Üdv Márkatársak
Régóta nem jelentkeztem, de ennek is mint mindennek oka van/volt és lesz.
Olajfogyasztásos-gyűrűzéses sztorim volt nekem is,amit meg is csináltattam és kapott még egy új katalizátort is előre,meg egy új szondát.
Olajfogyasztás megszünt, motorikusan szinte minden rendben...Szinte..
Gyűrűzés előtt is és azóta is előfordul minden nap üzem meleg motor állapotban piros lámpánál alapjáraton meg-meg akad,lecsúszik az alapjárat.
Felkapcsolt helyzetjelzővel a hiba szinte teljesen elmúlik, de tompítottal, klímával ismét előjön akár csak lekapcsolt helyzetjelzővel...
Hibajelzés semmi, mintha kimaradna egy ütem, hintázik a fordulatszám 1000-600 között 3 impulzusnyit,majd egy 15 sec-ig minden ok, utána kezdi előlről.
Márka szervíz szerint injektorhiba/gyűrűzés/lambdaszoda és még egy jó pár dolog, ami frissen lett cserélve, ergo ki van csukva, hogy az lenne a baj, csak nem tudnak vele mit kezdeni és az ügyfélnek mondani kell valamit,mert hát mégiscsak egy márka szervíz vagyunk... Részemről ennyi volt a márka szervízbe járás.(Toyota Super)
Másik szakinál is volt, méregetett rajta itt-ott de megoldást ő sem talált.
mivel ahogy ő mondta a Toyotának nincsen feltölthető/frissíthető szoftvere motorvezérléshez ezért ő sem tudott mit csinálni vele.
Másnál is olvastam hasonló hibáról de megoldást nem igazán láttam.
Létezik már bevált gyógymód erre?
Más..
1200-1600 fordulatszám között gázadásnál nem csörgő, inkább rezonáló hang jön, amióta csak nálam van az autó, de már nagyon unom és megoldást sem mondtak rá még. Valaki esetleg valmamilyen ötlettel elő tud állni mi okozhatja ezt a hangot?
Múlt héten a klímakompresszor kuplungja és a csapágya adta meg magát...
Kicsit kezd tele lenni a hócipőm a japán csodával...
Amennyire akartam egyet,most visszasírom a G Astrámat, mert 10év együttlét alatt sem jártam annyiszor szerelőnél mint ezzel a bő egy évem alatt..
Uff én beszéltem, bár egy kicsit hosszúra sikeredett, elnézést érte...
Stingray