Ha a frissítés azt is jelenti, hogy változtak a határérték kiértékelés paraméterei akkor okozhatja a jelzést az, hogy egy adott szenzor input értéket az új szoftver már hibaként jelez ki, míg a korábbi nem. Ez nem jelenti azt, hogy az ECU frissítés hibát okozott, viszont jelentheti azt, hogy adott alkatrész határértéken túli adatokat küldött, amit a rendszer korábban nem jelzett ki hibaként, ami viszont a gyár szándékaival ellentétes, ergo az volt a hibás állapot. Természetesen megnyugtatóbb check engine lámpa nélkül autózni, de ezt abban az esetben is elvárod, ha hiba van és ki kéne jelezni? A probléma tyúk vs. tojás jellegű, kb. megállapíthatatlan, hogy a hiba volt meg eddig jelzés nélkül, vagy pedig túlérzékeny lett a kiértékelés. Lehet olcsóbban kijössz ha TTG-vel is futsz egy diagnosztikai kört. Márlaszervíz imád kicserélni mindent, alaposabb vizsgálat nélkül. Nekem legutóbb lámpatestet akartak cserélni, merthogy lepattogott a foncsor. A H7 leszorító bajonettjét kellett a helyére akasztani... Kiugrott a helyéről és az izzó kikerült a fókuszból. Akku feletti műanyag takarólemezt kellett volna csak levenni, hogy ránézzenek. De azért a kocsival szembeállva közölték, hogy csere, menjünk nézzünk rá árat. Szóval márkaszervízzel óvatosan.