110 lovas csak az Avensisben ez a motor.
A Corollában 90LE-s volt, kettőstömegű nélkül, fix turbóval.
A vétel állapotfüggő. Ha nincs lehajtva, akkor - a kötelezően előírt szervizeken kívül - nem jellemző rá egyéb gond. Célszerű minél jobb olajat és minél jobb gázolajat használni, mert a CR motorok igényesebbek erre a korábbiaknál.
Ha kifogsz egy megkímélt autót, akkor szeretni fogod. Azonban nagyon meg kell nézni, mit veszel, mert ezek nagy része import és kitudjamennyit futott valójában és főleg, milyen körülmények között...
Amúgy vétel előtt csak az általános dolgokra kell figyelni, főleg arra, hogy ne 2 autóból összehegesztett legyen. Minden olyan dolog, ami vétel után azonnali cserét igényel, számomra alkualap a vásárlás előtt: gumik, kuplung, futóműalkatrészek, vezérlés, stb.
Pl. ha nekem 4db fos gumival akaréják eladni az autót, akkor az újak árát belealkudom. Pont.