Sziasztok nagyon új Toyota Avensis tulaj vagyok 2 D-4D motoros kombit sikerült vennem kicsit leharcolt állapotban.
A kocsi 300km jött a lábán hazáig de megevett illetve a kartelcsövön kifújta az olajat. Nagyon nagy a kartelgáza.
Az eladótól vettem egy teljes motort is hengerfejestől . Elmondása szerint 100000Km van benne.
Szóval hétvégén motorcserét hajtok végre.
Vezérlést szimeringeket olajat szűrőket természetesen cserélek.
A motort megbontottam az olajteknőt kitakarítottam .
Valaki cserélt már motort?
Hogy jön ki ?
Váltóstól kifér ?
Mi a trükkje mire figyeljek?
Esetleg egy leírás nincs valakinek erről?
Az autónak vannak hibái de ha azokat megoldom nagyon jó kocsi lesz. A motorháztetőt javítani kell mert ráesett egy faág. Ezt megoldom mert kaszniztam egy ideig.
A motort cserélem ez tiszta sor.
A műszerfal menet közben nem mindig mér az összes mutató le esik 0-ra és ezt össze vissza csinálja . 120 +-20 km per óra tempónál nem csinálja.Ekkor gyakran a műszerfal világítás is elmegy .
A refi vagy az ablaktörlő bekapcsolása is előhozza ezt a hibát .
A másik baja a kocsinak hátul a lengés csillapítónál vergődik valami lehet elszakadtak a lengés csillapítók mert csillapítás sincsen sajnos .
Jövő hétvégén ugrok neki addig ki kellene gondolni a javítás menetét.
Ha bárkinek volt már hasonló hibája kérem jelezze.
A kicsi tetszik nagyon kényelmes 300km egy seggel a régi 123-as merciben volt ilyen érzésem fotel hatás :-D
Nem fárasztott le a vezetés. talán csak az hogy nem világított csak a kocsi elé 3 méterre az egyik fényszóró a másik meg nem is tudom hova világított de hatása nem volt az biztos.
Ma első dolgom a fényszórók beállítása volt szóval ezt megoldottam.
Klíma fűtés nagyon bika benne pólóban jöttem benne hazafelé tegnap este.
És tágas ebbe minden befér.