a fehérindex-es), és a ködlámpa kapcsoló valamiért nagyon érzékeny lett az utóbbi időben. Értem ezalatt, hogy majdnem minden kisebb rázkódásnál bekapcsol, de ugyanezekre a rázkódásokra már ki nem... És van mikor félperces folyamatos nyomogatás után bírom csak kikapcsolni, igen idegesítő tud lenni. Van erre valami ötletetek, hogy ez mitől lehet? Csak mert emiatt ne szívesen vinném el szerelőhöz.

Válaszaitok előre is köszi,
Dark`
Kapcsoló hiba!
Nekem olyat csinál, hogy ha felkapcsolom a világítást egyúttal kapcsolja a hátsó ködlámpát is. Aztán újra kapcsoloma a lámpát és akkor már nem kapcsolja.
Típus gyengeség, szoktam volt mondani.
Van a kapcsolóban egy kis eletronika az hülyülhet meg ennyi idő, meg nyári meleg után!
Szerintem bontó a megoldás.
Tehát vegyek egy egyszerű ködlámpa kapcsolót (a műszerfal közepén lévőt) bontóból, cseréltessem ki, és megoldódik minden?

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #3463 Dátum: 2008.07.02 14:45:57 »
Sziasztok,

Nem biztos, hogy jó helyre írok, de az lenne a problémám, hogy van egy '98-as Carina E-m (tehát az angol, nem a fehérindex-es), és a ködlámpa kapcsoló valamiért nagyon érzékeny lett az utóbbi időben. Értem ezalatt, hogy majdnem minden kisebb rázkódásnál bekapcsol, de ugyanezekre a rázkódásokra már ki nem... És van mikor félperces folyamatos nyomogatás után bírom csak kikapcsolni, igen idegesítő tud lenni. Van erre valami ötletetek, hogy ez mitől lehet? Csak mert emiatt ne szívesen vinném el szerelőhöz.

Válaszaitok előre is köszi,
Dark`
Kapcsoló hiba!
Nekem olyat csinál, hogy ha felkapcsolom a világítást egyúttal kapcsolja a hátsó ködlámpát is. Aztán újra kapcsoloma a lámpát és akkor már nem kapcsolja.
Típus gyengeség, szoktam volt mondani.
Van a kapcsolóban egy kis eletronika az hülyülhet meg ennyi idő, meg nyári meleg után!
Szerintem bontó a megoldás.
Tehát vegyek egy egyszerű ködlámpa kapcsolót (a műszerfal közepén lévőt) bontóból, cseréltessem ki, és megoldódik minden?
Én ezt fogom tenni, mert idegesít.
Megjegyzem nem nagy kunszt kicserélni!
Onnan gondolom, hogy kapcsoló baja van, mert ha kiveszem és lehúzom a csatiról akkor nem csinálja lámpakapcsolgatásra!

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22265
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #3464 Dátum: 2008.07.02 14:58:06 »
Helló Mindenkinek!

Eddig csak olvasgattam a fórumot, de most leírom nektek a problémámat, ha tudtok segítsetek!
Van egy ’92-es japán Canina E 1.6xli-m amit szépen lassan elhagyott az ereje. Éreztem, hogy az autó gyengélkedik, ehhez képest viszont sokat fogyaszt (8liter), ezért múlthéten elvittem motor-diagnosztikára. A szaki elkeserített, mert azt mondta a padon 80LE-t mér. Azt mondta a lambdaszonda működik, benzin van nagyfordulaton is de valami fojtja a motort.
Gyújtás elosztó fedelet, gyertyákat, üzemanyagszűrőt, légszűrőt kicseréltem a szelephézagok jók és megmértük a kompressziót mind a 4 hengerben 13bar volt.
Még jövő héten sógorommal lebontjuk a kipufogó rendszert nem esett-e szét a hátsódob vagy tömődött el a katalizátor. De ha ez sem segít, akkor nem tudom még mi lehet a hiba oka.
Előre is köszönöm a segítő válaszokat!
csaszu

Én ennyiből a kipu rendszer eltömődésére gondolnék, elsősorban a katalizátor kerámiabetétének törésére és ezzel az átmenő gázok fojtására.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.