Illetve amely nekem nagyon tetszik rajta az a színe. Jól áll neki ez a grafit szín és ki fog tűnni a zsák számra átható ezüst metál/pezsgő metál verziók közül.
Anno az utóbbi színek voltak a legolcsóbbak?
Nem olcsóbbak voltak, csak praktikusabbak, és elegánsabbak, de ezt már nem is régen leírták miért.
A gyakori színek (a nem metál fehéren kívül) mindig a kedveltebbek, a nagy többség számára szimpatikusabbak, legyen az bármilyen márkájú autó.
A szervíz közé azért én még a féktárcsák betétek szerelék kombót betenném. Ezek mind kopó alkatrészek, és ha tárcsa még eddig nem volt cserélve, 180 valós km után már tuti vállas, a betét meg ugye állapottól függően, de ha új tárcsa, akkor ahhoz új betétet és szereléket illik tenni.. Mivel mind a négy tárcsa, ezért mindegyiknél. Én ezzel kezdtem egyébként vásárláskor, meg a gumit cseréltem újra. A legfontosabb, hogy egy autóval ha kell, akkor biztonságosan meg tudj állni, és lehetőleg az útról se sodródj le, plusz a futómű se tegye tönkre a gumikat, ha már jóra cserélni az ember. Ezek után jöhet minden más. A gumikat attól függően, hogy milyen DOT számosak (hány évesek) kellhet cserélni. Nálam a Michlen CrossClimate lett, és nem bántam meg, de ez ízlés kérdése. A többit leírták. Ami még talán érdekes lehet: szelepdekni tömítés -->sok trafócserét meg tudsz spórolni ha időben kicserélteted. Aztán a lapos szíj feszítőjét is érdemes már ekkor megnézni, főleg a kar oldalirányú kottyanását. A szíj egyébként Gates 5-6 körül megvan, a gyári valóban 10 körül van márkaszervízben. A generátor töltésre is érdemes ránézni, plusz a generátor hátát is megtekinteni, nincs-e szokatlan égés nyom, vagy egyéb sérülés. A hűtőfolyadék cserés, vagy legalábbis célszerű, aztán a váltó olaj nálam a Castrol Szintrax lett, ami eléég jó, itt ajánlották, litere 3-4 ezer Ft, és 1,9 vagy 2,1 kell a manuális váltóba. Gyertyából én a sima NGK-t használom, az irídiumos nem gyári forrásból darabja 3-4 ezer körül van, a gyárit ebből nem tudom. A 2.0 kokszosodás miatt érdemes talán az utóbbira beruházni, talán kevesebb koksz rakódik le a motorban az irídiumossal, de ki tudja. Aztán a légszűrő, meg miegyéb azok meg alap dolgok.
Ezeket csak úgy írtam le, hogy célszerű megnézni. Sokan kihagyják, és csak megveszik, járnak vele, aztán majd..., mert épp nincs rá pénz, na ekkor szokott gond lenni. Ha gondos gazdája akarsz lenni, akkor szépen meg kell mindent csináltatni rajta, hogy rendben legyen, akkor egy jó és tartós autód lesz!
Egyébként grat az új szerzeményhez!